کتاب های «صفحه آخر، آدلف و جریان‌ها و سازمان‌های مذهبی - سیاسی ایران» در هفته پایانی تیرماه در لیست پرفروش‌های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی (سام) قرار داشتند.

صفحه فروش کتاب خبرآنلاین با معرفی پرفروش‌های بازار نشر و روش تهیه تلفنی آنها در پایتخت راه‌اندازی شد.


به گزارش خبرآنلاین، «صفحه آخر»‬ یادداشت‌های طنز شهرام شکیبا در روزنامه خبر و سایت خبرآنلاین، که نشر نیستان منتشر کرده در هفته پایانی تیر ماه در صدر پرفروش های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی (سام) قرار داشت. «آدلف» نوشته بنژامین کنستان با ترجمه مینو مشیری نیز که نشر ثالث روانه بازار نشر کرده در این هفته در رتبه دوم پر فروش‌ترین کتاب‌های سام قرار گرفت.

کتاب «دو تخم مرغ در مه» نوشته شهرام شکیبا و «جریانها و سازمانهای مذهبی - سیاسی ایران» نوشته رسول جعفریان نیز در رتبه‌های بعدی فروش سامانه اشتراک محصولات فرهنگی قرار گرفته است.

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌ها‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

نام کتاب

نویسنده/مترجم

ناشر

قیمت (تومان)

درباره کتاب

صفحه آخر

شهرام شکیبا

نیستان

7500

این کتاب جلد اول از مجموعه طنز‌های منتشر شده شکیبا در صفحه آخر روزنامه «خبر» از اسفند 87 تا چند روز بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 است.

آدلف

بنژامین کُنستان/ مینو مشیری

ثالث

2800

آدلف یک ضد قهرمان از خودبیگانه است که عاشق زنی 10سال از خودش بزرگ‌تر می‌شود. آدلف هم خودشیفته است و هم طبیعتی ضعیف دارد، هم بزرگ منش است و هم قدرت ندارد رشته‌های عاطفی میان خود و زنی را که دیگر دوست ندارد، پاره کند.

دوتخم‌مرغ در مه

شهرام شکیبا

نیستان

2300

این کتاب  شامل طنزنوشته‌های سینمایی شکیبا در قالب شوخی با سینماگران مطرح امروز ایران مانند مسعود کیمیایی، تهمینه میلانی، عباس کیارستمی و ابراهیم حاتمی‌کیا است.

جریان‌ها و سازمان‌های مذهبی - سیاسی ایران

رسول جعفریان

علمی

22000

یک کتاب تاریخی خواندنی و مستند که در جدیدترین چاپ، نظرات مقام معظم رهبری درباره مرحوم شریعتی منعکس شده که اختصاصا برای نویسنده کتاب ارسال شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 163688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
    1 0
    کلا فقط کتاب های آقای شکیبا را می نوشتید و خلاص
  • عماد IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
    1 0
    واقعا مسخره س .همینجوری آگهی کتابش رو چاپ میکردین دیگه.هم توهین میکنید به ایشون هم به فهم خواننده هاتون.شرم آور و مشمئز کننده س کارتون.