سخنگوی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بر نهادینه شدن نگاه فرا سهمیه ای در بین اصولگرایان تاکید کرد.

محمد عظیمی با تاکید بر اینکه باید گروه هایی با وزن سیاسی قابل توجه میدان دار کمیته اصولگرایان برای انتخابات مجلس نهم باشند به خبرآنلاین گفت: وحدت و هماهنگی بین تمام اصولگرایان متضمن اصول مشخص و قابل قبول و مورد اجماع تمام اصولگرایان است و برای تحقق این هدف باید اشخاص حقیقی ذی نفوذ و جریان های سیاسی با وزن قابل توجه در این کمیته قرار بگیرند تا در مورد اجماع تصمیم گیری کنند.

وی افزود: اگر این ترکیب از وزن خوبی برخوردار نباشد در تعیین کاندیداهای نهایی مشکلات زیادی را ایجاد می کند بنابراین در انتخاب این کمیته باید دقت کافی کرد تا کاندیداهایی که در نهایت انتخاب می شوند به گونه ای باشند که همه اصولگرایان آنها را متعلق به خود بدانند.

عظیمی با اشاره به اینکه برخی در صدد سهم گیری هستند اظهار داشت: باید بدون در نظر گرفتن سهمیه، افراد شایسته انتخاب شوند. به نظر من حکمیت جامعتین می تواند مشکلات موجود را از بین برده و اجماع را محقق کند.

سخنگوی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر سهمیه به احزاب بدون جایگاه داده شود فراگیری اصولگرایان از بین می رود و نمی توانند به یکپارچگی و اجماع دست پیدا کنند. زیرا در این صورت ایثارگران و رایحه خوش خدمت و یا هر تشکل دیگری، سهمیه می خواهند که در نهایت اختلافات را زیاد می کند.

وی تصریح کرد: اصولگرایان در حال حاضر به وحدت نیاز دارند و باید فراتر از سهمیه بندی به این مهم توجه کنند. به عبارت بهتر نگاه فرا سهمیه ای باید در بین اصولگرایان نهادینه شود تا بتوانند به اجماع گسترده دست پیدا کنند در غیر اینصورت امکان ندارد که بتوانند لیست واحدی ارائه دهند.

 /27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =