آقای سوت صورتی که نیمه انسان و نیمه شیطانک است اجازه نمی‌دهد که برای کسی اتفاق بدی بیافتد. او می‌خواهد به دنیا نشان دهد چه کارهای خوبی می‌تواند انجام دهد.

به گزارش خبرآنلاین، انتشارات شهر قصه مجموعه داستان «ماجراهای آقای سوت صورتی» نوشته «انید بلایتون» با ترجمه مهتا لبافی را در ۱۱۲ صفحه و با قیمت ۱۵۰۰ تومان برای دومین بار روانه بازار نشر کرد.

مجموعه داستان «ماجراهای آقای سوت صورتی» از سری کتاب‌های مجموعه روزهای خوش است که چاپ اول آن در سال ۸۷ بوده است. آقای سوت صورتی که نیمه انسان و نیمه شیطانک است اجازه نمی‌دهد که برای کسی اتفاق بدی بیافتد. او می‌خواهد به دنیا نشان دهد چه کارهای خوبی می‌تواند انجام دهد. او هر وقت بخواهد می‌تواند نامرئی شود و...

آقای سوت صورتی

این کتاب شامل ۹ داستان کوتاه در گروه‌های سنی «ب و ج» است و ویراستاری ترجمه آن بر عهده نازنین احمدی شاهپورآبادی بوده است. «مرد کوچک اسرار آمیز»، «آقای سوت صورتی همه چیز را ردیف می‌کند»، «دختری با عروسک شکسته»، «یک بعدازظهر فوق‌العاده»، «خانم مهربان غافلگیر می‌شود»، «خرگوش‌های فراموش شده»، «جیمی در مرزعه»، «پسرک بدجنس» و «درسی برای ویلفرید» داستان‌های این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

انید بلایتون، در ۱۱ اوت سال ۱۸۹۷ در جنوب لندن به دنیا آمد. او در نوجوانی مقاله، داستان و شعر می‌نوشت و آثارش را برای مجلات مختلف می‌فرستاد. اولین شعر‌هایش را در بیست و شش سالگی در کتابی به نام «نجواهای کودکانه» منتشر کرد. او از آن زمان تا پایان عمرش بیشتر از ۱۰ هزار داستان کوتاه و ۷۰۰ کتاب داستان نوشت. کتاب‌های بلایتون تاکنون در ۳۰ کشور جهان منتشر شده است. او سومین نویسنده قرن بیستم است.

۲۹۱/۶۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 157890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =