۰ نفر
۱۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴

خط مقاومت هدف حملات مختلف از جمله حملات نظامی، سیاسی و رسانه‌ای قرار گرفته است و اکنون تلاش می‌کنند از طریق ایجاد فتنه و تفرقه به آن ضربه بزنند.

خلف المفتاح:

خط مقاومت هدف حملات مختلف از جمله حملات نظامی، سیاسی و رسانه‌ای قرار گرفته است و اکنون تلاش می‌کنند از طریق ایجاد فتنه و تفرقه به آن ضربه بزنند.  ملت سوریه در برابر این فتنه‌ها بسیار قدرتمند است به طوری که رویدادهای اخیر این مسئله را نشان داد و رویدادهای روزهای آینده آنرا به اثبات خواهد رساند.

برای جبهه مقاومت اقتدار سوریه اقتدار مقاومت در فلسطین و لبنان یا هر جای دیگری است و تلاش برای ضربه زدن به سوریه تلاش برای ضربه زدن به مقاومت است.  امروز اقتدار سوریه باعث اقتدار مقاومت و اقتدار همه طرف‌هایی است که در کنار این کشور ایستاده‌اند از جمله دوستانمان و برادرانمان در ایران، فلسطین و لبنان.

همان گونه که محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر سال گذشته اش به سوریه تاکید کرد باید گفت که این فلسفه که بر اساس تجاوز، توسعه طلبی، حذف دیگران و ایجاد فرهنگ ناامیدی بنا شده است از بین رفته است. نقش این رژیم به پایان رسیده و نمودار آن در حال سقوط و افول است در حالی که نمودار مقاومت در حال صعود و پیشرفت است و نشانه های این دو فراوان است.

آمریکا می خواهد موازنه خسارت ایجاد کند. استراتژی آمریکا در تونس، مصر، خلیج فارس و یمن شکست خورده است و اکنون با تلاش برای سرنگونی سوریه می خواهد موازنه خسارت ایجاد کند اما در این کار نیز شکست خورده است.

درباره استعفای دولت باید گفت که تغییر دولت مهم نیست بلکه آنچه مهم است تغییر عملکرد آن است. برنامه اصلاحات در سوریه از 10 سال پیش آغاز شده اما آنچه اکنون ضروری است تسریع در این برنامه است.  در پشت پرده رویدادهای سوریه یک مغز استراتژیک بود که هدفش ایجاد محیط جدیدی برای تضعیف مقاومت و اجرای طرح حذف سلاح مقاومت است.

جبهه مقاومت از جمله سوریه، ایران، لبنان و فلسطین را باید یک پیکره واحد دانست که در صورت آسیب دیدن بخشی از آن بخش‌های دیگر آن نیز آسیب می‌بیند.  دو جبهه رو در روی هم قرار دارند، یکی جبهه مقاومت و دیگری جبهه تسلیم و کرنش است که مرتبط با طرح آمریکایی - صهیونیستی است. هرگونه موفقیت برای جبهه مقاومت، شکستی برای جبهه تسلیم و کرنش است و هرگونه موفقیت برای طرح آمریکایی صهیونیستی، شکستی برای جبهه مقاومت است.

آمریکا نمی‌تواند طرفدار اسرائیل و دوست سوریه باشد. هر چه آمریکا از رژیم صهیونیستی فاصله بگیرد به سوریه و کشورهایی که این رژیم غاصب را به رسمیت نمی شناسند نزدیکتر خواهد بود.  سوریه هدف حمله رسانه ای وحشیانه و بی سابقه ای قرار گرفته است. رسانه ها در خصوص رویدادهای سوریه بیطرف نبودند بلکه به صورت گزینشی و در خدمت طرح آمریکایی صهیونیستی عمل کردند.

برخی تظاهرکنندگان در سوریه خواسته های واقعی، مشروع و صحیح داشتند. برخی اقدامات و عملکرد غلط، فقر و فساد وجود دارد اما این رویدادها پوششی برای یک طرح سیاسی بود.  شرکت در تظاهرات حق طبیعی هر فرد است اما این تظاهرات ها باید مسالمت آمیز و دور از خشونت باشد. از همین رو عملکرد فردی برخی مسئولین در برخورد با تظاهرات باید مورد رسیدگی قرار بگیرد.

برخی تظاهرکنندگان خواسته‌های به حق داشتند اما کسانی که سوار بر این موج شدند هدفشان ایجاد فتنه‌ای فرقه‌ای و مذهبی برای تجزیه این ملت، خدمت به طرح "خاور میانه جدید " آمریکا، بستن پرونده فلسطین و مقاومت و تبدیل شدن اسرائیل به قدرتی بزرگ در منطقه بود. 16146

مدیرکل روزنامه الثوره سوریه

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 139741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۰
    0 0
    کشوری که دست پدر و پسر بشکل خانوادگی اداره بشه بنظر شما اسمش چیه ؟
  • داود IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۰
    0 0
    بشار اسد دیکتاتور است و باید کنار برود و کسانی که در درعا سوریه کشته شدند شهید محسوب می شوند
  • کوروش A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۰
    0 0
    متفاوت نیست این هم مثل بقیه ضد دیکتاتوری هست که قدرت را گرفته و نمخواهد رها کنه . تو سوریه هم خیلی از مردم کشته شدند . اما بعضی چشم ها دوست داره بعضی چیزها رامتفاوت ببینه!
  • سعید IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۰
    0 0
    برادری که می گویی اسد یک دیکتاتور است، جنس کشورهای خاورمیانه به گونه ای است که باید با چنین تشکیلاتی اداره بشوند. در قیاس با ال سعود و ال خلیفه و آل نحیان و بقیه نوکرهای امریکاو اسرائیل قطعا بشار اسد دیکتاتور هم باشد دیکتاتور خوبی است.
  • بدون نام IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۰
    0 0
    عجب!!!!!
  • بدون نام IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۰
    0 0
    این خیلی خوب بود. دیکتاتور خوب. واقعا بدهم نگفته. شاید باید همین را به فال نیک گرفت. یعنی پذیرش اینکه طرف دیکتاتور هست اما نسبت به دیکتاتورهای دیگر بهتر است. خیلی جابله
  • بدون نام AU ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۱
    0 0
    هر کسی که همیشه بر سر قدرت بمونه دیکتاتور است. قدرت ابدی حتما فساد میاره! البته می دونم که منتشر نمی کنید!
  • بدون نام IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۱
    0 0
    اینکه کاملا تابلوهه.
  • بدون نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۱
    0 0
    دیکتاتوربه هرشکل وهرجنس که باشدموردمنفورمردم وسلطه گراست.خوب وبدندارد.چه کشورهای عرب باشدچه غیرعرب.
  • بدون نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۱
    0 0
    ديكتاتور ديكتاتور است چه علاقمندي هاي شرقي داشته باشد چه غربي. حالا كه دوست ايران دچار بحران شده...
  • فراهانی A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۱
    0 0
    اقای سعید منظور شما این است که کشورهای خاورمیانه تا ابد محکوم به قدرتهای دیکتاتور مابانه است وهیچ گاه نباید روی مردم سالاری را نبینند