۰ نفر
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای خبر داد و گفت: این متهم با پوشش زنانه دست به سرقت از مجتمع‌های مسکونی می‌زد.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ ایرج خانی‌پور اظهار کرد: در پی اطلاع پلیس از چند فقره سرقت از یك مجتمع مسكونی موضوع به صورت ویژه در دستور كار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با كار اطلاعاتی پلیس مشخص شد فردی با استفاده از پوشش زنانه با حضور در مجتمع مسكونی دست به سرقت اموال منجمله كپسول‌های آتش‌نشانی كرده و از محل متواری می‌شود.

این مسئول خاطرنشان كرد: با شناسایی این متهم به نام «ج ـ ع» دستگیری وی در دستور كار قرار گرفت و در حالی كه این فرد با پوشش زنانه قصد ورود و سرقت داشت با هوشیاری ماموران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: این متهم سابقه‌دار پس از انتقال به كلانتری و در بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت چهار كپسول شش كیلویی آتش‌نشانی و یك دستگاه دوربین عكاسی اعتراف كرد.

خانی‌پور با اشاره به اینكه با تلاش ماموران، مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شده است، اظهار کرد: متهم دستگیر شده در اعترافات خود به پلیس گفت كه با سر كردن چادر زنانه و با در دست داشتن یك چمدان بزرگ وارد مجتمع‌های مسكونی شده و پس از سرقت، اموال مسروقه را در چمدان پنهان كرده و از ساختمان خارج می‌شده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =