ایسنا نوشت: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد، ۱۷ تن از مصدومان بستری شده در بیمارستان‌های نمازی و رجایی شیراز ترخیص شده‌اند.

پس از وقوع حادثه واژگونی دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان پادگان آموزشی «۰۵» کرمان، در کیلومتر ۱۵ جاده نی‌ریز کرمان و کیلومتر ۶۵ جاده سروستان شیراز، دو دستگاه آمبولانس از استهبان، دو دستگاه آمبولانس از داراب، یک دستگاه آمبولانس از ناحیه مقاومت سپاه نی‌ریز، یک دستگاه آمبولانس از هلال احمر و یک دستگاه آمبولانس از مرکز ریزاب برای اعزام مصدومان به بیمارستان شهید رجایی شیراز تأمین شد.

پس از انتقال مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های نی‌ریز و سروستان و دریافت خدمات اولیه اورژانسی، ۱۷ مصدوم ساعت چهار صبح به بیمارستان‌های نمازی و رجایی شیراز منتقل شدند.

این گزارش حاکی است که رئیس بیمارستان ارتش در شیراز نیز پس از عیادت از مصدومان، اقدامات لازم برای ترخیص مصدومان را پیگیری کرده است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در عین حال اعلام کرد که ۵۲ تن از مصدومان واژگونی اتوبوس‌های حامل سربازان ارتش، ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه صبح چهارشنبه به بیمارستان رجایی منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

این گزارش حاکی است که از میان مصدمان اعزامی به شیراز، ۱۷ تن مرخص شده‌اند اما حال ۱۳ تن دیگر وخیم است.

برخی سربازان بستری در بیمارستان شهید رجایی، در بیان علت حادثه اعلام کردند که سه دستگاه اتوبوس روز گذشته همزمان از کرمان به سمت شیراز حرکت کردند اما به دلیل سرعت زیاد واژگون شده‌اند.

فرمانده پلیس راه شمال فارس پیش از این گفته بود که در این حادثه راننده به دلیل ناتوانی در کنترل خودرو و عبور از سرعت مطمئنه،‌ مقصر بوده است.

کسری سیروسی اعلام کرده بود که بررسی‌ها برای مشخص شدن علت دقیق حادثه و بررسی احتمال وجود کالا یا مسافر قاچاق، ادامه دارد.

دو دستگاه اتوبوس بامداد چهارشنبه به فاصله یک‌ساعت بین ساعت یک تا ۲ بامداد، در مسیر کرمان به شیراز، در گردنه لایرز نی‌ریز و نزدیکی سروستان،‌ واژگون شدند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    0 0
    دو اتوبوس با فاصله یک ساعت چپ شوند یعنی اینکه موضوع بودار است و تروریستی و برنامه ریزی شده است.
  • بی نام IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
    0 0
    قول میدم دلیلش نا توانی در کنترل وسیله نقلیه نبوده داشته با موبایلش حرف میزده