به گزارش تسنیم، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: سانحه واژگونی اتوبوس که شامگاه سه‌شنبه در مسیر کاشان- اصفهان رخ داد، ۳۶ مصدوم داشت که یک نفر از مجروحان هوشیار پایینی دارد.

سید محمدحسین مکی ن با اشاره به اینکه این سانحه شامگاه سه‌شنبه در اتوبان کاشان-نطنز حوالی روستای خرمدشت رخ داد و 36 مصدوم برجای گذاشت، اظهار داشت: حدود 8 کد عملیاتی به همراه 16 نفر از نیروهای عملیاتی با اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای عملیاتی تمامی 36 مصدوم در محل تصادف را با ثبات کردند و مجروحانی که نیاز به بررسی بیشتر جراحت آن‌ها بود به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه یکی از مجروحان این حادثه هوشیار پایینی داشته است، گفت: مصدوم با هوشیاری پایین به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: بقیه مصدومان این حادثه که با شکستگی اندام‌های مختلف بدن روبه‌رو شدند نیز به برای بررسی بیشتر و اینکه خون‌ریزی داخلی نداشته باشند به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

 بر اساس شنیده‌ها علت سانحه اتوبوسی که شب گذشته از تهران به مقصد بوشهر در حال حرکت بود و در اتوبان کاشان - نطنز دچار حادثه شد، ترکیدگی لاستیک و انحراف به حاشیه خاکی جاده مقابل اتوبان بوده است.

هنوز علت تصادف توسط کارشناسان پلیس راهور اعلام‌ نشده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام FR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    5 0
    سه واژگونی اتوبوس در ۲۴ ساعت که به اندازه فرود ناموفق یک هواپیما کشته و زخمی برجای گذاشتند. خوبه در کنار بازسازی ناوگان هوایی به فکر افزایش امنیت ناوگان مسافربری جاده ای و افزایش ظرفیت ناوگان ریلی هم باشند. این شرکت های اتوبوسرانی همانند احزاب و جناح های سیاسی بدون رفع اشکالات و نواقص و تنها با تغییر مختصری در اسم و عنوان شان دوباره فعال میشوند.