۰ نفر
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

اینستاگرام منتسب به رضا قوچان نژاد عکسی را منتشر کرد که هنوز در روزنامه خبرورزشی منتشر نشده بود. رضا که همراه با چشمک می گفت اصلا اینستاگرام ندارد !

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او در آتلیه خبرورزشی عکسی با یک توپ و عدد 16 گرفت و همان لحظه از عکاس روزنامه درخواست کرد که عکس را برایش ارسال کند. به قوچان نژاد گفتیم می خواهی این عکس را روی اینستاگرام بگذاری؟ که جواب داد: «اینستاگرام؟ من اینستاگرام ندارم.» به او گفتیم پس این همه عکس از لحظاتی که تنها هستی را چطور روی اینستاگرام منتشر می کنند؟ که گفت: «نمی دانم. خبر ندارم.» البته او در تمام این لحظات با خنده چشمک می زد. رضا شاید بعد از حساسیت هایی که کمیته اخلاق برای اینستاگرام های شان ایجاد کرده ، خیلی علاقه ای به حرف زدن درباره شبک های مجازی ندارد.


قوچان نژاد در حالی که چشمک می زد این جملات را به زبان آورد و جالب بود که هنوز مصاحبه منتشر نشده، او عکس را روی اینستاگرام منتشر کرد.
او از زمانی که فدراسیون اعلام کرده بازیکنان نباید عکس هایشان را روی شبکه های مجازی قرار دهند، تصمیم گرفته مدیریت صفحه اینستاگرام خود را به طور غیر محسوس در اختیار داشته باشد!
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    10 0
    عکساش که ایرادی ندارن، اخلاق از نظر کمیته اخلاق یعنی چی؟
  • بی نام A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 8
    چقدر غیر محسوس