۰ نفر
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۰

رضا قوچان نژاد می گوید الوکره از عملکرد او راضی است و این بدان معناست که آنها خواهان تمدید قرارداد این بازیکن هستند.

سعید اکبری؛ رضا قوچان نژاد مهاجم مودب و بی حاشیه تیم ملی، در ایران به سر می برد. او در مشهد است و امروز به قطر بازمی گردد. قرارداد گوچی با الوکره به پایان رسیده و ولی هیچ بعید نیست فصل بعد هم در لیگ قطر، پیراهن این تیم را به تن کند. او می گوید یک فصل دیگر با چارلتون انگلیس قرارداد دارد و برای حل مشکلش باید با آنها پای میز مذاکره بنشیند.

آقا رضا اگر موافق باشی ابتدا درباره وضعیت خود صحبت کنیم. قراردادت با الوکره به پایان رسید ولی در خبرها آمده که این باشگاه تمایل دارد آن را تمدید کند. آینده ات چه خواهد شد؟
آینده که دست خداست. من الان نمی توانم درباره فصل آینده حرفی بزنم ولی چیزی که هست باشگاه الوکره از عملکرد من راضی است. مسئله اینجاست که من یک فصل دیگر با باشگاه چارلتون قرارداد دارم. باید این موضوع را با آنها حل و فصل کنم. در چند هفته آینده مذاکراتی با این باشگاه خواهم داشت.

پس احتمال تمدید قراردادتان وجود دارد.
همانطور که گفتم هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

درباره سطح بازی ها در قطر همواره نظرات مختلفی وجود دارد. در این دو سه ماهی که در قطر بازی کردید، سطح رقابت ها را چطور دیدید؟
به لحاظ فنی و فوتبالی که سطح بازی های قطر خوب است چون بازیکنان پا تجربه زیادی از اروپا و سایر نقاط دنیا به لیگ این کشور می آیند. آنها بازیکنان بزرگی هستند و می توانند به پیشرفت فوتبال کمک زیادی کنند. از لحاظ امکانات هم قطر واقعا فوق العاده است. به نظر من این کشور حتی از بعضی کشورهای اروپایی هم امکانات بهتری دارد. من فکر می کنم با این وضعیت پیشرفت آنها در آینده بسیار زیاد خواهد بود.

از عملکرد خودت در لیگ قطر راضی بودی؟
خب من که همیشه دوست دارم پیشرفت کنم. باشگاه از عملکردم راضی بود ولی طبیعتا خودم به بهتر شدن فکر می کنم. متاسفانه مریض شدم و این من را عقب انداخت. ولی امیدوارم سال بعد هم در تیم ملی و هم در باشگاهی پیشرفت بیشتری داشته باشیم و بتوانم کمک کنم.

درباره تیم ملی کمی حرف بزنیم. شنیده ای جواد نکونام به کادر فنی تیم ملی اضافه شده است؟
همه بچه های تیم ملی جوان جان را به خوبی می شناسند. برای همین دیدن و پذیرفتن او در تیم ملی اصلا سخت نیست. آقا جواد قبلا بازیکن تیم ملی بود ولی الان فقط پستش عوض شده و دوباره به تیم ملی بازگشته است. خدا را شکر که او هنوز کنار ماست و دوباره به تیم ملی بازگشته است. حضور نکونام برای تیم ملی خیلی خوب است.

درباره حضور او بحث زیاد است. تو فکر می کنی نکونام در تیم ملی موفق شود؟
اصلا شک ندارم که نکونام در تیم ملی موفق خواهد شد. او زمانی که در زمین هم بازی می کرد برای ما مثل یک مربی بود به همین خاطر خیلی ناآشنا نیست. درست است که تازه مربیگری را شروع می کند و تجربه به دست می آورد، اما چه کسی بهتر از کروش می تواند مربیگری را به آقا جواد یاد بدهد؟ او واقعا یک مربی حرفه ای و بزرگ است.

چرا رابطه تو و بیشتر بازیکنان تیم با نکونام خوب است. دلیلش چیست؟
نکونام عین برادرم است؛ چه در داخل و چه در بیرون از زمین. نه فقط با من که با همه بازیکنان اینطور بود. همیشه سعی می کند به بازیکنان کمک کند و همیشه به فکر تیم است. با این طرز تفکر و شخصیتی که دارد، همه در تیم به او علاقمند هستند.

نظرت درباره ادامه همکاری کارلوس کروش با تیم ملی چیست؟
قطعا حضور کروش در تیم ملی بسیار مفید است. خیلی از تیم ها دوست دارند چنین مربی بزرگی داشته باشند که ما خدا را شکر داریم. انشالله بتوانیم در آینده نتایج خوبی بگیریم و دل مردم شاد شود.

سوال آخر هم درباره حضورت در مشهد است...
خوشحالم که دوباره به مشهد برگشته ام. ممنون از مسئولان هیات فوتبال استان که من را به زادگام مادری ام دعوت کرده اند. بعد از حذف تیم از رقابت های جام حذفی، این شانس را داشتم که به مشهد بیایم. بعد از حضور در مراسم انتخاب برترین چهره فوتبالی استان، دوباره به قطر برمی گردم. خیلی خوشحالم که برای سومین بار به مشهد آمده ام و توانستم به زیارت امام رضا(ع) هم بروم.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =