با این تست، شخصیت خود را بهتر بشناسید/ عکس

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در این تست، شما با انتخاب حلقه موردنظرتان شخصیت خود را واکاوی می‌کنید.

کار ساده است ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که جذاب ترین تصویر را انتخاب کنید و انتخابتان به شما کمک می کند تا در مورد شخصیت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

حالا جذاب ترین حلقه را انتخاب کنید، این انتخاب چیزهای زیادی از شخصیت شما را نشان می دهد.

شخصیت خود را بهتر بشناسید

۱-شما می‌خواهید مدت طولانی از محیط منزوی شوید. شما بیشتر از اینکه به دیگران توجه داشته باشید روی خودتان متمرکز شده اید و مکالمات سطحی و کم عمق شما را جذب نمی‌کنند.

۲- وقتی با دوستانتان هستید در مورد موضوعات عمیق تری صحبت کنید و روی چند موضوع تمرکز کنید. به شما آرامش و هماهنگی معنوی می‌دهد. در خلوت قادر به یافتن خود هستید.

۳- شما استقلال را دوست دارید و برای خود سخت است که خود را متعهد کنید. هنر بخشی از شماست. مواقعی وجود دارد که شما درست برعکس آنچه مردم از شما انتظار دارند انجام می‌دهید. دوست دارید یک کار جالب و متنوع انجام دهید، زیرا فردی شجاع هستید.

۴-شما نمی‌توانید فعالیت‌های ناخوشایندی داشته باشید، اما اگر مجبور هستید، از حیله گری و تدبیر استفاده کنید؛ که شما را به یک همکار عالی تبدیل می‌کند.

۵- شما فردی هستید که عشق را بسیار قدر می‌دانید. با اطمینان از زندگی مراقبت کنید و محکم روی زمین بایستید. دوست دارید بدانید که مردم به شما وابسته هستند.همچنین، شما جذب مد و گرایش نمی‌شوید.

۶- شما به اعمال اعتماد می‌کنید، نه به شانس. می‌دانید که چگونه کنترل خود را بدست آورید، زیرا مهارت خود را به خوبی می‌دانید.روش حل مسئله شما بسیار ساده و کاربردی است، زیرا از پیچیده شدن کارها متنفر هستید همچنین می‌توانید با اراده خارق العاده خود را به دیگران القا کنید.

۷- بسیار دوستانه رفتار می‌کنید. از حریم خصوصی مراقبت می‌کنید و شایعات را دوست ندارید.دوست دارید از مکان‌های تنها و آرام بازدید کنید. جزئیات کوچک را در نظر بگیرید و عاشق طبیعت باشید.

۸- شما عاشق بداهه نوازی هستید و دوست ندارید چیزی برای برنامه ریزی داشته باشید، ضعف شما در شرایطی است که در آن محدود هستید.شما هرگز واقعیت‌های سرد و محکم را مطالعه نمی‌کنید. قلب همیشه بر ذهن شما مسلط است. افراد نامحدود برای شما یک مشکل است.شما اشتیاق زیادی دارید، اگرچه این چیزها گاهی اوقات می‌تواند شما را دیوانه کند. شما طیف غنی از احساسات و شهود عمیق دارید

۹-شما عاشق زندگی و روابط عمیق هستید.فرهنگ قسمت مهمی از زندگی شماست . افراد دیگر به دلیل داده‌های اجتماعی و تاریخی که در اختیار دارید دوست دارند در جامعه شما باشند. تحصیلات برای شما بسیار مهم است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 195
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابک IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    فقط افسوس میخورم و ناراحتم :
    • بی نام A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      وقتی صدا وسیما وبعضی از رسانه ها برای انحراف افکار مردم از اختلاس های میلیاردری پای درآمد پزشکان رو وسط میکشه. معلومه روی مخاطبای اصلیش که مردم عادی هستند این تاثیر و میذاره. حالا 20 سال تو دانشگاه درس بخون تا یکی مثل این آقا درست شه..تازه اگر راضی بشه کسی رو تو خونه درمو ن کنه و.چاقو....و....
    • دکتر فرزان IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      3 0
      خشم پنهان در جامعه ایرانی به وفور به چشم میخوره.این خشم پنهان سازنده مجرمین و قاتلین بالقوه در درون شهروندان این روزهای جامعه ماست که با فراهم شدن سطحی ترین زمینه های بروز خشم به یکباره به مجرمین و قاتلین بالفعل تبدیل میشن.هوش هیجانی پایین در ما ایرانی ها برجسته ترین علت این تبدیل شدن بالقوه به بالفعله.این نمونه رو به میزان زیادی در کشورهای آمریکای لاتین،هندوستان و پاکستان و جنوب شرق آسیا نیز میتونیم ببینیم.گرچه کشور ما در حال حاضر تو این مساله وضعیت وخیم تری از این ممالک داره.عمیقا از وقوع این فاجعه دردآور متاسفم و برای خانواده دکتر پبرزاده نازنین آرزوی صبر دارم.
    • امير A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      4 3
      متاسفانه دستمزد بالاي پزشكان كارد را به استخوان بيمار ميرساند
    • بی نام IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      4 2
      پزشک در جامعه ما از چاه نفت بیشتر درامد داره
    • شهروند A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      6 0
      آقای دکتر هاشمی دقیقا مثل وزیر آموزش و پرورش عمل کرده ایشان هم پارسال که معلم فیزیک بروجردی رو با چاقو در سر کلاس کشتند فورا رفت بروجرد و مشکل رو بررسی و حل کرد .ههههههههه
    • 0007 A1 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      4 0
      از آب گل آلود ماهی نگیر دکترررررر ... برو دکتررررر... بروووو
    • بی نام A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      4 1
      ایا این همه بیمار که بخاطر بی توجهی پزشکان کشته می شوند آقای هاشمی به دیدار انها هم میرود و اینجور ابراز تاسف می کند ؟؟؟؟
    • معلم A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      3 2
      وقتی ما معلم ها کشته شدیم فریاد زدیم کی توجه کرد تا فرهنگ درست نشه باقی کارها هیچ است کلاس 40 نفره بی کیفیت و کتاب پرحجم حقوق کم تربیت بچه ها رو تعطیل کرده
    • معلم A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      1 1
      فکری برای مدارس و وضع بد معلمان کنید وگرنه این مشکلات تکرار خواهد شد
    • معین A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      5 0
      حالایک پزشک محترم وشریف برخلاف خیلی ازاین پزشکای بیتعهد بقتل رسیدن میخوام بدونم چه اتفاق خاصیه مگه روزانه خیلی ازافراد فوت نمیکنن توهمین حادته سیل اخیر خیلیا جان باختن دریغ ازسفر وزیربه محل حاشیه متاسفانه بعضی اقشارتوجامعه ما تافته جدابافته شدن خودداش من که فوق لیسانس ریاضی محض ازدانشگاه امیرکبیر داره ودوتامدال جهانی توریاضیات داره حساب کرددرامدش توایران یک بیستم خیلی ازپزشکا نیس چرااینقد تبعیض وجودداره توهیچ کشوراروپایی این خبرانیس
    • بی نام A1 ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      7 1
      دیشب یکی از خانمهای آشتای ما که باردار بوده ساعت 10 شب کیسه آبش پاره میشود و به بیمارستان اردیبهشت شیراز منتقل میشود.دکتر ساعت 11 صبخ با سلام و صلوات تشریف میاورند.دقت کنید ساعت 11 صبخ.این مادر بیچاره 12 ساعت از درد جیغ میکشیده.تازه وقثی تشزیف میاورند تشخیص میدهند زائو باید طبیعی وضع حمل کند.؟؟؟؟چندین بار ساکشن میکنند به طوری که سر بچه کش آمده تا بدنیا آمذه 5 دقیقه به مغز بچه اکسیژن نرسیده این به معنی ضایعات جبران ناپذیر هست.ریه بچه عقونت کرده و در icu بستری هست.به نظر شما مرگ یا عقب ماندگی محتمل ذهنی این بچه یک جنایت نیست؟؟؟؟چرا کسی راجع به این مادر بیچاره و هزاران نفری که در هر روز قربانی این آقایان و خانمهای دکتر میشوند چیزی نمینویسد.چرا قوه قضائیه وارد این همه جنایت نمیشود.
    • عباس از دهبه قیروکارزین EU ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      5 0
      دکترها اونم از نوع متخصص تو بیمارستان به زور مریض رو معاینه میکنه این یکی رفته بوده خونه ی مریض ، که توسط همراهش کشته شده . یه خورده عجیب به نظر میاد...
    • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      0 5
      واقعا جالبه با تعداد مثبت و منفی هایی که واسه کامنت "بی نام" داده شده، واقعا باید تاسف خورد که تو چه جامعه ای داریم زندگی می کنیم. معلومه رسانه ها و افراد ضد پزشک کار خودشونو کردن.
    • عباس از دهبه قیروکارزین EU ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      5 0
      ای کشته، کرا کشتی تا کشته شدی زار؟ به عدالت روزگار إیمان آوردم. اکثر دکترهای ایران خیلی بی وجدان و شدن و به اسم طبابت دارن دزدی و تجارت میکنن. دکترها در ایران قاتلان شیکى هستند که قانونی دارن دزدی و ادمکشی میکنن. متاسفانه بیشترشون از خونواده های هستن که با عقده پول بزرگ شدن و حالا از طریق شغلشون میخوان عقده گشایی کنن. یکی از این قاتل های کثیف دکتری هست به اسم ..... که با قدرت خیلی جوره، این بی وجدان تخصصش رادیوتراپی هست اما داره بصورت قاچاق در زیرزمینی مطبش در خیابون فاطمی. تهران از مردم پول های هنگفت میگیره و شیمی درمانی شون میکنه شیمی درمانی تخصص انکولوژی میخاد نه رادیوتراپی، یعنی داره خیلی راحت آدمکشی میکنه، خیلی از خونواده ها رو عزادار کرده.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    به به...وقتی 50000 پزشک اعتراض میکنن که این سریال مزخرف جناب آقای مهران مدیری اثراتی داره که اون پزشکی که داره با مردم سر و کله میزنه میفهمه و روزانه داره میبینه اثراتش رو،وزیر مردم خواه بهداشت با بی تفاوتی از کنارش میگذره و یه عده هم چشماشون رو میبندن و پزشکا میشن بی جنبه،بی ظرفیت،بی تحمل
    • بی نام A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      اخه دکتر فکر کن بعد حرف بزن
    • امیر IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      عزیز من درسته پزشکان درس خوندن و زحمت کشیدن ولی تافته جدا بافته از جامعه ما نیستن.در باره هر قشری فیلم طنز ساخته شده و این موضوع نباید به کسی بر بخوره و بخواید این طور اتفاقات رو به یک سریال ربط بدید
    • بی نام IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      دوست عزیز شما خصوصیات خودت رو نمیخواد به اجتماع نسبت بدی سریال آقای مدیری بهترین سریال امسال بود این پزشکان محترم هستن که بعضا ظرفیت انتقاد رو ندارن
    • بی نام IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      دکتر نترس. کسی شما رو نمی کشه. به مریضات برس. به جای خبر آنلاین ویزیت بگیر
    • رضا A1 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      نظربسیاردرسته.100موافقم.شما ازاین به بعد مریضاتو ببر مهران مدیری معالجه کنه
    • يكي RO ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      3 0
      دوست عزیز داستان این نیست. اول اینکه هر شغلی باید ظرفیت طنز رو داشته باشه، و دوم اینکه اگر قرار باشه دلیل کشتن سریال طنز باشه، الان تقریبا جز چند شغل، بقیه همه باید الان کشتار شده باشند
    • الهه IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      18 7
      يه نفر كشته شده كه شغلش پزشكي بوده چه ربطي داره به سريال مهران مديري؟؟؟؟يعني هر كي كشته شد و شغلش هر چي بود بايد بريم سريالي كه درباره‌ي اون شغل ساخته شده رو به چالش بكشيم
    • بی نام A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      2 0
      وشاید در مداوا چیزی رو فراکوش کرده و تو شکم مریض جا گذاشته و شاید داروی اشتباهی نوشته با دوز کم و زیاد بعدا" به اشتباه خودش پی برده . اصلا" مگه ما قاضی هستیم که سریع به داوری و قضاوت مینشینیم وزیر هم زود احساسی شده باید منتظر قضاوت قاضی میموند. نه به این وزیر که این قدر احساسی و نه وزیر اقتصاد که نیم نگاهی هم به بورس هم نداره من اگر جای رئیس جمهور بودم کل تیم اقتصادی رو با یه خروس قندی تعویض میکردم
    • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      1 3
      آقا یا خانومی که پنجشنبه 1 مرداد 1394 19:57:36 نظر دادی، من نمی فهمم کجای دنیا ویزیت گرفتن از مریض یه کار نا پسند محسوب می شه که شما داری با این لحن حرف می زنی؟؟ مگه کی به شما گفته که باید درمان مریض مفت باشه اونم از جیب پزشک؟ چوبکارِ سر کوچه ما واسه بریدن یه تکه چوب تو خونمون پنجاه هزار تومن پول گرفت، اون وقت شما بیست تومن ویزیت گرفتن یک کسی که اندازه سنِ من و شما روز و شب عذاب کشیده رو زیاد میبینی واسش؟؟؟
    • مرجان A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      3 1
      در تاریخ بیستم تیر ماه امسال در کلینیکی در خ فتحی شقاقی جان دختری 21 ساله بر اثر اهمال پزشکی حین عمل جراحی بینی گرفته شد و آن دکتر و کلینیک که مسبب این امر می باشند همچنان به کارشان ادامه می دهند . آیا حتما باید قتل به این شکل و توسط فردی با یک قمه اتفاق بیفتد تا قتل باشد و قاتل دستگیر و مجازات شود ؟؟ خداوند به خانواده این پزشک عزیز صبر دهد . ما هم داغداریم ولی با این تفاوت که قاتل پزشک است و آزاد همچنان به جراحی ادامه می دهد . سریال اقای مدیری واقعیت است در مورد بسیاری از پزشکان بی مسئولیت و پول پرست
    • لیلا A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      1 3
      دقیقا همینه پزشکایی که شبانه روز برا ملت تو بیمارستانا زحمت میکشن نباید مورد طنز سریالا و انتقادای بیش از حد رسانه خبری بشن چون تاثیرش توذهن ملت میمونه و باعث میشه هر بی سروپایی به خودش اجازه بده ک درمورد یه همچین متخصصی گمان بد داشته باشه و همچین فاجعه ای رخ بدهلیلا
    • بی نام IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
      2 2
      رای اینکه بیش از صدها مریض سرطانی در استان اردبیل چشم امیدشون به استاد بود. برای اینکه ۴۰۵۰ بیمار سرطانی بستری بیمارستان امام خمینی اردبیل امروز و روزهای دیگه چشمشون به در خواهد خشکید تا پزشک معالجشون بیاد. برای اینکه ایشون در مدت شش حضورش در اردبیل به اندازه ۶۰ سال خدمت دلسوزانه و صادقانه داشت. متاسفم برای جامعه نخبه کش
    • داروساز IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
      1 1
      این آقا یا خانم طوری میگه برو ویزیت بگیر که گویا بقیه مشاغل مجانی کار میکنن گویا این حق ویزیت ها ظرف یک سال کسی رو میلیلاردر کرده توهم... توهم...
    • بی نام IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
      2 2
      ازکجا میدونید پزشک مقتول مقصر نبوده ؟؟؟؟؟درسته قاتل پست فطرته که یک نفرو کشته .ولی حتما یه چیزی بوده که آینده خودشو تباه کرده خجالت بکشین مهران مدیری طنز ساخته در ضمن خیلی از پزشکها بدتر از فیلم مهران مدیری هستن کافیه چشم هاتونو باز کنید الان اکثر دکترها فقط پول پارو میکنن جون مردم هم ذره ای براشون مهم نیست خودتونو گول نزنید
  • salar IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    به جز تاسف چیزی به ذهنم نمیرسه .... روحش شاد
  • نامدار A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    همه اقشار جامعه ما قرب و منزلت خودشان را دارند ولی هیچ قشری مثل پزشک ها هوای هم صنفی های خودشون رو ندارن....نمیخام این ان عمل زشت را توجیه کنم...ولی یادمون باشه اگه همین فرد اگه معلم....کارمند روزنامه نگار....هنرمند...و.....بود آیا اینقدر موضوع با حساسیت دنبال میشد؟
    • بی نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      241 8
      سال گذشته یه معلم در شهرستان بروجرد که متاسفانه ایشان هم توسط یه نوجوان در مدرسه کشته شدند. تمام روزنامه ها وسایتها وشبکه های داخلی خارجی تا مدتهااز این فاجعه صحبت میکردند اصلانمیدونم چرا سن مجرمها وقاتلها پایین اومده خدا به دادمون برسه
    • ناصر IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      چه ربطی داره؟؟در هر صنفی همه جور آدمی هست،بعدش شما چجور با یه چوب همه رو می زنی؟؟؟ مشقات و سختی راه پزشکی رو نچشیدی که حالا این حرف رو می زنی،7سال عمومی،2سال طرح سربازی،بعدش دوباره 4سال داخلی4سال طرح3سال فوق تخصص6سال طرح این مسیری بود که اون مرحوم طی کرده بود تا بشه فوق تخصص خون و انکولوژی حالا هی بیا بگو پزشکا عاشق پولن،ببینم خودت باشی میتونی این مسیر رو طی کنی،بدون اینکه هیچ چشم داشتی به پول داشته باشی؟؟پولکی بودن بده ،ولی شما در یه رشته مهارت پیدا میکنی که پول در بیاری،همه برای رضای خدا کار میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • ندا A1 ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      2 0
      همین چند وقت پیش مگه یک دانش اموز معلم فیزیک را با چاقو نکشت؟چرا اینقدر موضع گیری نشد؟
    • بی نام A1 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
      1 1
      نامدار جان چون 1000تا معلم....کارمند روزنامه نگار....هنرمند در اردبیل هست یکیش بمیره چیزی نمیشه اما یه دکتر خون بودههمین یکیحالا چرا پزشک کم تربیت میکنند از زرنگیشونه که بازار کارشون خراب نشهفکر کن تو هر کوچه یه دندانپزشکی بودبا 5000تومن قسطی دندون پر میکردن
  • بی نام DE ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    افسوس و صدافسوس، اردبيل از لحظه شنيدن اين خبر در بهت و حيرت فرورفته است. مردم منطقه از نعمت بزرگي محروم شدند.
  • بی نام A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    واقعا جای تاسف داره. این همه درس بخوونی و به مردم خدمت کنی بعدش یک نفر روانی پیدا بشه و ....
  • بی نام A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    تنها متخصص سرطان اردبیل که نه تنها بیماران این استان بلکه بیماران بسیاری رو از کشور جمهوری آذربایجان هم تحت درمان داشت از دست رفت، اینکه دستمزدش بالا بود درست، ولی این ایراد از وزارت بهداشت و بیمه است نه خود پزشک. به صدها بیمار که تحت شیمی درمانی ایشون هستند و خانواده های نگران اونها کی باید جواب بده؟ دوستان طرفدار اعدام، با اعدام این قاتل دکتر پیرزاده زنده میشه یا قتل ریشه کن میشه؟ متاسفانه با اعدام های ملا عام ترس از مرگ رو هم ریختن و ملت بدون ترس دست به هر کاری میزنند.
    • بی نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      0 1
      واقعا الان بقيه بيماران اين دكتر چه حسي دارن؟ پدر من هم همين بيماريو داشت، سالي يه بار كه دكترش ميرفت امريكا، استرسو توو چشماي پدرم ميديدم
  • بی نام A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    آقای وزیر محترم نتیجه بی حرمتی هاتون به جامعه پزشکی رو دیدید. امیدوارم به خودتون بیاید.
    • بی نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      بی حرمتی؟
    • بی نام A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      2 0
      ؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      2 0
      وای به خدا خنده داره چه ربطی به وزیر داره اخه
  • بی نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    هیچ فرقی بین صنوف مختلف نیست و اکثرا قربانی غرور بی جا میشوند و جان بیمار برای آنها ارزشی نداره
    • بی نام A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      2 1
      دقیقا بین صنوف فرق هست. حرف من نیست حرف خدا و پیغمبرشه. رسول خدا می فرماید اگر کسی یک نفر را از مرگ نجات دهد، مثل این است که کل بشریت را نجات داده است. ضمنا اگه واقعا به نظرت فرقی نیست، شمام فردا پس فردا از بچت نخوا که دکتر بشه و هزار جور دعا و حاجت نکن. بفرستش یه شغل دیگه.
  • بی نام US ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    نمونه خودبزرگ بینی وخودشیفتگی یک پزشک رو میشه تواین کامنت که زیر خبر قتل نوشته شده میشه مشاهده کرد؛ افرین بر این مردم نخبه دوست و نخبه پرور افرین بر رسانه هایی که بالاخره تبلیغاتشان علیه پزشکان جواب داد مرحبا با ارزوی موفقیت برای این همه نادانها و .... و همدردی با اندک خردمندان و دلسوزان این جامعه
    • مسعود RO ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      1 1
      شماحتماخودت رو به یک روانپزشک نشون بده.
  • بی نام A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    98 20
    البته اقای نامدار عزیز هدف ما حمایت از هم صنفی خودمان نبست بلکه کار ما همیشه در وضعیتی است که بیمار و همراهان. ناراحت و عصبی هستند که متاسفانه این فجایع را ببار میاورد. پزشک هم امنیت شغلی میخواهد
  • بی نام US ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    65 70
    بعد ميگن چرا همه ميان تهران.
    • سجاد IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      0 0
      آخه چه ربطی داره. شهرهای آذری نشین نسبت به تهران خیلی امن تر هستند. مگه تو تهران کم از این اتفاقات میفته؟
    • بی نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      0 1
      همون تهران هم چند ماه پيش تو صورت دكتر اسيد پاشيدن
  • حمید A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم بنده خود در اورژانس حضور داشتم بسیار تاسف بر انگیز بود آقای دکتر خیلی شخص محترمی بودن و حق شان این نبود.بر عکس پزشکی که هفتصد میلیون در ماه کارانه میگیرد پول برایش بی ارزش بود، کاش پزشکان از این ضایعه به نفع خود سو استفاده نکنند
    • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      0 3
      هیچ کس با شغل پزشکی ۷۰۰ میلیون در نمیاره،آقای روشنفکر
    • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      3 0
      غیر از تعدادی از جراحان که درامد نجومی دارند بقیه پزشکان واقعا درامد معقولی نسبت به تلاش و استعدادشان دارند.مشکل ما این است که بقیه اقشار یا بیکارند یا کم درامد به همین غلت به پزشکان انتقاد می کنند در حالیکه باید به مسببان این وضعیت که همانا دولت و مجلس و دلالان بوده اند ایراد گرفت.وقتی صنعت مملکت ورشکسته است وقتی تمام تولیدات چینی کشور را گرفته پزشکان مقصرند؟تورم 40 درصدی و رشد منفی 6 را پزشکان بوجود آوردند؟البته یکسری از افراد در این قشر با بیماران برخورد مناسبی ندارند یا از لحاظ مالی کارشان ایراد دارد ولی در بقیه اصناف هم همین است.مشکل عدم شفافیت سیستم اقتصاد و مالیات ایران است.همین پزشکان ایرانی اگر به کشورهای اروپایی یا آمریکا بروند یک ریال نمیتوانند تخلف بکنند پس مشکل از جای دیگری است
  • بی نام A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    اینهمه بیمارانی که در اثر قصور پزشکی فوت میشن چرا جناب وزیر راه نمبفته بره اینطرف و اونطرف ؟؟؟؟؟ راست میگن ایشون وزیر پزشکان هست نه وزیر بهداشت از وقتی اومده حقوق هم پالگی هاش رو دویست برابر کرده
    • بی نام A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      قصور پزشکی رو با حمله با چاقو به یه نفر مقایسه میکنی؟ من فقط میتونم بگم باید یه دقیقه برات سکوت کرد
    • بی نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      شما فامیل قاتلی فکر کنم
    • بی نام ES ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      هر موقع سواد و علم داشنی راجع به مرگ حرف بزن
    • بی نام IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      1 3
      تو چميدوني حقوق يك پزشك چقدره؟ خيلي از پزشكا تو خانه هاي بهداشت حقوقشون اندازه يه بهورزه بي سواده ماهي ١٣٠٠ يك پزشك تا ٣٥ سالگيش هيچ وقت درآمد بالا نداره يكم فك كن بعد حرف بزن، همه ي پزشكا از اين وزير ناراضي ان
    • بی نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      0 1
      ادبیاتت نفرت بر انگیزه. هر جا ی دیگه بودی بهروان پزشک معرفیت میکردن
    • بی نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      0 2
      نظر شما نه تنها بی احترامی به یک قشر بلکه بی احترامی به یک شخص تازه فوت شده هم هست.
    • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      0 1
      حقوق رو مثلا زیاد کرده تاکید می کنم مثلا که امثال شما لازم نباشه پول طبابت و درمان خودتونو بدبد و دولت حق پزشک رو بده. اون وقت شما این جوری نظر بده. تازه هیچ کدوم از اون به قول شما دویست برابر هم پرداخت نشد و نمی شه.
    • بی نام IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
      0 1
      براي طرز تفكر ي كه داريد فقط چند ساااعت سكوت،،،،
  • بی نام A1 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    93 14
    خدایش رحمت کند او را
  • محمد IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    7 27
    توی اردبیل؟
  • بی نام A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    102 7
    افتاده درختی که به خود می بالید از داغ تبر به خاک غم می نالید گفتم چه کسی به ریشه ات زد؟ گفتا؛ ان کس که به زیر سایه ام می خوابید
  • رامین IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    مگه تو بروجرد معلم رو سر کلاس کشتن مهران مدیری واسشون فیلم ساخته بود به این میگن از اب گل الود ماهی گرفتن به همه پزشکان خوب و عزیز جامعه و خانواده اون مرحوم تسلیت میگم خداوند رحمتش کنه
  • یامهدی IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    75 14
    باابرازتاسف ازواقعه دردناک.فقط وزیر آموزش وپروش ازدکترهاشمی یادبگیرد که چقدر کارکنانش. برایش ارزشمند هستند
    • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      0 1
      کارکناش براش مهم نیست، چون می دونه حاصل کارای خودشو داره برداشت می کنه، هول هولکی رهسپار اردبیل می شه. وگرنه اگه چند سال قبل بود، فوقش یه اظهار تاسف می کرد.
  • بی نام A1 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    شاید پول زیادی از بیمار و همراهاش طلب کرده بوده. کی جه میدونه/؟
    • بی نام A1 ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      0 0
      هيچ دليلي كار قاتل را توجيه نميكند ، متاسفانه برخي از جوان امروزي ارزشي براي ديگران قائل نيستند و احساس نوعدوستي ندارند
    • مهناز A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      2 2
      خجالت نکشیدی همچین چرندی نوشتی ؟ شاید پول زیادی طلب کرده بوده؟ حتی اکر چرند شما هم به فرض محال درست بود جوابش قتل وحشیانه با چاقو بود؟ اونم پزشکی که رفته توی خونه مریض بببینه؟ شماها لایق بیش از مرگ هستید ادعای روشنفکری دارید اما عقده های درونیتون بیشعوریتون رو به نهایت رسونده. حق شماست که نیمه شبی به خاطر نبود پزشک عزیزترین کسانتون جلوی چشمانتون جون بدن. شماها لایق داشتن بیتار و گیرمال هستید نه پزشک. حیف از زحمات سیستم بهداشتی این کشور برای شما مردم ناسپاس عقده ای
    • بی نام A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      1 1
      آخه این چه حرفیه واقعا؟ چرا فکرتون انقدر سیاهه؟
    • بی نام IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      10 4
      چطورمیتونی درموردپزشکی که رفته بیمارسرطانی رادرمنزل ویزیت کنه این فکروبکنی ایشون یک انسان واقعی بودن
    • بی نام IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      0 1
      خجالت نمی کشی؟ اسم خودت رو گذاشتی انسان؟ یه نفر مرده؟ یه انسان مرگ
    • بی نام A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      1 1
      پس اگه یه دکتر از شما پول خواست می کشیش ، نه؟ خوبه لطف کنید اسم و آدرسو بدبد خبرآنلاین منتشر کنه تا نیروی انتظامی هرچه زودتر اقدام کنه.
    • فرناز A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      1 1
      وقتی پول زیادی از کسی میخوای باید بکشنش ؟ مغز شما هم مثل اون قاتل فاسد . بیمار سرطانی بود و وضعش وخیم که دکتر به همراهاش گفته شیمی درمانی دیگه فایده ای نداره و بیمار شما بیشتر دوهفته نمیتونه دوام بیار اگه شیمی درمانی بشه زجر میکشه.
  • منطقی A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    هیچ پزشکی هفتصد تومن درماه کارانه نمی گیره.درطرح جدید حداکثر کارانه نهایت 4050تومن در ماهه که انهم بعداز گذشت چندین ماه ودر چند قسط به عده محدودی پرداخت میشه.ضمنا عدالت اجتماعی در اسلام تقسیم مساوی نیست.عدالت اجتماعی یعنی تقسیم براساس استحقاق افراد که این وجه تمایزاصلی اسلام از جامعه کمونیستی است
    • بی نام A1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      2 0
      این استحاقی که شمامیگی حدی داره یکی ازاون حدودم پرداخت مالیاته الان خیلی ازکارا توامریکا 60 درصدمالیات داره واقعا پزشکا این مالیاتومیدن؟
    • بی نام A1 ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      1 0
      واقعا قضاوت کردن در مورد موضوعی که دلیل واقیعش رو نمیدونیم درست نیس دادستان اردبیل در خبر 20.30 صراحتا اعلام کردن هیچ رابطه بیمار و پزشکی بین قاتل و مقتول وجود نداشته فقط به علت نامشخضی که دارن تحقیق میکنن قاتل پزشک از اب دراوده و میتونسته مهندس هم باشه شما این مساله رو به بیماری و مسایل پزشکی و درامد پزشکان ربط ندهید
  • بی نام A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    69 15
    واقعامتاسفم روحش شاد
  • بی نام A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    منم دکترای یکی از بهترین رشته های مهندسی هستم ولی چیزی از تخصص عایدمان نشد، زیرا نه وزارت به دردبخوری داریم و نه اتحادیه درست و حسابی... پزشکان عزیز لزومی نداره مشقتهای درس خواندنتان را به رخ کسی بکشید، خیلیها این راه را طی کرده اند و شاید بیشتر از شما متحمل رنج و مشقت شده اند، اما در ملکتی که حقوق استادتمام دانشگاه یک سوم درامد یک پزشک عمومی نباشد، باید ازین پس انتظار چنین رفتاری را که ناشی از شکاف طبقاتیست داشت.
    • بی نام IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      1 0
      اول از همه باید گفت باید تاسف خورد که جامعه امروز یک نخبه را از دست داد. در مورد حرف ایشون هم دقیقا همینطوره برای ارشد 6 سال درس خوندم سر کار ساعتی 4000 حقوق میگیرم برای عصب کشی رفتم دکتر یک ساعت کار کرد 450000 گرفت یعنی 100 برابر تقریبا نصف حقوقم نصف ماه کار کردن 6 صبح بیدار شدن کاش دکتران عزیز بفهمن قیمتها با جیب مردم یکی نیست.
    • بی نام A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      1 2
      چیکار بلدی بکنی؟ دکتری دارم و یه عالمه توقع کار نمیشه. هر وقت توانستی کاری درست بکنی و دست خودت و چند نفر دیگر نان برساندی بدان دکترایت بحق بوده است. جنس دکتری در علوم خدماتی را با علوم مهندسی یکی نفرمایید آقای مهندس.
    • بی نام A1 ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      1 1
      سلام اقای دکتر.من یک جراحم و همسرم دکترای مهندسی که تمام مراحل تحصیلشون رو در دانشگاه صنعتی شریف بودن حداقل از منظر ایشون که با من همراه بودن در مسیر تحصیلم سختی کار ما بسیار بیشتر و به گفته ایشون غیر قابل مقایسه است.شما چندبار توی کارتون ساعت سه صبح مجبور بودید با حداکثر تمرکزتون برای ساعت های متوالی سرپا باشید وسعی کنید بهترین کارتون رو انجام بدید؟ولی ما این جزیی از زندگبمون شده.با احترام به تمامی مشاغل در همه جای دنیا پزشکی از پر درامدترین رشته هاست.به خاطر سطح بالای استرس و سالهای زیاد که یک پزشک از زندگی طبیعی محروم میشه .به هرحال شما به جای نقد ما پزشکان شایسته بود از نکاه انسانی به قضیه نگا ه می کردید که یک نوزاد سه ماهه یتیم شده
    • بی نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      2 0
      گل گفتی.
    • بی نام A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      2 1
      آقاي مهندس درسخون تا حالا شب نخوابى کشيده اي تا حالا مجبور بوده اي 48 ساعت بيدار بمانى و بيمار ببينى و حق اشتباه هم نداشته باشي؟ تا حالا پيش اومده تا صبح بر بالين بيماري تا صبح بيدار بماني و دعا کنى درمانت موثر باشه و بيمار ادرار کنه تا مجبور به دياليزش نشي....نه جناب مهندس درسخوان تو هيچکدوم از اينا رو نميفهمي اگه واقعا تحصيل کرده باشي من تاسفم بيشتر ميشه
    • بی نام A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      1 1
      عزیز چهار سال مهندسی که چهار ماه کامل فقط تعطیلی دارین بعدم فوق لیسانس و دکتری که کلا یه ماه هم تو کلاسا نیستید بعد مشقت خودتونو بیشتر میدونید ؟؟؟ اصلا میدونید سه سال اخر پزشکی چطوری میگذره؟؟؟ میدونین علاوه بر 36 ساعت بیداری که همش توسط چون شماها و حتی استادا در حال تحقیر هستیم حتی یه قرون بما نمیدن و باید از بابات پول تو جیبی بگیری؟؟؟ بعد دو روز دوباره باید 36 ساعت دوباره کشیک واستی تازه بعدشم به اساتیدت جواب پس بدی ؟؟؟میدونی 36 ساعت نخوابیدن و در حال کار بودن یعنی چی؟؟؟ میدونی حالا تو همون 36 ساعت اگه هم وقت استراحت داشتی از استرس تحقیر جلوی جمع اساتید خوابت نبره و بشینی درسم بخونی یعنی چی؟؟؟ من حداقل 10 تا دوست دکتری مهندسی داشتم که وقتی یه گوشه از کارامونو دیدن دیگه حرف از سختی نمیزنن
    • بی نام IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      1 1
      مهندس شما یه دفتر بزن چهار تا خونه برا این همه آدم بی خونه بساز. کار خلق الله رو راه بنداز پول حلال در بیار. انتظار دارب بشینی دولت بخاطر مدرک فوق دکترات ماهی 10 میلیون حقوق بده؟
    • فاطمه A1 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      1 2
      فکر نمیکنم کسی بتونه ادعا کنه به اندازه پزشکی سختی کشیده باشه. رشته های دیگه مگه پانزده شب کشیک 24ساعته در ماه دارند؟کدوم رشته 15 سال بعداز ورود به دانشگاه تازه وارد کار میشه؟دوستان انصاف رو فراموش نکنید تو بحث
    • امیر IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      3 0
      100درصد موافقم
    • بی نام A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      1 1
      آقای دکتر، لازم هست با احترم کامل به همه ی افراد با سواد و دانای جامعه مون از جمله خودِ شما، و ذکر این نکته که دست تک تکتون رو می بوسم، باید عرض کنم که هیچ رشته ای ولو ارزشمند فوقش به اندازه ی یک دهم یک پزشک عمومی هم رنج و عذاب نمی کشن. که به ذاتِ این رشته ها و پزشکی بر میگرده نه اینکه بخوام بگم این عزیزان قصور می کنن تو تحصیل.
    • بی نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      1 2
      اینکه شما اینقدر به درامد پزشکها حساسیت و حسادت داری مشخص هست ناشی از چیه . واقعا متاسفم
    • ایرانی A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      3 7
      آقایی که دکترا داری ولی مغزت اندازه یه بچه رشد نکرده اصلا ما بگیم حقوقش زیاد ،این توجیه این عمل قتل رو میکنه
    • ایمان EU ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      1 1
      ضمن ابراز تاسف در مورد این فاجعه و نظایر اون من بدون وارد شدن در مسایل دیگه فقط خواستم این دوست محترم را روشن کنم تا مثه اکثر ما ایرانیا بدون اطلاع نظر ندن من پزشک عمومی هستم با یه موقعیت شغلی خوب و در یه بیمارستان خصوصی معروف حقوق بنده برای موظفیه یک ماهم تازه بعد از اضافه شدن از ماه قبل حدود 3200 هست یعنی کمتر از خیلی شغلای معمولی تازه من گفتم شرایط کاریم خوبه و البته آه و ناله هم نمیکنم ولی جهت اگاهی شما چند وقت قبل مریضی داشتم استاد دانشگاه که خیلیم از حقوقش مینالید وقتی پرسیدم چقدر میگیره گفت 8 ملیون حالا شما بازم به محاسبه خودتون دقت کنین موفق باشید
    • بی نام A1 ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
      8 1
      احسنت، هر رشته ای سختی های مختص به خود را دارد، در سختیهایشان هیچ برتری نیست، باید درکشان کرد. "دکترای ریاضی محض"
  • رضا A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    2 0
    خدایش رحمت کند.تورو به هر کی میپرستید کم حرف در بیارین.مهران مدیری و سریالش چه ربطی به این موضوع داره؟برای شما پزشکانی که این موضوع رو بهونه خود قرار دادین سو استفاده میکنید متاسفما.بجای این حرفا برین تجربه و سواد و نحوه برخورد با مریض ها رو در مطب یا بیمارستان یاد بگیرید.سواد علمیتون رو ببرین بالا تا کمتر مرگ و میر تو مملکت داشته باشیم.جای بسی تاسف هست که روزانه انقدر مرگ ومیری در بیمارستان ها داریم.مریض شده اسباب بازی دست دکتر های تازه به دوران رسیده.برای انسان بیشتر از ین حرف ها ارزش قائل باشیم دکترین محترم.کم به فکر پول باشین. شما دکتر نما ها برین یکم با خودتون و خدای خودتون خلوت کنید.این کاره شما جای بسی تاسف داره که با مریض مثل موش ازمایشگاهیی رفتار میکنید..
  • بی نام A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    پارسال یه دانش آموز معلمش رو کشت وزیر آموزش و پرورش گفت عجب جالبه، دیگه چه خبر
  • بی نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 0
    قتل وکشتن یک انسان در هر صورت محکوم است چه پزشک بتشد چه کارگر و.... ولی پزشکها واقعا ظرفیتشان از پذیرش واقعیت پایین است اگر این سریال موفقیتی را کسب کرده بود به دلیل اینکه واقعیتی را بیان میکرد که هیچ کس با هیچ زبانی نمیتوانست بگوید جز با طنز چون در غیر آن سانسور میشد ولی ضمن تسلیت به خانداده ی این بزرگوار صبر برای خانواده شان آرزومندم
  • بی نام A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    ایشون از همکلاسیهای دوران مدرسه بنده و انسان بسیار شریف و پزشک مردم داری بودند اصلا مثل بعضی از پزشکا خود بزرگ بین و خودخواه نبود خدا رحمتش کنه
  • فاطمه محمودی A1 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    با لام. عرض تسلیت. .من دخترم را که دوسالش بود رابداز13ماه درمان براثر بیدقتی دکتر انکلوزی خون در شیراز ه ازدست دادم بچه های مریض ما درآمدی برای پزشکان بی تجربه
    • ً EU ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      0 3
      چه قدر كوته نظري شما ...
    • بی نام IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      0 2
      متاسفانه گاهی بعضی از بیماران فکر می کنند که باید همه بیماری هاشون به دست دکتر خوب شه و اگر خوب نشدن تقصیر دکتره. نمی گن که بعضی بیماری ها خوب شدنی نیستند.
    • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      0 1
      سركار خانم كودك شما احتمالا مبتلا به سرطان بودن سرطان در كودك معمولا كشنده هست و به طور كلي حدود پنجاه درصد شانس حيات براي بيماران سرطاني در بهترين مراكز دنيا وجود دارد. شانس زنده ماندن كودك شما متاسفانه كمتر از شانس شير يا خط يك سكه بوده پزشك كودك شما كه فوق تخصص خون بوده حتي اگر تازه مطب زده باشد حداقل ده سال پزشك بوده شما متوجه معني تجربه هستيد؟
    • بی نام A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
      0 2
      تو ایران هرکی بمیره میگن تقصیره دکتره بوده...دکتر خدا نیس...همه جای دنیا مردم میمیرن به خدا حتی تو امریکا
    • بی نام A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
      0 1
      خیلی تسلیت میگم ولی اگه مدت زمان تحصیل و کار یک پزشک تا بشه انکولوژیست متوجه میشد که انقدر راحت نباید بی سواد و بی توجه خواند
    • بی نام A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
      3 0
      با سلام و عرض تسلیت خدا صبرتون بده ما هم بیمار جوانمون را بعد از 16 ماه درمان 3 هفته پیش از دست دادیم جالبه که با مکاتبانی که با استرالیا، انگلستان، ترکیه و آمریکا کرده بودیم وارسال پرونده پزشکی، نحوه درمان و دز و نوع دارو در اغلب موارد مشخص بود ولی متخصص ما برای اینکه ثابت کنه خیلی حالیشه دقیقا بر عکس عمل کرد و روزهای آخر هم خودش گفت می توانستیم بهتر عمل کنیم. فجایعی تو این چندماه از اسامی بزرگ پزشکی دیدم که اون سرش نا پیداست. و با شما کاملا موافقم که "بیماران ما منبع درآمدی برای پزشکان ناتوان و پرمدعا و البته بسیار گران"
  • رضا RO ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 0
    سلام قتل تحت هرعنوان درست نیست،امااگربخواهیم کارگردان سریال طنزمقصربگیریم ازخودسریال خنده دارتره،واینکه ای کاش خیلی هلی دیگه مثل وزیربهداشت احساس مسولیت میکردن،بنده چهار جراحی روی زانوی پای راستم انجام دادم که علاوه برپول بیمارستان پزشک معالجم گفتنداگه بخوای خودم عملت کنم شماره حساب میدم ودرغیراینصورت شاگردان ایشان.که وزیرمحترم بهداشت شدیدابااین موضوع برخوردکرد. به نظربنده بایدصبرکنیم تانتیجه تحقیقات مراجع قضایی اعلام بشه هرچندقتل هیچ توجیحی نداره.
  • علی US ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    3 0
    پدر بنده را در همین بیمارستان اردبیل جراحی قلب کردن و آقای جراح اردبیلی پس از جراحی با نخوت و غرور به ما گفتن که هیچ مشکلی نیست و سه رگ را عوض کردم و جراحی موفق بود و بعد هم تشریفشان را بردن. چند ساعت بعد جلوی چشمان ما پزشک متخصص بیهوشی با موبایلی در گوش روی سینه مریض دنبال منشا خونریزی بودن و در نهایت تاسف و ناباوری در غیاب حراح مسئول که به تهران تشریف فرما شده بود.پدر را از دست دادیم و بعد از 3 سال شکایت و پیگیری دستمان به هیج جا بند نیست و دوستان این فرد در نظام پزشکی هم بدلیل عدم وجود مدرک و شهادت ندادن کادر اتاق عمل و تعدیل و اخراج برخی از کادر اتاق عمل آنزمان حاضر به توضیح ماوقع نیستن.حال سوال این است که چرا وزارتخانه در این مواقع حساس نیست و دنبال احقاق حق مردم نیست؟؟
  • بی نام A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 0
    ویک لحظه بهیاد معلم عزیز مرحوم خشخاشی افتادم که بی گناه کشته شد خداوند به خانواده این عزیز صبر عنایت فرمایدبسیار تاسف خوردم
  • حمیدرضا A1 ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 1
    ضمن عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم و جامعه پزشکی، سفر آقای وزیر به اردبیل هیچ دردی رو دوا نمی کند، ایشون بهتره ه جای این اداها، رفتارشون رو با همکاراشون عوض کنند.
  • بی نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    3 0
    بهترین ویلا وبهترین خودرو سهم پزشکان شده
  • بی نام US ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 0
    عزیزان به جای اینکه انگشت اتهام را به این و آن بگیریم ودنبال مقصر حادثه باشیم کمی هم به آثار وعواقب این جنایت و وجهه ایران در دنیا فکر کنیم . دیروز یک دبیر این جامعه و امروز یک پزشک این جامعه را با چاقو می کشند وفردا چه کسی؟؟ اینهمه حماقت در دنیای امروزی؟؟؟؟؟؟ پس حقوق انسانها چه جایگاهی دارد؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    2 1
    به نظرم حق این پزشکان همینه خون ملت را می مکن
  • بی نام A1 ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 0
    واقعا این مصیبت وارده رو به تمامی جامعه پزشکی و خانواده داغدیده ایشان تسلیت می گم وقتی به جای نگه داشتن حرمت افرادی که تمام عمر خود رو به جای صرف امور معمول زندگی خود صرف مطالعه و خدمت به جامعه می کنند فرهنگ جامعه رو با ساختن طنز و فیلم های دور از ذهن بر ضد این نخبه های ارزشمند می کنیم باید منتظر چنین عواقبی هم باشیم
  • بی نام A1 ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 1
    اتفاقا جامعه درمان تافته جدا بافته هست زحمتي كه اونا ميكشن و مسووليتي كه دارن هيچ وقت واسه مردم عادي و اون اقاي مديري با نمك قابل درك نيست در مورد مريضايي كه در اثر اشتباه پزشكي ميميرن حالا چه پزشك چه پرستار چه داروساز قانون پدر شونو در مياره
  • محمد A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 0
    آن زمانی که یک معلم در کلاس درس توسط دانش آموز کشته شد ایا وزیر آموزش و پرورش برای بررسی به آن شهر سفر کرد یا به شدت سعی می کردند موضوع رسانه ای نشود و سر وته قضیه را به هم آورند واقعا جای بسی تاسف
  • رضوان A1 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 0
    باز يه مشكلى پيش اومد ما افتاديم به جون هم
  • بی نام A1 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 4
    هیچ پزشکی پیدا نمیشه که از مرگ یا عدم موفقیت درمان بیمارانش خوشحال بشه، اقایون متخصص رشته های غیر پزشکی که از کمی درآمدتون شاکی هستید بنظر میاد مشکل از عدم استفاده از تخصص تون از سوی خودتون باشه نه از درآمد بالا یا پایین پزشکان. ضعف شماها در واقع عدم توانایی نزد شماست. در ضمن هیچوقت به فرزندان و آشنایانتون توصیه نکنید که در آینده به سمت این قشر پول پرست و مغرور بروند، بهتره ادامه دهنده را پدرانشان باشند البته با یکم جربزه بیشتر برا افزایش درامد.
  • سارا RO ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    2 0
    ملت همیشه آماده جهت اظهار نظر. وقتی هنوز علت مشخص نیست چطور به خودتون اجازه قضاوت میدین. رفتار خشونت آمیز همیشه مورد اعتراض هست چه قربانیش پزشک باشه چه یه آدم عادی
  • بی نام A1 ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 0
    از این قبیل حوادث زیاد اتفاق می افته، کافیه بخش حوادث روزنامه ها چک بشه، حالا چون اردبیل بوده باید اینگونه پررنگ جلوه بشه؟
  • سروش A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 0
    درمورد دوستی که گفته است درموردهرقشری می توان قیلم طنز ساخت خداوکیلی خداوکیلی در مورد هر قشری که یک میلیونیوم افرادی مانند پزشک مقتول برای جامعه نفع ندارند می شود فیلم طنز ساخت
  • فروغ IE ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 0
    به خانواده ایشان تسلیت میگم.خیلی ناراحت شدم.
  • محمد A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    3 0
    اکثر پزشکان بی وجدان هستند و به خاطر پول با مریضی که مال ندارد درمانی صورت نمی گیرد .وقتی پول مریض تمام می شود مرگ او هم میرسد
  • بی نام A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 0
    نارهنجاریهای اجتماعی ایران به دلیل عدم آموزش علوم انسانی وهمچنین اقتصاد ضعیف است وبا گذشت زمان بردامنه آن افزوده می شود باید هرچه سریعتر اقدام شود
  • اکبر IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    2 0
    تا به حال به درآمد پزشکان در کشورهای اروپایی فکر کردین. ایران بهشت پزشکان است. حقوقشان را خودشان تعیین میکنند.مگه میشه. مگه داریم؟؟ برای دوستانی که اطلاع ندارند عرض میکنم در اکثر کشورهای اروپایی رابطه پولی بین بیمار و پزشک وجود ندارد. انگار همه افراد جامعه بیمه تکمیلی واقعی هستند.
  • دکتر مجیدی نمین A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 0
    چند سال قبل :قتل داداشی در کرج پارسال قتل معلم بروجردی ثوسط یک نوجوان با چاقو امروز قتل یک پزشک متخصص در اردبیل توسط یک جوان فردا و فرداها .................................. به کدام ناکجا اباد میرود این کاروان .......................
  • بی نام IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 0
    هر انسان منصفی از شنیدن این خبر متاسف و ناراحت میشه ولی این دلیلی بر تخلف بعضی لز پزشکان و سریال جناب مدیری در این زمینه نمی شود وقرار نیست کسی سختی های درسی و کاری خودش را چماق کند به سر دیگران بکوبد و ان دستاویز کارهای بد و خوب خودش بکند
  • بی نام GB ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 0
    چیه شلوغش کردین ؟ روزی چندین نفر تو این ممکلت به قتل میرسن صداتون در نمیاد الان چه خبره بعدشم آقایون دکترا نترسین وزیر باشماس ببینید چیکار کرده یا چی خواستی کارد به استخون طرف رسیده
  • بی نام A1 ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 0
    اقایان سفر به کشورهای خارجی از جمله "قنلاند "مهمتر است یا اصلاح فرهنگ جامعه و جوانان و رسیدگی به امور انها .
  • نادان A1 ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 1
    فلک به مردم نادان دهد زمام مراد تو اهل فضلی و دانش همین گناهت بس به منت دگران خو مکن که در دو جهان رضای ایزد و انعام پادشاهت بس
  • علی A1 ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 1
    به اطلاع می رسانم که ایشان پسر یکی از شهدا می باشند و دو برادر ایشان نیز پزشک بوده و جزو خانواده های و پزشکان مومن و خوشنام شهر اردبیل می باشند .
  • مجیدی A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 0
    خانم فاطمه محمودی : می دانم که داغ فرزند جزو بدترین دردهاست ؛ولی به فرض مثال : گنه کرد در بلخ اهنگری به شوشتر زدند ؛گردن مسگری
  • بی نام FI ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 1
    واقعا واسه نادانی عمیق مردم متاسفم امیدوارم خدا جوابگوی این ملت نادان از خود راضی و.... باشه
  • پیمان A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 2
    سلام. دوستانی که اینقدر راحت با قضیه بخورد می کنن. توجهشون رو به نکاتی جلب می کنم: 1کم بودن درآمد یک قشر تقصیر اقشار دیگر نیست.2دروس علوم پزشکی بخصوص در مقطع تخصصی و فوق تخصصی فوق العاده سنگین و طاقت فرسا هست بخصوص در کنار شیفت و کشیک.3من همیشه از خودم می پرسم این که ملت 7000 هزار ساله ایران اینچنین تنگ چشم شدن که به لقمه های همدیگر چشم می دوزن از کجا ناشی میشه.
  • سید A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    2 0
    پزشکان ما دنبال پول جمع کردن هستن و بس
  • رسولی IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    2 0
    خدا رحمتش کنه خیلی متاثر شدم حیف شد ولی بااین پزشک کاری ندارم که چه رفتاری داشت چون نمیتوانم قضاوت کنم ولی اکثر دکترها یه غرور عجیبی دارند چون جون مردم در دستشونه یه کم اگه از غرورشون کم کنند بد نیست
  • بی نام A1 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 3
    قابل باور نيست اين كامنتها رو همون مردمى گذاشتن كه درموقع نياز به پزشك ملتمسانه سلامتى شون رو بعداز خدا از پزشك طلب ميكنن و در اون لحظه حاضرن بهش سجده كنن تا سلامتى خود يا بستگانشون برگرده كاش اينقدر قدرناشناس و فراموشكار نبوديم اينهمه كينه توزى نسبت به پزشكها براى چى؟حق ماها همون پزشكاى بيسواد هندى و عطارو دعانويسه
  • محمد IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 0
    روحش شاد، برام جالبه که نظراتی که اینجاست خیلیاش کارشناسیه، از نظر من این چیزا اینجا طبیعیه که مردم راجب چیزی که از حد درکشون بالاتره دائم قضاوت کنن و نظرهای بی خاصیت ارائه بدن یکی به سریال ربط میده و یکی به نظر یه مسئول، اینجا قانون داره و مجری قانون، حتما مشخص میشه که هدف از این جنایت چی بوده. بیاید سعی کنید تا هیچ کس و هیچ قشری از جامعه رو بی علت متهم نکنید.
  • نگار A1 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 0
    جداى همه بحث ها دلم واسه مادرانى ميسوزه كه پسرشون معلم دكتر ورزشكاريا هر شغلى و حرفه اى به اين شكل كشته ميشن مثل روح الله داداشى يا اقاى دكتر پيرزاده خداود بهشون صبر بده و جاى تاسف داره مه معلمان دلسوز و پزشكان انكولوژيست كه نياز جامعه ما هستن به اين شكل پر پر بشن
  • بی نام A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 0
    واقعا تو دكتراى يك رشته خوب مهندسى هستى؟
  • فاطمه محمودی از داراب A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 0
    کاش کسی ازمن مصاحبه میکرد اون وقت میگفتم چه طور بعضی پزشکان بی تجربه وپول دوست مملکت با جان بچه‌ها مون بازی میکنند اگر یک لحظه خودشان را جای ما میگذاشتند اینجوری با ما به خاطر پول بازی نمیکردن من الآن 8ماه که هر شب با دلتنگی دخترم گریه میکنم ومیخوابم وصبح هم همینطور بیدار میشم فقط ناراحتیم از بیدقتی این نوع پزشکان من که به خدا واگزارش کردم .تشکر از این که پیامم را گذاشتین
  • بی نام A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 0
    فقط حرف اگه یک سیاه پوست در امریکا توسط پلیس کشته شده بود ایران اعلام عزا و انواع اقسام مفسران به صدا وسیما دعوت می شدن وصدا وسیما سیاه پوش می شدن
  • بی نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 2
    متاسفانه نسل جدید از روی عقده و حسادت به پزشکان نگاه میکنند،قتل هر انسانی بسیار زشت است، بخصوص تحصیل کرده ها... تمام افرادی که مغرضانه با این فاجعه بر خورد میکنند، امیدوارم سر خودشون و بچه هاشون بیاد
  • بی نام IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 0
    چه طور یه نفر می تونه بی دلیل آدم بکشه؟ وحشتناکه به خصوص که سن قاتل کمه مثل قتل معلم بروجردی.
  • ناشناس IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 0
    با اين همه سريال وفيلم خشن وبكش بكش صدا وسيما ومقالات جنايات روزنامه ها وحتي كارتون هاي خشونت بار كودكان باعث وعامل جنين اعمال زشت در جامعه است مسىولان عزيز لطفا كاري بكنيد دستتان درد نكند
  • بی نام IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 1
    خیلی جالبه قاتل با چاقوزده به قلب یه آدم اونوقت تو متن خبر نمیگن قتل میگن فوت پزشک رفته منزل بیمار ویزیت کنه کاری که هیچ جای دنیا هیچ پزشک فوق تخصصی نمیکنه .اونوقت یه عده به همچین جنایتی صرفا واژه ی فوت اطلاق میکنن
  • بی نام A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 0
    یک روز نشد ما یک خبر خوب داشته باشیم .نشد که نشد خبر هم نمی دانیم طرف چی بوده وکی بوده کی راست میگه .خیلی اوضاع خطر ناکی شده برای همه .همش حرف وشایعه جان برای این مردم دیگه ارزشی نداره .وقتی جان با چند تا شتر باشه همین هم هست .جان مرد و جان زن بچه تو کارتون خواب پزشک .
  • ناشناس A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 0
    جرم وجنایت در جامعه با شیب بسیار تندبیشتر می شود.دلایل آن باید برسی شود.کشوری که کمترین قتل در جهان دارد ژاپن هست
  • بی نام A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 1
    احتمالا قضیه ناموسیه
  • بی نام A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 2
    چه کسی مردم را از جامعه پزشکی رو گردان کرد چه کسی در برج ها و بیمارستان های میلیاردی نشست و به رسانه ها گفت پزشکان تا زیر میزی نگیرند عمل نمیکنند؟ چه کسی بدون صحبت از درآمد میلیاردی خودش از پزشکان با درآمد های نجومی به مردم گفت؟ چه کسی قشر تحصیل کرده را به تاجرها و دلال ها تشبیه کرد؟ چه کسی؟ چه کسی؟ . . . بی شک آن پسر 17 ساله نبود که اینها را گفت او فقط اینها را گوش داد.
  • حامد IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 1
    من کاری به نظرات دوستان ندارم. ولی یکی نوشنه: خیلی ناراحتم... 17 تا منفی خورده. ضمن احترام به کسانی که دیس لایک کردن از 2 نفری که دیس لایک کردن میخوام خواهش کنم منو توجیه کنن. آیا باید خوشحال باشیم؟
  • محمد A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 0
    اقای دکتر پیر زاده واقعا یکی از با اخلاق ترین دکترهایی بود که من دیده بودم.واقعا از شنیدن خبر شوکه شدم
  • بی نام BZ ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 0
    برید ته و توی قضیه رو در بیارید ببینید چی بوده با توجه به وضعیت قتل هر احتمالی میشه داد خواهشا آقایون تافته جدابافته پزشکان محترم این وسط دعوا نرخ تعیین نکنن اون معلم بیچاره که هنوز کفنش خشک نشده رو مهران مدیری راجع بهش سریال نساخته بود که به ضرب چاقو کشته شد زحمت درس خوندن رو هم به رخ بقیه نکشید که من خودم با مدرک دکترای غیر پزشکی زحمت کشیدم ودرس خوندم تو رشته خودم در سطح کشور و دنیا شناخته شده ام ولی درآمدم یک چهارم یک پزشک که هیچ یک چهارم یه نفر با کارشناسی بینایی سنجیه علتش هم اینه ما مثل رشته های پزشکی سازمان عریض و طویل مافیایی نظام پزشکی پشت سرمون نیست این آقا هم پرونده قتلش مثل پرونده قتل یه آدم عادیه ممکنه تقصیر ایشون هم بوده باشه یا اصلا ایشون بی گناه بوده قاتل یه آدم منحرف
  • بی نام A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 1
    جالبه یه پزشک حین درمان بیمارش اونم تو منزلش به قتل رسیده و کامنت های مردم شده محل اعتراضات صنفی.....این معنیش چیه..
  • همكار A1 ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 1
    هموطن عزيز شما فكر ميكني تو اين موقعييتحساس با نوشتن عقده هاىت مشكلت حل مىشه اخه بازم تو روزاى حساس بازم كارت به اىن قشر مى اوفته
  • نقی IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    2 2
    لطفا خبر رو کامل منتشر کنید. علت قتل چی بوده؟
  • بی نام IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 1
    از ته قلب متاسفم همین
  • بی نام DE ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    7 6
    بی جنبه ترین آدمهای زمینیم بابا یک انسان کشته شده
  • بی نام A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 0
    کاشکی وزیر بهداشت یه سری هم به شاهرود بزنه و به گندی که پزشک شاهرودی راه انداحته رسیدگی بکنه
  • ﺳﺎﻡ CA ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    1 3
    ﻳﻚ ﺩﻟﻴﻞ ﺩﻳﮕﺮ ﺑﺮاﻱ ﻣﻨﻂﻘﻲ ﺑﻮﺩﻥ ﻣﻬﺎﺟﺮﺕ اﺯ اﻳﺮاﻥ. ﻣﺮﺩﻡ ﻣﺎ ﻟﻴﺎﻗﺖ ﺩﻋﺎ ﻧﻮﻳﺲ ﻫﺎ و ﺭﻣﺎﻝ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺩاﺭﻥ. ﺧﺪا ﺭﻭ ﺷﻜﺮ ﺑﻌﺪ اﺯﭘﺎﻧﺰﺩﻩ ﺳﺎﻝ ﺧﺪﻣﺖ ﺑﻪ اﻭﻥ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻬﺎﺟﺮﺕ ﻛﺮﺩﻡ و اﻳﻨﺠﺎ ﻛﺎﻧﺎﺩاﻳﻲ ﻫﺎﻱ ﻏﺮﻳﺒﻪ ﻗﺪﺭ ﻣﻨﻮ ﻣﻴﺪﻭﻧﻦ, ﻣﺸﻜﻞ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻫﺘﺎﻙ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻏﻠﺒﻪ ﺑﺮ ﺗﻤﺎﻡ اﻗﺸﺎﺭ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺑﻮﺩ. ﻣﺸﻜﻞ ﺑﻴﻤﺎﺭ ﻣﻌﺘﺎﺩ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻗﻤﻪ ﻧﻴﻢ ﻣﺘﺮﻱ ﻣﻨﻮﺗﻬﺪﻳﺪ ﻣﻲ ﻛﺮﺩ ﻛﻪ ﺑﺮاﻡ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎﻳﺪ ﺗﺮاﻣﺎﺩﻭﻝ ﺑﻨﻮﻳﺴﻲ ﺑﻮﺩ و ﻧﻴﺮﻭﻱ اﻧﺘﻆﺎﻣﻲ اﻱ ﻛﻪ ﻳﻚ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻌﺪ اﺯ ﺣﻤﻠﻪ و ﻣﻀﺮﻭﺏ ﻛﺮﺩﻥ ﻣﻦ ﻣﻴﺎﻣﺪ و ﺻﺎﺣﺐ ﺩﺭﻣﺎﻧﮕﺎﻩ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﻣﻴﮕﻔﺖ اﺯﻳﻪ ﻣﻌﺘﺎﺩ ﻛﺘﻚ ﺧﻮﺭﺩ.اﻳﻨﺠﺎ اﻣﻨﻴﺖ ﺩاﺭﻡ, ﺑﺮاﻡ اﺭﺯﺵ ﻗﺎﻳﻞ ﻫﺴﺘﻦ. اﻳﻨﺠﺎ ﻗﺎﻧﻮﻥ اﺯ ﻣﻦ و ﻛﺎﺩﺭ ﺩﺭﻣﺎﻧﻲ ﻣﺮاﻗﺒـﺖ ﻣﻴﻜﻨﻪ. ﻣﺮﺩﻡ ﻗﺪﺭﻣﻮ ﻣﻴﺪﻭﻧﻦ. ﺑﻠﻪ ﺳﺮﻳﺎﻝ ﺧﻨﺪﻩ ﺩاﺭ اﺯ ﺷﻐﻞ ﻣﺎ ﻣﻲ ﺳﺎﻳﺖ, ﻭﻟﻲ ﺑﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻴﺨﻨﺪﻳﻢ. اﻟﺒﺘﻪ ﻗﻮاﻧﻴﻦ اﻳﻨﺠﺎ ﺑﻬﻢ اﺟﺎﺯﻩ ﻧﻤﻴﺪﻩ ﻛﻮﭼﻚ ﺗﺮﻳﻦ ﺳﻮ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ اﺯ ﺷﻐﻠﻢ ﺑﻜﻨﻢ.
  • بی نام A1 ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 1
    واقعا متاسفم ما که سه روز نمیریم سر کار. از همه پزشکان درخواست دارم سه روز به حرمت خودتون نرین سر کار لاقل توجه ای بشه
  • علی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    2 0
    بنده هیچ وقت این عمل را کشتننمی کنم اما اگر دولت قوانینی را در جهت مهار مافیای پزشکی در ایران اعمال نکنه مردم مجبور می شن کم کم خودشون دست بکار بشن مثل همین اتفاقی که رخ داد
  • بی نام A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    0 2
    آقا من همسر پزشکم. از همه مردم خواهش دارم مخصوصا قشر دلالان همیشه آن لاین در صحنه که لطفا آزار و اذیت و دشنام به پزشکان را بیشتر کنند تا بلکه همسر من که چند سال پیش فقط دوست داشت در ایران بمونه و الان مردد شده دست از تردید برداره و از این مملکت بریم و مملکت یک دست بیفته دست اقشار فرهیخته مرسی
  • آرزو A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    1 0
    با شناختی که از پزشکا دارم ،بعید میدونم که یه فوق تخصص یرای ادامه درمان افتخار بده و به منزل یک بیمار بی نوا بره به هرحال حق این بنده خدا مرگ نبوده... مهران مدیری واقعیت هارو به تصویر کشید ،شما چرا به خودتون شک دارید؟
  • محمد A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    1 0
    خیلی جالبه.پرستار کشته میشه میگن اگر مرد بود زنده میموند.معلم کشته میشه کسی ککش نمیگزه.فقط شما پزشکا حق زندگی دارید.هر موقع سال که بخواید پا میشید میرید یه کشور دیگه مسافرت تو بهترین هتلها معلمها تابستون میخوان برن مشهد در مدرسه رو باز میکنن براشون میگن برید تو کلاس خالیا بخوابید شبپرستارا اصلا روز و شب ندارن اصلا به مسافرت حتی فکرم نمیکنم ۹ ساله که به حق قانونی خودشون اعتراض دارن برخورد اونا با همراه بیشتره یا شما پزشکا.تابحال رفتید سر کلاس با ۴۰ تا بچه سروکله بزنید تا بفهمید خستگی یعنی چی؟تو فیلم مهران مدیری به پرستارم توهین شد ولی دیدید که اونا تازه استقبال هم کردن ولی افسوس که ۹۳٪ تیم درمان حریف ۷٪ افراد متمول نمیشن.منم تسلیت میگم مرگ پزشک خوبمون رو ولی پی عامل بیرونی نباشید واسه اینا.
  • شب IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    0 0
    با عرض تسلیت به خانواده مرحوم وکل مردم استان و ایران ، باید گفت این اتفاق بسیار تاسف بار و غم انگیزی است.هیچ دلیلی نمیتونه این اقدام جنون آمیز نو جوونو توجیه کنه اما باید حرف ها و دلایل او را شنید شاید سرطان واقعی از حوزه فرهنگ سر بر آورده و قتل معلم ،قتل پزشک فوق تخصص،درگیری طایفه ای در بیمارستان و... نشانه های آن باشد.
  • vahide A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    0 0
    این فاجعه غم انگیز رو تسلیت و صبر به بازماندگان را از خداوند متعال خواستارم واقعآ این فقر افکار با انسان چه میکند . جای تاسف دارد و بس
  • یاشار A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    0 0
    تسلیت
  • بی نام A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    1 0
    سلام .تسلیت میگم فوت دکتر شهرمون را .ولی عرضی دارم و اون اینکه خواهشا ربطی به برنامه هی طنزی در این شرایط گیر ندید برنامه های طنز ایران همه صنف هارا به سخره گرفتند از رفتگر شهرداری گرفته تا پزشکان و ...متاسفانه انقدر درس خواندن در این کشور راحت شده که اجر و قرب پزشکان و مهندسان حاذق و دلسوز از بین رفته و متاسفانه عده ای از این اقشار پزشک و مهندس و... بخاطر رفتارهای نابجا و سواد کم و عدم دلسوزی باعث شدند که دید مردم به دکتر و کارمند و مهندس و معلم بد بشه یعنی اتش که گرفت خشک و تر میسوزد.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    1 0
    اعترافات پزشک اسیدپاش را بخوانید تنها مشتی از خروار. پزشکی که به صورت همکارانش اسید می پاشید.احترامی که جامعه ایرانی برای پزشکان قائل بوده همیشه خیلی خیلی خیلی بیشتر از احترامی بوده که پزشکان برای همکارانشان قائل بوده و هستند
  • ا FI ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    1 1
    ,.اینهم از پیامد های سریال بی محتوای اقای مدیری و بی تفاوتی صدا وسیما ومسیولین وزارت بهداشت و درمان
  • بی نام A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    0 1
    آبرو و ارزش معلم و استاد دانشگاه را برده اند. دلیلش هم کم ارزش کردن مدارک تحصیلی با ورود دانشگاه های غیر دولتی و آزاد و علمی کاربردی به عرصه کارشناسی و ارشد و دکتری بود.با مدرک فروشی، منزلت همه تحصیل کردگان را زیر سوال برده اند...دانشجو با استاد درگیر و دانش اموز با چاقو معلم را به قتل میرساند و دیروز هم که این اتفاق...
  • بی نام GB ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    37 22
    اعترافات پزشک اسیدپاش را بخوانید تنها مشتی از خروار. جراح و عضو هیأت علمی دانشگاه که به صورت همکارانش اسید می پاشید را بخوانید.احترامی که جامعه ایرانی برای پزشکان قائل بوده همیشه خیلی خیلی خیلی بیشتر از احترامی بوده که پزشکان برای همکارانشان قائل بوده و هستند
  • سعيد IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    1 0
    براي درمان رفته منزل بيمار؟ من متوجه تخصص ايشون نشدم آنكلوژي اگه اشتباه نكنم؟ بعد براي درمان مريض ميرفتن خونشون؟ خدا رحمتشون كنه
  • ایمان EU ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    0 1
    ضمن ابراز تاسف در مورد این فاجعه و نظایر اون من بدون وارد شدن در مسایل دیگه فقط خواستم این دوست محترم را روشن کنم تا مثه اکثر ما ایرانیا بدون اطلاع نظر ندن من پزشک عمومی هستم با یه موقعیت شغلی خوب و در یه بیمارستان خصوصی معروف حقوق بنده برای موظفیه یک ماهم تازه بعد از اضافه شدن از ماه قبل حدود 3200 هست یعنی کمتر از خیلی شغلای معمولی تازه من گفتم شرایط کاریم خوبه و البته آه و ناله هم نمیکنم ولی جهت اگاهی شما چند وقت قبل مریضی داشتم استاد دانشگاه که خیلیم از حقوقش مینالید وقتی پرسیدم چقدر میگیره گفت 8 ملیون حالا شما بازم به محاسبه خودتون دقت کنین موفق باشید
  • امیر IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    0 0
    واقعاً اینها سرمایه این مملکت هستند که سالها تلاش کردند تا به اینجا رسیدند اونوقت یه جوان 17 ساله راحت میزنه اینا میشه
  • 00 یک نفر مثل همه 00 A1 ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    1 0
    خیلی دوست دارم بدونم اگه این اتفاق واسه ما می افتاد وزیر علوم هم سریع السیر خودش رو میرسوند ؟
  • ایمان GB ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    1 0
    حالا مگه از بقیه اقشار کسی کشته نمیشه؟ چرا پزشکا فقط باید تو بوق و کرنا کنن؟ قتل که محکومه ولی خب دلیل نمیشه ربطش بدن به سریال و اختلاس و ...
  • یک پزشک A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    0 3
    واقعا برای مردمی که توقع دارن پزشک سرطان مرحله اخر و هم درمان کنه متاسفم.ای کاش اینقدر سواد داشتید که درمان تا حدودی جواب میده و وقتی بیماری فوت میشهیکم قدر شناس باشید فقط یکم...البته همین قدرشناسی جلوی خدا هم داشته باشید بد نیست ما توقعی از این قشر مردم نداریم. در ضمن راه برای خوندن پزشکی بازه تشریف بیارید دانشگاه اگر انتخاب شدید بخونید... درامد ماهیانه اینجانب 1 میلیون تومان هست که با کار بیرون به 2.5 میرسه ...اینم جهت اطلاع بی اطلاعان.
  • بی نام A1 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    0 0
    روحش شاد
  • بی نام A1 ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    0 0
    خیلی خیلی متاسفم
  • amir IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    1 0
    حتما بدی کرده که کشته شده یا پول زیادی گرفته ومعالجه نکرده ،البته اینو هم بگم که پزشکان به ادما به عنوان منبع درامد فکر میکنند نه انسان یا بیمار .
  • بی نام A1 ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    1 0
    خیلی ناراحت کننده بودجاتأسف داره ٬ خدارحمتش کنه روحش شاد
  • رضا A1 ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    3 0
    من واقعا از مرگ این پزشک بشدت ناراحت شدم چون یه جورایی از نزدیک میشناختمشون و آدم خیلی خوبی بودن ولی یه چیزی رو متوجه نمیشم چرا پزشک ها احساس میکنن تافته جدا بافته هستند . متاسفانه موارد مشابه زیادی تو جامعه مهندسی اتفاق میوفته ولی آب از آب تکون نمیخوره ولی به نظرم دکترها یه کم جوگیر شدن در ضمن باید قبول کرد دیگه تو ایران دکترها اون جایگاه قبلیشون رو از دست دادن به خاطر اینکه اکثرشون فقط دنبال پولن و احساس میکنن فقط اینها هستند که زخمت کشیدن و درس خوندن و بقیه خوردن و خوابیدن یه لحظه به این فکر نمیکنن علم پزشکی تمام پیشرفت هاش و مدیون علم مهندسی هست که با این تجهیزات جدید این امکان رو به پزشک ها داده وگرنه فقط از داروهای گیاهی باید برای درمان استفاده میکردن.
  • ناشناس EU ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    6 7
    مردم از جماعت پزشک به ستوه امدند. نمی خواهید باور کنید.
    • پزشک IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
      0 3
      ولی همیشه این مردم هستن که به پزشک نیازمندن،پزشک نهایتش مهاجرت میکنه،ولی مردم میميرن.
  • بی نام A1 ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    1 0
    خدا رحمت کند هر اتفاقی ممکن است برای هر کسی در هر زمانی پیش بیاد مردم خود هم خدمات پزشکان محترم را میدانند و لمس کرده اند هم بی انصافیهای بعضیهاشون را نیازی به این پیش داوریهاهم نیست .ضمن اینکه به این قشر باید احترام خاص قایل شد من خودم بیمار سرطانی هستم و پس از عنایات خداوند به دست این بزرگواران بهبود یافته ام وخودم را مدیون پزشکان با انصاف و محترم میدانم .
  • عادله IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    2 1
    پزشکی که به گفته یکی از همین نظرات 20 سال درس خونده، فرهنگش باید اونقد بالا رفته باشه که درک کنه یه سریال طنز عامل قتل نمیشه خدا رحمتش کنه جامعه باید دربیاره چرا یه جوون تبدیل به قاتل میشه؟ اینو ریشه یابی کنید نه بشینید و بی منطق قضاوت کنید
  • بی نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    1 0
    الان مرفه تربن پردرآمدتربن قشر جامعه پزشکان هستند میزان زحمتشون به میزان کاری مه انجام میدن نمی خوره، بیچاره افرادی که غیر پزشکی تخصص گرفتن
  • فاطمه IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    0 0
    "بعد میگن چرا همه میان تهران" جناب طوری میگی تهران انگار ما از پشت کوه اومدیم نمیدونیم تو تهران اوضاع بدتر از همه جاست اردبیلیا قدر دان این پزشک بودند سالها هم به خانومشون هم به خودشون نهایت احترام رو گذاشتند.... شما یه اتفاق که به هر علت روانی و ...افتاده رو با خیانت های تهرونیا نسنجید....
  • بی نام A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    2 19
    فکر نمیکنم کسی بتونه ادعا کنه به اندازه پزشکی سختی کشیده باشه. رشته های دیگه مگه پانزده شب کشیک 24ساعته در ماه دارند؟کدوم رشته 15 سال بعداز ورود به دانشگاه تازه وارد کار میشه؟دوستان انصاف رو فراموش نکنید
  • بی نام A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    2 1
    جای نگاه دکتر حسابی و قریب خالیه اخلاق حرفه ای کجا رفته آقایان پزشک این مهمه نه پولدار بودن
  • بی نام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 0
    هدف پزشک های اردبیل فقط پول درآوردن و ساخت و ساز و ... هس