ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به بزرگ نمایی‌های انجام شده در برخی رسانه‌ها در مورد طرح گشت نامحسوس بدحجابی در تهران، گفت: در بسیاری حوزه‌ها اگر پلیس نامحسوس عمل نکند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

سردار منوچهر امان اللهی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح گشت نامحسوس بدحجابی در تهران، گفت: اجرای چنین طرح مشابهی را در استان نداریم.

 

وی به برخی بزرگ نمایی رسانه‌ها در زمینه اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: در تمام دنیا پلیس و دستگاه‌های امنیتی بسیاری مسائل کنترلی و تعقیب مجرمین را برای حفظ و استقرار امنیت بصورت نامحسوس انجام می‌دهند.

 

وی تصریح کرد: این نامحسوس بودن برای جلوگیری از همه جرم‌ها از جمله سرقت، دستگیری اراذل و اوباش، مزاحمت نوامیس و سایر جرائم بکار گرفته می‌شود و بدحجابی و بی‌حجابی هم جرم است و پلیس هم با این جرم طبق وظایف قانونی خود برخورد خواهد کرد.

 

امان اللهی افزود: متاسفانه در حالی برخی رسانه‌ها شروع به بزرگ نمایی این موضوع کرده‌اند که این کار جزو کارهای معمول و مستمر پلیس در دنیا برای مقابله با جرائم است.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: این کار معمول پلیس در کشور ما هم هست و اگر فعالیت در رابطه با پیشگیری و دستگیری مجرمین نامحسوس عمل نکنیم، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

 

امان اللهی افزود: طرح گشت نامحسوس نیز یک خدمت به مردم است که مردم زندگی آرام و توام با امنیت داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: البته مشابه این طرح را در استان کرمانشاه نداریم و اگر بنا داشته باشیم انجام دهیم، حتما اعلام می‌کنیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =