کفاشیان:می‌خواهیم سر کره‌ای‌ها را به سنگ بزنیم/با چونگ مونگ گیو به ورزشگاه می‌روم

رئیس فدراسیون فوتبال همچنان روزی یکی، دو ساعت در جاده تندرستی مجموعه ورزشی انقلاب می‌‌دود.

به گزارش خبرورزشی؛ديروز كه با او تماس گرفتيم گفت: «من از دست بعضي‌ها بايد فرار كنم اين است كه اينجا هر روز مي‌دوم تا هميشه آماده باشم!» علي كفاشيان كه ميزبان چونگ مونگ گيو رئيس فدراسيون كره جنوبي هم هست در اين رابطه و در مورد تقابل ايران و كره در ورزشگاه آزادي حرف‌هاي جالبي به خبرورزشي زد: «رئيس فدراسيون كره مي‌آيد و ما چند جلسه داريم. بعد هم ان‌شاء‌ا... به ورزشگاه مي‌رويم تا بازي را ببينيم.» به كفاشيان گفتيم نكند رئيس فدراسيون كره به ورزشگاه برود و شما يادتان برود كه گفت: «نه، نگران نباشيد چونگ مونگ گيو خودش مرا خبر مي‌كند و با هم مي‌رويم.

اين طوري كاملاً محكم‌كاري مي‌شود!» تيم ملي در دو بازي آخر و در مقدماتي جام جهاني دو بار كره را برده و حالا بازي دو تيم در ورزشگاه آزادي ديدني است. كفاشيان در اين مورد مي‌گويد: «به هر حال آنها مي‌‌آيند كه انتقام آن دو باخت را بگيرند و ما بايد از خودمان دفاع كنيم البته اين به معناي دفاعي بازي كردن نيست اتفاقاً ما مي‌خواهيم سر كره‌اي‌ها را به سنگ بزنيم! و قدرت فوتبال ايران را به آنها نشان بدهيم.»

كارلوس كروش از تماشاگران خواسته سه‌شنبه به آزادي بروند، كفاشيان هم اميدوار است اين اتفاق شكل بگيرد: «من مطمئن هستم كه مردم از تيم ملي حمايت مي‌كنند. بالاخره جام ملت‌ها نزديك است، سه‌شنبه هم مردم تيم ملي را تنها نمي‌گذارند. شما هم حمايت كنيد تا ان‌شاء‌ا... بچه‌ها بازي خوب و آبرومندي را به معرض نمايش بگذارند. ما اگر اين ديدار مهم را ببريم با روحيه‌اي خوب به جام ملت‌ها مي‌رويم. راستي، يادتان نرود خودتان هم به استاديوم بياييد!»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    10 8
    این شادابیان و کروش چقدر شکل همن
  • بی نام A1 ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    18 8
    مثل ۲ تا بازی قبلی ۹۰ دقیقه نرین تو قوطی نمیخواد سرشونو به سنگ بزنید