سه عنوان کتاب از انتشارات «روایت فتح» با موضوع دفاع مقدس دوشنبه ۷ مهر سال جاری در باغ موزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه انتشاراتی روایت، به مناسبت هفته دفاع مقدس 3 عنوان کتاب از سوی مؤسسه انتشاراتی روایت فتح با عنوان «نیمه پنهان 22 (تجلایی به روایت همسر شهید)»، «روایت نزدیک 10 (اولین روزهای مقاومت)» و «یادگاران 24 (شهیدغلامعلی رجبی)» طی مراسمی رونمایی خواهد شد.
مراسم رونمایی از این آثار، دوشنبه 7 مهر سال جاری از ساعت 16 الی 17 در باغ موزه دفاع مقدس با حضور خانواده معظم شهدا و راویان هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.
از کسانی که در این مراسم به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت، می‌توان به سردار صالحی از ستادکل نیروهای مسلح و سردار صفاری رئیس دانشگاه امام حسین (ع) که از همرزمان و دوستان نزدیک شهیدتجلایی هستند و حسن علایی مدیرعامل مؤسسه انتشاراتی روایت اشاره کرد.
کتاب «روایت نزدیک 10 (اولین روزهای مقاومت)»، روایت تکاوران از اولین روزهای مقاومت در خرمشهر است که در این مراسم نیز دو نفر از راویان آن یعنی سرهنگ صالحی و آقای ابراهیم‌دخت از تکاوران هشت سال دفاع مقدس به همراه «مرتضی قاضی»، «حسین یحیوی» و «راضیه کریمی» حضور به عمل خواهند آورد.
بر اساس این گزارش، مراسم رونمایی از آثار انتشارات «روایت فتح»، دوشنبه 7 مهر سال جاری از ساعت 16 الی 17 در باغ موزه دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس روبه‌روی سالن همایش‌ها، خیمه کارنامه نشر، برگزار می‌شود.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =