حمایت 181 منتخب مجلس دهم از ریاست علی لاریجانی در فراکسیون فراگیر

ایسنا نوشت: علیرضا یوسفیان ملا منتخب مجلس دهم بعد از پایان جلسه فراکسیون فراگیر گفت که181 منتخب برای عضویت در فراکسیون فراگیر و ریاست علی لاریجانی اعلام آمادگی‌ کرده‌اند.

نشست فراکسیون فراگیر بعد از ظهر امروز در محل مجلس قدیم با حضور جمعی از منتخبان مجلس دهم برگزار شد که در ابتدای این نشست آیت‌الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز سخنرانی کرد که این قسمت ازبرنامه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

بعد از صحبت‌های موحدی کرمانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پشت تریبون رفت و دراین هنگام خبرنگاران نیز اجازه حضور در جلسه را پیدا کردند.

بعد از اتمام صحبت‌های لاریجانی علیرضا یوسفیان ملا نماینده آمل و منتخب مجلس دهم پشت تریبون حاضر شد و گفت:‌154 منتخب در این جلسه حضورداشتند که اعلام حضور خود را با امضا پای برگه‌ها مطرح کرده‌اند.

وی گفت: 27 منتخب دیگر همچون آقای قوامی ، احمدی لاشکی و شهریاری نیز در تماسی با بنده اعلام کردند که تمایل به عضویت در این فراکسیون دارند.

یوسفیان ملا تاکید کرد که هدف این جلسه فقط برای ریاست آقای لاریجانی بوده است و جلسه فردا با حضور تمامی منتخبان و در ادامه جلسه هم اندیشی صبح برگزار می‌شود.

در این جلسه برخی منتخبان لیست امید همچون علی مطهری و محمد دامادی نیز حضور داشتند.

29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میم IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    5 0
    181 نفر تو رای دادن معلوم میشه نه زنگ زدن به یه نماینده
  • بی نام A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    1 5
    کاملا معلووم بوود از لیست دادن اصلاح طلبان و اونایی که مستقل بوودند ریاست مجلس جناب لاریجانی است. متاسفانه برادران اصلاح طلب پیروزی در لیست رو فدای پیروزی بر کرسی ریاست مجلس کردند. ولی ترکیب مجلس فوق بسیار بسیار عالی است انشاالله که منشا خیر و برکت بر کشور عزیزمان باشد.
  • م IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    5 2
    منم میتونم همینجور الکی بگم 200 نفر از من حمایت کردن کی به کیه
  • ابراهیم IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    2 0
    در اینکه اگه لاریجانی رئیس بشه فرق چندانی نمیکنه شکی نیست. ولی اینکه ایشون بگن تلفنی به من گفتن حضورمو بزنید خیلی خنده داره واقعا. این حرفشون بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته. در مجلس اینده یه گروه مستقل هستند که به قول خودشون فراجناحی عمل میکنند. امروز چند نفر از اینها تو هر دو همایش شرکت کتتد و برای همین اگه آمار دو همایش رو جمع کنید از 300 میزنه بالا
  • بی نام A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    2 0
    در این جلسه برخی منتخبان لیست امید همچون علی مطهری و محمد دامادی نیز حضور داشتند. علی مطهری که عکسش در حال امضا کردن اساسنامه ی اصلاح طلبها هست من نمیدونم چه مرضی به جون اصولگراها افتاده که دروغ میگند
  • بی نام A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    2 0
    یعنی همه مستقلها هم قرار است عضو فراکسیون اصولگریان شوند ؟؟؟ واقعا خنده دار است اگر هم اینطور باشد از ترس رد صلاحیت شدن در دوره بعدی توسط شورای نگهبان است....زیرا می ترسند اگر عضو فراکسیون امید بشوند دور بعد به همین جرم رد صلاحیت بشوند
  • بی نام A1 ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    4 0
    ها 290 نا نماینده میگفتی
  • امیر A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    2 0
    ریاست لاریجانی خیلی هم به ضرر اصلاح طلبان نیست ولی آقایون اصولگرا لطف کنند لیست این 181 نفر که درخواست عضویت در فراکسیون اصولگرایان را پذیرفته اند منتشر کنند