حسین مرعشی گفت: امیدوارم با ورود شورای نگهبان، رییس جمهور و رایزنی با مقام معظم رهبری شاهد اصلاح عملکرد هیات های نظارت در بررسی صلاحیت ها باشیم.

رییس کارگروه استان های شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در گفت و گو با خبرآنلاین، مدعي شد: بر اساس اخباری که به ما رسیده هیات های نظارت شورای نگهبان در استان ها در بررسی صلاحیت کاندیداها بعضا خارج از ضوابط قانونی برخورد کرده و شاهد رد صلاحیت و عدم احراز صلاحيت طيف گسترده ای از نامزدها بوده‌ایم. به طوری که در خیلی از حوزه‌های انتخابیه حتی یک نفر از کاندیداهای اصلاح طلب را تایید نکرده اند.
مرعشی ادامه داد: این کار از نظر ما بر خلاف سیاست های کلی نظام و سیاست های رهبری معظم در برگزاری انتخابات باشکوه است و اميدوارم با عکس العمل مقامات عالی رتبه کشور مواجه شود.
سخنگوي حزب کارگزاران، مدعي شد که هیات‌های نظارت خلاف سیاست های کلی نظام، با تنگ نظری دایره انتخابات را در برخي از حوزه های انتخابیه محدود کرده اند.
مرعشی گفت: انتظار ما این است که در فرصت باقی مانده؛ با ورود شورای نگهبان و رییس جمهور به عنوان مجری قانون اساسی و رایزنی با مقام معظم رهبری و حمایت ایشان شاهد برخورد با این نوع عملکرد هیات های نظارت در استان ها باشیم.

مشروح این گفت و گو  را تا ساعتي دیگر در خبرآنلاین بخوانید.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 500092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    9 0
    برای اجرایی شدن منویات رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم باید جلوی رد صلاحیت گسترده را گرفت وگرنه وقتی نامزذد مورد علاقه گروه های مختلف مردم رد صلاحیت بشه کسی در انتخابات شرکت نمی کنه
  • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    5 0
    انتظار ما این است که در فرصت باقی مانده؛ با ورود شورای نگهبان و رییس جمهور به عنوان مجری قانون اساسی و رایزنی با مقام معظم رهبری و حمایت ایشان شاهد برخورد با این نوع عملکرد هیات های نظارت در استان ها باشیم.