مهر نوشت:

مسئول مرکز بهداشت و درمان شهر جدید پردیس از مشاهده مسمومیت در برخی اهالی این شهر خبر داد. این در حالی است مسئولان آبفای شرق استان تهران هرگونه آلودگی آب در این شهر را تکذیب می کنند.

دکتر زهرا جودی نعمتی گفت: برخی اهالی شهر جدید پردیس به دلایل ناشناخته که همچنان در حال بررسی است، دچار مشکل مسمومیت شدند.

وی به مردم شهر پردیس توصیه کرد تا اطلاع ثانوی از آب جوشیده سرد شده یا آب معدنی فروشگاهی استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به علائم این نوع از مسمومیت خاطرنشان کرد: اسهال، استفراغ، دل درد و تا حدی تب از جمله نشانه های این مسمومیت است.

معاون بهره برداری آبفای شرق استان تهران نیز در این باره گفت: با بروز برخی مسائل این شایعه پیش آمده بود که آب پردیس با مشکلی مواجه است، اما با بررسی های بعمل آمده این مسئله از سوی مجموعه آبفای شرق تکذیب می شود.

عباسعلی جوادی ادامه داد: آب شرب شرق استان تهران شامل شهرهای پردیس، بومهن و رودهن از یک مخزن تأمین می شود، از این رو بروز هرگونه مشکل احتمالی باید برای مردم هر سه شهر روی دهد.

این مسئول اضافه کرد: به هر ترتیب شرکت آبفای شرق استان تهران به دلیل اهمیت سلامت شهروندان آب شرب مورد استفاده را به صورت مستمر مورد آزمایش قرار می دهد تا خدای نکرده مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید.

 

نسیم هم نوشت: حدود 700 نفر از ساکنان شهر پردیس به دلیل نامعلومی دچار مسمویت شده و به بیمارستان‌های این شهر مراجعه کردند.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
    2 1
    با منشئی که باید ناشناخته بمونه!