۱ نفر
۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
ایران فینالیست جام جهانی مالزی شد

تیم های ملی سپک تاکرا ایران در دو بخش دو نفره و سه نفره موفق شدند با شکست حریفان قدم به فینال رقابت های دویژن یک مسابقات جام جهانی مالزی بگذارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ملی پوشان کشورمان در بخش دو نفره ابتدا در گروه دوم این رقابت ها در دویژن یک در یک دیدار سخت و فشرده موفق شدند با غلبه بر تیم های آلمان، عربستان سعودی،فرانسه و پاکستان به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کنند و در نهایت در مرحله نیمه نهایی با شکست دو بر صفر نپال که با نتایج ١۵ بر ١٣ و ١۵ بر ١١ رقم خود راهی فینال شوند تا روز ۴ شنبه دوم خرداد دیدار فینال دویژن یک را برار چین تایپه برگزار کنند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که ملی پوشان کشورمان امروز در بخش سه نفره نیز موفق شدند با غلبه بر بنگلادش به فینال این بخش در رقابت های جام جهانی مالزی راه پیدا کنند.

تیم ملی رگو ایران در مرحله مقدماتی این رقابت ها موفق شده بود از سد تیم های فرانسه،آلمان و نپال عبور کند و به عنوان تیم اول به مرحله نیمه نهایی دویژن یک راه پیدا کند.

ملی پوشان ایران با رائه یک بازی روان و خوب موفق شدند با نتایج ١۵ بر ٧ و ١۵ بر ٨ از سد بنگلادش بگذرند.

این تیم چهارشنبه دوم خرداد در دیدار فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف چین تایپه ای خواهد رفت که در گروه خودش توانست بر حریفان غلبه کند و به عنوان تیم اول صعود کند، خواهد رفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =