تعطیلی تمامی موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی در این تاریخ

تمامی موزه‌ها، بناها، پایگاه‌ها و محوطه‌های تاریخی تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روز چهارشنبه دوم خرداد ۱۴۰۳ در سراسر کشور تعطیل است.

به گزارش خبرآنلاین، تمامی موزه‌ها، بناها، پایگاه‌ها و محوطه‌های تاریخی تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پی شهادت رئیس جمهوری در روز چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ تعطیل است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، در اطلاعیه اداره‌کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آمده است: در پی شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهانش و اعلام تعطیلی سراسری، ضمن عرض تسلیت مجدد به عموم ملت عزیز ایران، به اطلاع می‌رساند تمامی موزه‌ها، بناها، پایگاه‌ها و محوطه‌های تاریخی تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روز چهارشنبه دوم خرداد ۱۴۰۳ در سراسر کشور تعطیل است.

اماکن یادشده از روز پنج‌شنبه سوم خرداد، فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

بر پایه این خبر، معاونت میراث فرهنگی با توقف ویژه‌برنامه‌های هفته میراث فرهنگی در همه موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی‌تاریخی تحت پوشش خود، در بزرگداشت یاد، نام و خدمات شهدای خدمت، مشارکت شایسته و حضور مؤثر خواهد داشت.

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =