پیام تسلیت مدیران و شخصیت‌های خوزستانی برای شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه وهیئت همراه -بخش دوم

برخی مدیران دستگاه های دولتی و شخصیت های سیاسی و مذهبی استان خوزستان در پی شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و همراهان وی پیامهای تسلیت را بصورت جداگانه صادر کردند.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان در پی شهادت رییس جمهور و هیئت همراه

پیام تسلیت مدیران و شخصیت‌های خوزستانی برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان در پی شهادت رییس جمهور و هیئت همراه پیامی منتشر کردند. سیدمحمدنبی موسوی فرد و علی اکبر حسینی محراب در پی شهادت رییس جمهور و هیئت همراه پیامی منتشر کردند.
متن پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان به شرح ذیل است:
مرحبا ‌ای همدلانِ نیک‌بخت عزمِ حق کردید و بَربَستید رخت
آفرین بر راه و رسمِ پاکتان سیرِ عرفانی سوی افلاکتان

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
حادثه دلخراش سقوط هلی کوپتر و عروج ملکوتی رییس‌جمهور صادق، مهربان و خادم ملت ایران حضرت آیت الله دکتر رئیسی و همچنین وزیر امور خارجه خدوم، نماینده محترم ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان که در حین خدمت به محروم‌ترین نقاط کشور به شهادت رسیدند موجب تأثر و تألم اینجانبان گردید.
بی‌شک روح پرفتوح همه این عزیزان در جوار امام مهربانی‌ها، هشتمین خورشید آسمان امامت، امام رضا علیه السلام و در کنار امام راحل و همتایان شهیدشان، شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی، در سایه رحمت و مغفرت الهی و آرامش ابدی قرار گرفته است.
اینجانبان عروج رییس جمهور محبوب، خدوم و مغتنم حضرت آیت الله دکتر رییسی و همراهان ایشان را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ملت شریف ایران و مردم شهیدپرور و ولایتمدار خوزستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای این شهدای والامقام علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار علیهم السلام مسألت داریم.

سیدمحمدنبی موسوی فرد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز

علی اکبر حسینی محراب
استاندار خوزستان

----------------------------------------------------

پیام تسلیت مدیرعامل آبفا خوزستان در پی شهادت رئیس جمهور

پیام تسلیت مدیران و شخصیت‌های خوزستانی برای شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه وهیئت همراه -بخش دوم

صابر علیدادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان طی پیامی شهادت خادم‌الرضا آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم و هیئت همراه ایشان را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ‌
از شنیدن شهادت رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی متاثر و غمگین شده‌ایم؛ آیت‌الله رئیسی خادم واقعی ملت بود و تمام تلاش و توانش را برای خدمت به مردم به ویژه مستضعفان، گذاشته بود.
قطعا اقدامات ماندگار این بزرگمرد تاریخ ایران اسلامی در حافظه‌ها بجا می‌ماند.
روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.
مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.
بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.
اینجانب این ضایعه دردناک را به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده‌های داغدارشان تسلیت عرض نموده و علو درجات الهی برای آنان و صبر و بردباری برای بازماندگانشان آرزومندم .
کارکنان شرکت آب و فاضلاب خوزستان در تبعیت از فرمان رهبر فرزانه انقلاب؛ در این شرایط سخت همدوش با سایر نهادها و سازمان ها؛ وظیفه خدمات رسانی به مردم شریف کشور را همچون گذشته با جدیدت بیشتری ادامه خواهند داد.

صابر علیدادی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان

----------------------------------------------------

یام تسلیت مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه

پیام تسلیت مدیران و شخصیت‌های خوزستانی برای شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه وهیئت همراه -بخش دوم

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس‌جمهور کشور و همراهانشان پیامی نوشت و منتشر کرد.
متن پیام مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان به شرح ذیل است:

انالله و اناالیه راجعون
حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت رییس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان در روز ولادت امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) مایه تأثر شدید همگان شد.
مداومت و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکل ها و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی و الهام‌بخش همه مسوولان و متولیان کشور بوده است.
خدمات ارزنده و نگاه ویژه رییس جمهور عزیز به مردم شریف خوزستان در تمام دوران مدیریت ایشان نمود داشت؛ اینجانب شهادت رییس جمهور عزیز، مغتنم و مخلص و همراهانشان را که حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل آمدند و موجی از غم و اندوه را در پی داشته، به خانواده این عزیزان، مردم سربلند ایران و خوزستان و جامعه ورزش و جوانان و به ویژه محضر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) تسلیت عرض نموده و برای شهدای از جان گذشته علو درجات الهی را مسئلت می‌نمایم.

حمید بنی تمیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان

----------------------------------------------------

پیام تسلیت بیت آیت الله سیدخضر موسوی (ره) در پی شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران و همراهان

پیام تسلیت مدیران و شخصیت‌های خوزستانی برای شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه وهیئت همراه -بخش دوم

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله وإنا إلیه راجعون
خبر حادثۀ دلخراش و شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان (رحمة الله علیهم) موجب تأسف و تألم شدید گردید. ایشان در سال های طولانی و در عرصه های مختلف، خادم مردم و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) بود و در ادای وظیفه و خدمت کوتاهی ننمود. وی نمونۀ بارز مسئول متعهد و مخلص انقلابی بود و مواضع آگاهانه و توأم با حریت او در سراسر جهان مایۀ عزت و سربلندی امت اسلام گردید و مردم شریف ایران و بسیاری از مظلومان عالم او را هرگز از یاد نخواهند برد.
این ضایعۀ جانکاه را به مردم عزیز و خصوصاً به خانواده و بستگان ایشان و مسئولین کشوری و لشکری تسلیت عرض نموده، و از درگاه خداوند متعال حشر او را با اولیای طاهرینش و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت دارم.
لازم است مردم شریف ایران اطمینان داشته باشند ذیل عنایات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای حفظه الله خللی در حرکت کشور و انجام وظایف مسئولین پیش نخواهد آمد و کارها بر روند قانونی آن انجام خواهد شد، إن‌شاءالله.
از درگاه ربوبی عزت و سربلندی جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران را خواهانیم.
والسلام علیکم و رحمة الله
بیت آیت الله سیدخضرموسوی

----------------------------------------------------

پیام تسلیت دکترخسرو اباذری به مناسبت شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و هیئت همراه

پیام تسلیت مدیران و شخصیت‌های خوزستانی برای شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه وهیئت همراه -بخش دوم

دکترخسرو اباذری دبیرکل مجمع ستاد ها و تشکل های مردمی ستاد آیت الله رئیسی در استان خوزستان ، شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را که در حین خدمت به محروم‌ترین نقاط کشور، رخداد تسلیت گفت و اظهار کرد: ما به فرمایش مقام معظم رهبری که اشاره داشتند؛ «ملت ایران اصلاً نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نخواهد آمد و کارها منظم پیش خواهد رفت»، ایمان داریم ...

در متن پیام دبیرکل مجمع ستاد ها و تشکل های مردمی ستاد آیت الله رئیسی در استان خوزستان آمده است: روح بلند خادم آستان حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، خادم شریف ملت ایران، ریاست محترم جمهور حضرت آیت‌الله شهید سیدابراهیم رئیسی به ملکوت اعلی پیوست.
اینجانب این مصیبت بزرگ را به وجود مبارک حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای و ملت شریف و پرافتخار ایران تسلیت عرض نموده، رضوان الهی برای شهدا، آرامش و شکیبایی برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی برای مردم عزیز آرزومندم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =