پیام تسلیت مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی در پی شهادت آیت الله رییسی

مجید زین العابدین مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان در راه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی، پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی متن پیام مذکور به این شرح است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

شهادت سیدالشهدای خدمت، خادم الرضا، شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان را به پیشگاه شریف حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم ایران و خانواده صبور و مجاهد این شهیدان عزیز تسلیت و تعزیت می‌گویم.

این ضایعه تلخ و داغ سنگین برای مردم ایران و علاقمندان ایشان بسیار سخت و طاقت فرساست اما برای آن شهدای عزیز، تبدیل نعمتی به نعمتی دیگر از جانب خداوند حکیم است. شهادت هنر مردان الهی و مایه فخر و سعادت ابدی است. شهادت این خدمتگذاران صدیق انقلاب اسلامی علاوه بر سعادت ابدی برای ایشان، الگویی راستین از مظهر خدمتگذاری، مردم داری، انقلابی گری، وفاداری، ولایت پذیری، وطن‌دوستی، زیست مومنانه و مجاهدانه تا همیشه‌ی تاریخ خواهد بود و نسل‌های حاضر و آینده ما که تشنه الگوی تربیتی برای استمرار پیشرفت کشور و خدمت به مردم هستند، الگویی ماندگار از خدمت مومنانه پیش رو دارند.

مردم وفادار ایران و سایر خدمتگذاران ملت در طوفان سهمگین حوادث، قدردان خادمان شهید و صدیق خود بوده و همچون گذشته بر عهد شان با آرمان های بلند انقلاب اسلامی، امام راحل (ع) و رهبری حکیم و فرزانه، برای اعتلای پیشرفت کشور ثابت قدم می مانند.

مجید زین‌العابدین

مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی

245245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909143

برچسب‌ها