آذربایجان در سوگ فرزندان خادم خود/ امام تمام هفته در قلوب مردم ابدی شد

به دنبال حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور، امام جعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی، سراسر این خطه از میهن اسلامی در سوگ فرو رفت.

به گزارش خبرآنلاین، واکنش به فقدان دو مسئول بلند پایه آذربایجان شرقی و عرض تسلیت به مناسبت شهادت آنها علاوه بر فضای عمومی شهر تبریز، در بین کاربران غیرسیاسی و مردم عادی نیز پررنگ است.

در این میان، واکنش مردم به فقدان امام جمعه تبریز بیشتر به چشم می آید؛ مردی که به امام تمام روزهای هفته معروف شده بود.

تعادل در گفتار و رفتار، اعتدال در مشی مدیریتی، ساده زیستی و مردمی بودن مهمترین ویژگی هایی است که در وصف شهید آیت الله محمد علی آل هاشم، امام جمعه فقید آذربایجان شرقی عنوان می شود.

در این بین، کلیپی از سخنان وی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که گفته است: تبریز دو امام جمعه شهید دارد، شهید آیت الله قاضی طباطبایی و شهید آیت الله مدنی و شهید قاضی که هر دو سید بودند... انشالله که سومی هم به آنها ملحق شود.

کاربران فضای مجازی همچنین ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مالک رحمتی، استاندار جوان آذربایجان شرقی، جنب و جوش، فعالیت و تلاش وی برای حل و فصل مسایل و مشکلات استان در مدت کوتاه انتصاب اش به این سمت را یادآوری می کنند.

فیلمی از وی که در آیین معارفه خود سخنرانی می کند نیز در فضای مجازی وایرال شده که می گوید: ما سرباز نظامیم و هرجا که لازم به سربازی است با عشق به مردم غیور آذربایجان حضور خواهیم داشت...

هم اکنون اغلب مردم در سطح شهر غمگین و ناراحت در انتظار فرا رسیدن زمان تشییع پیکر شهدای بالگرد سقوط کرده هستند تا فرزندان آذربایجان را به منزل ابدی همراهی نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =