بازگشت صدای نمایش‌نامه‌نویس با «ناله‌ی جنگل» در سالن استاد جوانمرد

رویداد صدای نمایش‌نامه‌نویس با نمایش‌نامه‌خوانی ناله‌ی جنگل، نوشته و کارگردانی مهدی فناییان ساعت ۱۹ عصر روز یک‌شنبه ۳۰ اردی‌بهشت‌ماه ۱۴۰۳ در سالن استاد جوانمرد خانه‌ی تئاتر برگزار می‌شود. این رویداد چهارمین نشست از مجموعه رویدادهای صدای نمایش‌نامه‌نویس است که توسط کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش‌نامه‌ی ناله‌ی جنگل به برخی از مشکلات زنان و نقد آن می‌پردازد. در خلاصه‌ی نمایش‌نامه آمده است: دختر قالی‌باف: تازه این قالی چهارمه. باید شش تای دیگه ببافم تا بتونن برام جهاز بخرن. آقا من اصلا شوهر نمی‌خوام.

مهدی فناییان پیش از این نمایش‌نامه‌های تمرین یک نمایش، چگونه مردن یاور در کمین‌گاه، هدیه‌ی پیش از موعد، این‌گونه‌مردن، زندگی، ریکاوری فرمانده، آن‌دو، نبش قبر،کسی این‌جا نیست؟ هدیه‌ی ولنتاین و آن شب را به رشته‌ی تحریر در آورده است.

لازم به توضیح است در این نمایش‌نامه‌خوانی، وحید ایمانی، سارا خدامرادی، احمد شاهی، سحر موسوی، ویدا کوشیار، المیرا امیریان و مهدی فناییان نقش‌خوانی می‌کنند و موسیقی آن را امیرحسن عبدالحسینی، آوا پورکاشانی و نازک محمد کاشی بر عهده دارند و طراح صحنه هلیا میرهادی است.

علاقه‌مندان برای دیدن این نمایش‌نامه‌خوانی می‌توانند در زمان یاد شده به نشانی خیابان استاد نجات‌اللهی، خیابان سمیه، پلاک ۲۶۰، خانه‌ی تئاتر، سالن استاد جوانمرد مراجعه کنند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =