ماجرای انتشار بیانیه ناشناس بعد از دیدار رئیسی با طلاب در فیضیه چه بود؟

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) تصریح کرد: اما در غروب آن روز (دیدار رئیس‌جمهوری با طلاب در فیضیه) بیانیه‌ای توسط یک عده افراد ناشناس منتشر شد، بیانیه‌ای که هر کس به مسائل اشراف داشته باشد خواهد فهمید که نشان از حقد، کینه و بی تقوایی افراد نگارنده آن دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام حسن غفاری‌فر عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) به تشریح برخی حواشی پیش‌آمده در سفر اخیر ابراهیم رئیسی به قم پرداخت.

بنا بر آنچه رسا منتشر کرده، او گفت: عدالت خواهی عاقلانه، مومنانه و انقلابی در سفر اخیر رییس‌جمهوری به قم و حضور ایشان در مدرسه فیضیه توسط دو نهاد رسمی حوزه یعنی مجمع عمومی جامعه مدرسین و مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه انجام شد. آنچه را که عموم مردم انقلابی و عموم مردم در ارتباط با توفیقات دولت و نیز برخی نقدها و کاستی‌ها، در این جلسه خیلی صریح مطرح شد و نه مجیزگویی صورت گرفت و نه پرخاشگری و چنگ زدن به صورت طرف مقابل.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: آنچه که هر انسانی دوست دارد وقتی رئیس‌جمهوری را ببیند، به عنوان درد دل، تقاضا، خواهش و مطالبه در این جلسه مطرح شد. در این جلسه بحث فضای مجازی، مدل اقتصادی دولت، ملموس نبودن زحمات دولت با همه تلاش‌هایی که می کشد و مردم احساس نمی‌کنند و دیگر موضوعاتی که دغدغه هر فرد انقلابی و باشرف ایرانی است که می‌خواهد زندگی مومنانه، عاقلانه و با فرهنگ دینی داشته باشد، در این جلسه مطرح شد.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) تصریح کرد: اما در غروب آن روز (دیدار رئیس‌جمهوری با طلاب در فیضیه) بیانیه‌ای توسط یک عده افراد ناشناس منتشر شد، بیانیه‌ای که هر کس به مسائل اشراف داشته باشد خواهد فهمید که نشان از حقد، کینه و بی تقوایی افراد نگارنده آن دارد؛ طلاب و فضلای حوزه در دیدار با رئیس‌جمهوری در مدرسه فیضیه تلاش کردند نمونه صحیحی از عدالت‌خواهی نشان دهند که مطالبه جدی و صریح نیز در آن برجسته بود.

غفاری‌فر در بخش دیگری سخنانش با اشاره به افراط و تفریط برخی از افراد به اصطلاح عدالت‌خواه در اظهار نظرها و موضع‌گیری‌ها، بیان داشت: برخی از افراد اسم خود را انقلابی می‌گذارند و البته کارها و اقدامات‌شان هیچ رنگ و نشانی از انقلابی‌گری ندارد؛ اینها مدام مشغول حاشیه‌سازی و تخریب و هجمه به نیروهای انقلابی در بخش های مختلف هستند؛ معتقدیم در کنار روشنگری باید با این افراد برخورد لازم صورت گیرد.

۲۹۲۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =