سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن

دو بازیکن تیم های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در این فصل نقش پررنگی در گلزنی تیم های خود داشته اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت رو در روی هم قرار می گیرند. استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول ایستاده اند و مسابقه این دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است.

به نقل از مهر «ریکاردو آلوز» و ابوالفضل جلالی دو بازیکن تراکتور و استقلال که با ۹ پاس گل مشترکا به عنوان بهترین پاسورهای لیگ شناخته می شوند. آلوز در بازی رفت دو تیم نتوانست برای تراکتور به میدان برود و در این دیدار فرصت حضور در برابر استقلال را خواهد داشت.

این بازیکن در دو فصل اخیر که در عضویت تراکتور بود عملکرد بسیار خوبی داشته و قطعا برای بازی برابر استقلال از انگیزه های زیادی برخوردار است. ابوالفضل جلالی نیز با حضور جواد نکونام در استقلال، در اکثر بازی ها به عنوان بازیکن ثابت در سمت چپ خط دفاعی و وینگر به کار گرفته شده است و کادرفنی آبی امید زیادی به درخشش این بازیکن دارد.

با توجه به اینکه آلوز و جلالی پاسورهای خوبی برای هم تیمی های خود بوده اند، آنها می توانند با عملکرد خود در زمین باعث ایجاد موقعیت گلزنی شوند و باید دید کدام از این دو نفر امروز می توانند نقش تعیین کننده ای در زمین داشته باشند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1901631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =