زاکانی: برای کمک به پلیس درباره حجاب کاملا آماده هستیم

زاکانی: برای کمک به طرح نور پلیس کاملا آماده هستیم.

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تهران ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست دولت در گفت‌وگو با فارس با اشاره به نقش شهرداری در موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: شهرداری در این حوزه یک وظیفه قانونی و اخلاقی و شرعی دارد و آن نیز این است که بتواند محیط‌بانی کرده تا فضا به سمت بی عفتی و بی حجابی در جامعه گسترش پیدا نکند.وی ادامه داد: در همین راستا قرارگاهی شکل گرفته است و کارهایی دارد انجام می‌شود ولی علی القاعده این تلاش باید مضاعف شود.

زاکانی در ادامه ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.

گفتنی است براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی وظایفی بر عهده دستگاه در رابطه با موضوع عفاف و حجاب قرار داده شده است.طی سال‌های گذشته عدم توجه کافی دستگاه‌ها به این مصوبه موجب شد تا رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزارت کشور مسئولیت دهد تا پیگیری‌های لازم برای انجام وظایف دستگاه‌ها صورت گیرد.وزارت کشور نیز قرارگاهی در این موضوع تشکیل داده که شهردار تهران نیز عضو این قرارگاه است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1901356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    98 3
    چرا همه کار و وظیفه ی اصلیشان را گذاشتند کنار و چسپیدن حجاب نکنه کارشان را بلد نیستند و میخوان لاپوشانی کنند
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    88 3
    تو همه کارها سرک میکشه الا کار اصلی خودش ،این مقوله حجاب هم خوب بهانه ای شده برای کار نکردن آقایون تو وظایف اصلیشان.
  • منوچهر IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    74 4
    با سلام آقای زاکانی و اطرافیانش در شهرداری یک هفته یک اردوی سلامت در پارک لاله درست کردند فقط پول بیت المال را دور ریختن که خدا ازشون نگذره یک مورد اینکه در شب آخر که اتفاقی من اونجا بودم هزاران بادکنک باقیمت هر کدوم تقریبا سه هزارتومان هوا کردن و مجری با افتخار می گفت هزاران بادکنک هست نگران نباشید فقط می ترکوندن یا هوا می کردن پول بیت المال را می خواستن بگن داریم برای مردم شادی درست میکنیم ولی معلوم بود دارن برای خودشون فاکتور سازی و حیف و میل پول بیت والمال می کنن خدا از شهردار و بستگان در شهرداری نگذر چون مسئول هستن
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    82 3
    مرد حسابی برو به وظیفه ای که بهت محول شده و بابتش حقوق میگیری کار کن ،یعنی چی تو هر زمینه وارد میشی و میخوای با مردم لجاجت کنی ،اون از مسجد سازیت حالا از حجاب ،شرم نمیکنی ؟
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    79 3
    شهرداری اگر عرضه داره چهارتا اتوبوس و پنج تا تاکسی تمیز به شهر اضافه کنه! یه مشت ....وقتی حاکم میشن معلومه جز باتوم و زور کاری از دستشون ساخته نیست!!! کرباسچی کجا و این بابا کجا...
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    75 3
    تو چند سال پیش قول داده بودی آلودگی هوای تهران و کلان شهرها رو درست کنی ،چی شد اون قولت ؟حالا دوباره رفتی سراغ حجاب .
  • امير قلی نژاد IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    77 3
    اقای زاکانی به کار خودت برس ،که فاضلاب و زباله تهران رو برداشته ، موش و ... که دیگه تو شهر نبینیم تعجب میکنیم . این مسائل رو سروسامان بده . حجاب به شما چه ارتباطی داره . حتما میخوای با اون واحد تعزیرات که هیچ بویی از انسانیت نبردند این کار رو انجام بدی