موی تای لرستان صاحب خانه تخصصی می شود

رییس و اعضای هیئت رییسه انجمن موی تای لرستان با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان دیدار کردند .

سید احمد موسوی: به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در این دیدار غلامرضا کردعلیوند رییس انجمن موی تای استان ضمن تبریک انتصاب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ، موی تای لرستان را رشته ای پرافتخار و مدال آور در سطح کشور اعلام کرد و گفت : این رشته پرهیجان در گذشته در استان بسیار فعال و پویا بوده و در مسابقات ملی جایگاه ممتازی نزد کشور داشته است .

وی افزود: ورزشکاران متعددی از لرستان به تیمهای ملی موی تای کشور معرفی شدند و با درخشش خود در مسابقات ملی و بین المللی باعث افتخار برای استان شده و بارها پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده اند .

رییس موی تای استان لرستان با بیان اینکه لرستان مسئولیت موی تای منطقه ۷ کشور را نیز بر عهده دارد اظهار داشت : با توجه به پیشینه درخشان موی تای استان و کسب کرسی منطقه ۷ کشور اما در استان فاقد خانه تخصصی هستیم که این خلع بوجود آمده با سوابق و موفقیت‌های این رشته در تضاد است که انتظار می رود موی تای استان در این دوره از مدیریت ورزش از بلاتکلیفی خارج گردد .

غلامرضا کردعلیوند تصریح کرد: تنها نیاز و مطالبه ورزشکاران موی تای در استان اختصاص خانه موی تای استان است که در صورت تحقق این مطالبه آینده درخشانی در انتظار موی تای استان در میادین ملی و بین المللی خواهد بود .

وحید والی‌زاده مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به رییس و اعضای هیئت رییسه موی تای استان گفت : حمایت و تقویت ورزشهای موفق و مدال آور در صدر برنامه های اداره‌کل ورزش قرار دارد که جهت توسعه و پیشرفت حمایت همه جانبه از قهرمانان صورت گیرد.

وی افزود: موی تای از جمله ورزشهایی بوده که در گذشته در همه میادین صاحب جایگاه و سکوههای قهرمانی در کشور و خارج کشور بوده و برای استان افتخار کسب نموده اند .

والی‌زاده مرادی تصریح کرد: قابل پذیرش نیست رشته ای که موفق است و در میادین مهم صاحب جایگاه قهرمانی بوده فاقد خانه باشد لذا مصمم هستیم مشکل موی تای استان برطرف گردد .

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد: در اولین فرصت موضوع خانه موی تای استان در کمیته ای تخصصی که در اداره کل با حضور معاونین و کارشناسان برگزار خواهد شد در راستای مطالبه بحق موی تای استان تصمیم گیری خواهیم نمود .

در پایان این دیدار حکم غلامرضا کردعلیوند ریاست موی تای استان که از سوی رییس انجمن موی تای کشور صادر شده توسط وحید والی‌زاده مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان به وی اهدا گردید .

لازم به ذکر است غلامرضا کردعلیوند علاوه بر داشتن مسئولیت موی تای استان لرستان مسئولیت موی تای منطقه ۷ کشور را که شامل چندین استان می باشد بر عهده دارد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =