حضور در منطقه عملیاتی حاج عمران برنامه ملی می شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل  لرستان گفت : حضور در منطقه عملیاتی حاج عمران برنامه ملی می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار نعمت الله باقری دقایقی پیش در چهارمین یادواره گرامیداشت شهدای منطقه عملیاتی حاج عمران در خرم‌آباد ضمن خیر مقدم به سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محسن رضایی گفت : رشادت‌ها و سلحشوری های رزمندگان لرستانی در جنگ و خصوصاً در عملیات حاج عمران باعث شد از روزهای نخست حضور در استان بدنبال اجرای یادواره و ثبت روز لرستان تلاش نماییم .

وی افزود: به خاطر رشادت های رزمندگان و شهدای عملیات غرور آفرین حاح عمران طبق هماهنگی ها و پیگیری های بعمل آمده سالروز عملیات حاج عمران را بعنوان روز لرستان در تقویم کشور ثبت می گردد .

سردار نعمت اله باقری تصریح کرد : مردم لرستان همواره رشادت های بسیاری در دفاع از کیان ایران اسلامی صورت داده که عملیات غرور آفرین حاج عمران نمونه بارز این رشادت ها و ایثارگری های بی نظیر مردم این استان میباشد در همین راستا رهبر فرزانه و معظم انقلاب همواره از رشادت های مردم و رزمندگان لرستان به خوبی نام برده اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان با اشاره به کنگره سردار شهید استان اظهار کرد : در برگزاری کنگره سرداران و ۶۵۵۹ شهید استان مجموعه دولت و نیروهای مسلح استان و فرماندهی وقت سپاه حضرت ابوالفضل لرستان و استاندار وقت استان و سایر مسئولان زحمات و تلاش‌های بسیار گسترده ای داشتند که وظیفه دارم در این فرصت از تک تک آنها تقدیر نمایم .

وی عملیات حاج عمران را نمونه بارزی از رزم و رشادت‌های رزمندگان لرستانی عنوان کرد و گفت : برنامه ریزی خواهیم کرد که برنامه حضور در منطقه عملیاتی حاج عمران را هر ساله بصورت ملی انجام دهیم و کاروانهایی جهت حضور در این منطقه عملیاتی و بازدید از منطقه اعزام شوند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =