مجمع عمومی مالکین واحدهای صنفی سایت چوب‌فروشان برگزار شد/ جزییات

مجمع عمومی مالکین واحدهای صنفی سایت چوب‌فروشان شهرک صنفی خدماتی سایت خاوران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد سعید مسجدی، رییس ستاد برگزاری مجمع عمومی مالکین واحدهای صنفی سایت چوب‌فروشان شهرک صنفی خدماتی سایت خاوران و نایب رئیس اتحادیه صنف چوب، تخته و فرآورده های خام چوبی با بیان برگزاری باشکوه مجمع مذکور اعلام کرد: این مجمع که با حضور حداکثری اعضای صنف برگزار شد، در نوع خود بی‌نظیر و از ابتدای آغاز کار اتحادیه نمونه ای از آن نداشته ایم.

وی عنوان کرد: حضور اکثریت صنف به معنای حسن اعتماد به برگزارکنندگان و همچنین اتحادیه صنف چوب بوده که ما از این حسن نظر تقدیر و تشکر داریم.

مسجدی تصریح کرد: حضور مسئولین کشوری و صنفی نظیر رییس اتاق اصناف ایران، رییس اتاق اصناف تهران، دبیرکل جامعه انجمن های اسلامی اصناف، روسای چندین اتحادیه، نمایندگانی از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران و ... از جمله حاضرین در این مجمع بودند که به سهم خود از کلیه آنان تشکر می‌کنیم.

وی متذکر شد: در این مجمع بر آن شدیم تا از پیشکسوتان و تولیدکنندگان این صنف بزرگ که دارای ۱۱ درصد از سهم بازار کسب و کار را به خود اختصاص داده است، تشکر و قدردانی کنیم. این کار به نحو مطلوب در روز مجمع صورت پذیرفت.

وی ضمن تشکر از سخنرانان افتتاحیه مجمع، رابطه بین دولت و صنف چوب را بیش از پیش مستحکم تر دانسته و حضور نمایندگانی از دولت در این مجمع را راه‌حلی برای برطرف نمودن مشکلات صنفی ارزیابی کرد.

مسجدی در پایان با اعلام جمع‌بندی آرای اخذ شده از مجمع عمومی مالکین، نتایج شمارش آرای را به شرح زیر اعلام کرد:

جمع آرای ماخوذه در صندوق رای: ۱۸/۱۰۱۴۶۱ مترمربع

آرای موافق: به متراژ ۵۵/۷۴۱۰۷ مترمربع (۷۳.۰۴ درصد)

آرای مخالف: به متراژ ۳۶/۲۲۱۰۵ مترمربع (۲۱.۷۸ درصد)

آرای باطله: به متراژ ۲۷/۴۹۶۰ متر پمربع (۴.۸۸ درصد)

آرای سفید: به متراژ ۲۸۸ مترمربع (۰.۲۸ درصد)

مسجدی خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج آرا، ضمن تشکر از زحمات چندین ساله هیات امنای سابق، پایان کار هیات امنای ساماندهی صنف چوب و تخته تهران در اداره سایت چوب‌فروشان واقع در شهرک صنفی خدماتی خاوران و ادامه کار و انجام تمام امور شهرک به اتحادیه صنف چوب و تخته تهران از سوی مجمع مالکین اعلام شد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =