رونمایی از پوستر روز لرستان در یادواره شهدای عملیات حاج عمران

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل  لرستان از رونمایی از  پوستر روز لرستان همزمان با یادواره عملیات حاج عمران در خرم‌آباد خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار نعمت اله باقری در نشست خبری با اصحاب رسانه بمناسبت گرامیداشت عملیات غرور آفرین حاج عمران با اعلام این خبر گفت : پوستر روز لرستان همزمان با یادواره عملیات حاج عمران بمناسبت یکم خرداد با حضور سردار محسن رضایی رونمایی می‌شود.


وی افزود: با عملیات وعده صادق توسط فرزندان این مرز و بوم علیه رژیم صهیونیستی کلام امام خمینی مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور نبود محقق شد.

سردار باقری تصریح کرد: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وعده صادق را در دنیا پیاده‌سازی کرد و علاوه بر این نیروهای انقلابی سپاه در تمامی عرصه‌ها به مردم خدمت بی منت و پیشران خدمت به نظام هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان با اشاره به برخی فعالیت های محرومیت زدایی سپاه گفت : سال گذشته ۲۰۰ پنل خورشیدی در مناطق مختلف لرستان نصب و ۲۰۰ پنل دیگر هم امسال نصب خواهد شد.

سردار نعمت اله باقری با اشاره به تقدیم ۷۰ جانباز قطع نخاعی در لرستان افزود: دفاع مقدس سراسر از خودگذشتگی بود و این الگو امروز در جامعه نمود پیدا کرده است و در عملیات حاج عمران رزمندگان لشکر ۵۷ سپاه لرستان از جان و مال خود گذشته تا امروز پرچم جمهوری اسلامی بر بام جهان بدرخشد.

در این نشست احسان جهانبخش مسئول بسیج سازندگی سپاه استان و رضا مریدی مسئول بسیج رسانه استان حضور داشتند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =