نقش اساسی جوانان مطالبه گر در جهاد تبیین و امیدآفرینی

تهران- رییس مرکز ارتباط رسانه و تبلیغات دفاعی معاونت فرهنگی و جنگ نرم ستادکل نیروهای مسلح گفت: نقش جوانان مطالبه گر در جهاد تبیین و امیدآفرینی یک نقش اساسی و مهم است.

به گزارش خبرآنلاین البرز؛ سردار کاظم دهشیری در حاشیه اختتامیه رویداد ملی جام رسانه امید در پاسخ به سوالی در خصوص نقش جوانان و رسانه‌های مطالبه گر در امیدآفرینی در جامعه مطرح کرد: بیش از ۶۰۰ جوان در این رویداد ملی گرد هم آمده اند و فارغ از دیدگاه‌های سیاسی خود پای کار نظام هستند و به تولید محتوای امیدآفرین می‌پردازند.

وی افزود: برخی از جوانان شرکت کننده در این رویداد از اقدامات امیدآفرینی که مطرح شد اطلاعی نداشتند و بیان می‌کردند که اگر زودتر در جریان این فعالیت‌ها قرار می‌گرفتیم، رسالت خود را در جهاد تبیین انجام می‌دادیم، بنابراین نقش جوانان مطالبه گر یک نقش اساسی و مهم است و اگر آنها به یک بلوغ فکری و محتوایی برسند قطعاً می‌توانند مؤثر باشند.

رئیس مرکز ارتباط رسانه و تبلیغات دفاعی معاونت فرهنگی و جنگ نرم ستادکل نیروهای مسلح ضمن قدردانی از سازمان بسیج رسانه بابت برگزاری این رویداد بیان کرد: جوانان با خواست و ذهنیت خود وارد این عرصه شده اند و در حال یافتن پاسخ سوالات خود هستند تا بتوانند در راستای امیدآفرینی به صورت ویژه اقدام کنند که به تصویر کشیدن این موضوع، خود می‌تواند تأثیرگذار باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =