انتظاری که عالیشاه از داور بازی با تراکتورسازی داشت

امید عالیشاه از وضعیت این روزهای تیمش چندان راضی نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید عالیشاه یکی از بهترین بازیکنان دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز بود. او توانست با دوندگی خود، سمت چپ سرخپوشان را فعال نگه دارد و کمترین فرصت برای نفوذ را به دانیال اسماعیلی فر بدهد. عالیشاه در این مورد گفت: «برای هواداران پرسپولیس هیچ چیز مهم تر از آن نیست که ما بتوانیم برای شان برد به دست بیاوریم. باور کنید همه تلاش مان را به کار می بندیم ولی گاهی اوقات با مشکل مواجه می شویم. در همین بازی هم فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم و حداقل می توانستیم یکبار دروازه تراکتور را باز کنیم ولی موقعیت های مان از دست رفت. این موضوع باعث ناراحتی همه بازیکنان شد.»

این بازیکن اضافه کرد: «در چند صحنه از بازی اتفاقاتی رخ داد که احساس می کردیم داور برخورد جدی تری خواهد داشت. مثلا چند بار در طول بازی، هنگامی که استارت زدم، با تکل خشنی از سوی بازیکنان تراکتورسازی مواجه شدم ولی داور حتی خطا هم اعلام نمی کرد. دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم ولی احساسم این است که چنین مسائلی روی تمرکز بازیکنان تاثیرگذار بود. به هر حال ما شانس خوبی برای کسب پیروزی داشتیم و با اینکه از لحاظ مهره از سایر باشگاه ها عقب تر هستیم اما لحظه به لحظه مقابل حریف مان جنگیدیم.»

عالیشاه در مورد آینده پرسپولیس گفت: «حداقل تا نیم فصل که باید با همین شرایط بازی های مان را ادامه بدهیم. می بینید که با این وجود هم مشکلات بزرگی داریم. جدا از بازیکنان قبلی مان که مصدوم شدند، برای بازی روز پنجشنبه مقابل ماشین سازی، کمال کامیابی نیا را هم در اختیار نداریم. فقط امیدوارم بیش از این، مصدوم و محروم ندهیم چون پرکردن جای خالی آنها بسیار سخت است.»

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 828425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =