جواد لاریجانی: ترورهای اخیر ناشی از عملیات نفوذ در حزب الله است/ می‌گویند اسرائیل از هوش مصنوعی استفاده کرده، ولی این‌ها قمپزهای بیخود است

مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی گفت: ترورهای اخیر ناشی از توان نظامی رژیم صهیونی و آمریکا نیست، این محصول یک عملیات نفوذ از سال ۲۰۰۶ است و حزب‌الله از این ناحیه ضربه خورده است.  

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد لاریجانی مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی در بخشی از گفتگوی شبکه خبر تلویزیون گفت: برخی می‌گویند رژیم صهیونیستی از هوش مصنوعی استفاده کرده، ولی به نظر من این‌ها قمپزهای بیخود است البته اینطور نیست که من هوش مصنوعی را بی ارزش بدانم، ولی این کلیدی نیست که هر قفلی را باز کند.

وی افزود: این حرف‌ها شبیه ژست‌های ساحران دوران فرعون است. کلیدش در این است که رژیم صهیونیستی از ۲۰۰۶ به بعد دنبال نفوذ در حزب الله افتاد و دارای سرپل‌های زیادی شد و گسل‌های اطلاعاتی زیادی در سازماندهی حزب الله پیدا شد.

محمدجواد لاریجانی گفت:ترورهای اخیر ناشی از توان نظامی رژیم صهیونی و آمریکا نیست، این محصول یک عملیات نفوذ از سال ۲۰۰۶ است و حزب‌الله از این ناحیه ضربه خورده است.  

او خاطرنشان کرد: یکی از کارهای شهید سید حسن نصرالله منعطف و سلولی کردن ساختار حزب‌الله بود که به سرعت زخم‌هایش التیام یابد. 

۲۷۲۱۸

کد خبر 1964487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =