تولیت آستان قدس رضوی: خوارج اصحاب امام علی(ع) بودند اما مقدس تر از آن حضرت شدند/ قشر خاکستری ضدانقلاب نیستند/ بسیجی‌ها با قشر خاکستری ارتباط بگیرند

احمد مروی جوانان بسیجی و انقلابی را به ارتباط گیری با قشر خاکستری جامعه توصیه و ابراز کرد: قشر خاکستری ضد انقلاب نیست، آنان مسلمان و فرزندان همین آب و خاک هستند، لذا موظف هستیم با احترام و صمیمت با آنان ارتباط بگیریم و جذبشان کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اعضای شورای بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند. احمد مروی نسبت به کمرنگ شدن نام و یاد امام خمینی(ره) در جامعه هشدار داد و تصریح کرد: متأسفانه گاهی در میان جریان انقلابی غفلت از توجه به تصویر، شعائر، بیانات، تبیین مبانی و مواضع امام راحل(ره) احساس می‌شود، باید مراقب بود که مبانی و حتی عکس امام در جامعه کمرنگ نشود؛ زیرا امام خمینی(ره) ریشه انقلاب اسلامی است و رهبر معظم انقلاب امتداد امام هستند.

بنا بر روایت حوزه نیوز، مروی با اشاره بر اهمیت تبعیت از ولایت فقیه، عنوان کرد: راه مصونیت از آسیب‌ها حرکت در خط امام و رهبری است، جلوتر یا عقب‌تر از رهبری حرکت کردن، آسیب و انحراف است؛ خوارج اصحاب امیرالمؤمنین(ع) بودند اما مقدس تر از آن حضرت شدند در نتیجه حکمیت را بر آن حضرت تحمیل کردند و سپس آن فجایع و جنایات را رقم زدند.

وی خوارج، منافقین و داعش را نتیجه دور شدن از خط ولایت و اسلام حقیقی دانست و تصریح کرد: انقلابی حقیقی حتی یک گام جلوتر یا عقب‌تر از رهبری حرکت نمی‌کند و گوش به فرمان و همگام با ولایت است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه رهبری معظم اهل پرده ‎پوشی و مصلحت اندیشی‌های نابجا نیستند؛ عنوان کرد: در فرمایشات رهبری گزافه گویی، افراط و تفریط نیست و تک تک واژه‌هایی که بکار می‎برند حساب شده است، بنابراین در منویات، بیانات و تشخیص‌های ایشان نباید اجتهاد و تفسیر به رأی کرد و همان که فرمودند را باید اجرایی ساخت.

تولیت آستان قدس رضوی، جوانان بسیجی و انقلابی را به ارتباط گیری با قشر خاکستری جامعه توصیه و ابراز کرد: قشر خاکستری ضد انقلاب نیست، آنان مسلمان و فرزندان همین آب و خاک هستند، لذا موظف هستیم با احترام و صمیمت با آنان ارتباط بگیریم و جذبشان کنیم.

وی با بیان اینکه قشر خاکستری هدف توطئه ها و دسیسه های دشمنان هستند؛ به فتنه‌های دشمن اشاره و تصریح کرد: دشمن در فتنه‏ ها هیچ توفیقی به دست نمی آورد اما برای کشور زحمت ایجاد می‎کند؛ برای خنثی سازی دسیسه های دشمن باید با اقشار مختلف ارتباط برقرار و نسبت به توطئه های دشمن روشنگری کرد.

2929

کد خبر 1934637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =