ارزان‌ترین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد/ عکس

شرکت ZTE گوشی هوشمند Axon A41 را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ و قیمت بسیار پایین نسبت‌ به زمان عرضه‌ی اولیه‌ی این محصول به‌فروش می‌رساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، گوشی هوشمند ZTE Axon A41 با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ در چین عرضه شد. اگرچه این تراشه جدیدترین سیستم‌-روی-چیپ بازار محسوب نمی‌شود، همچنان از تراشه‌ی بسیاری از گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار قدرتمندتر است. قیمت گوشی مذکور به ۱۳۷ دلار می‌رسد که آن را به ارزان‌ترین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ تبدیل می‌کند.

گوشی ZTE مدل Axon A41 که در سال ۲۰۲۲ عرضه شده بود، حالا به پایین‌ترین قیمت خود از زمان عرضه رسیده است. این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰، شارژ سریع ۶۶ وات و باتری ۵٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد.

با توجه به قیمت فوق‌العاده‌ای که برای دستگاه مذکور درنظر گرفته‌شده است، این مشخصات بسیار چشمگیر به‌نظر می‌رسند.

گوشی ZTE Axon A41

به‌نوشته‌ی ITHome، قیمت اولیه‌ی Axon A41 در سال ۲۰۲۲ حدود ۶۰۵ دلار بود که حالا به یک‌چهارم قیمت اولیه رسیده و نکته‌ی قابل‌ توجه اینکه چنین تخفیف بزرگی فقط برای بازار چین درنظر گرفته شده است. ZTE برخی گوشی‌های خود را به‌صورت جهانی عرضه می‌کند، اما ظاهراً Axon A41 در سایر کشورها دردسترس نخواهد بود.

کاهش قابل‌ توجه قیمت گوشی‌های قدیمی‌تر ZTE بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد. تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر با قیمت‌گذاری رقابتی، پیشرفت‌های قابل‌ توجهی در بازارهای جهانی داشته‌اند. قطعاً کاهش قیمتی مشابه برای این گوشی در بازار جهانی می‌توانست خبر فوق‌العاده‌ای برای خریداران باشد. با اینکه Axon A41 جدیدترین نسخه‌ی اندروید را اجرا نمی‌کند، اما همچنان می‌تواند برای کاربرانی که استفاده‌های سنگینی ندارند، انتخابی عالی به حساب بیاید.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1926726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =