شما نظر بدهید / مواضع کدام نامزد به مواضع  شهید رییسی شبیه‌تر است؟

برخی نامزدها ادعای شباهت بیشتر به رویکردهای رییس دولت سیزدهم و ادعای ادامه راه او را دارند.

با توجه به خروجی سه دور مناظره شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، مواضع و سخنان کدام یک از نامزدها را به شهید رییسی (رییس دولت سیزدهم) شبیه‌تر می‌دانید؟ چرا؟

شما کاربران محترم می توانید نظر خود را در قالب کامنت زیر همین خبر بنویسید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1923289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 149
  • نظرات در صف انتشار: 143
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    جلیلی به شرطی که از تخیل بیاد بیرون و کمی به فکر دنیای مردم هم باشه
    • US ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      149 1
      بهتره یکی دو مورد از سجایای رییسی رو بفرمایید تا بتوانیم مقایسه کنیم
    • US ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      98 0
      باید دید جلیلی هم ۷۰۰۰صفحه برنامه اقتصادی دارد یا خیر !!
    • علی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      83 2
      اصلا شبیه باشه برا چی مگه چیکار کرده اوشون
    • حسن IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      12 88
      کاش پزشکیان با احمدی نژاد به میدان می آمد گرچه فقط در این 45 سال فقط دو انتخابات شرکت کردم وپشیمان هم نیستم ولی آمدن ظریف و دار دسته روحانی در انتخابات به طرفداری از پزشکیان و قبول آنها توسط پزشکیان از انتخابات دوباره دلسرد شدم و شرکت نخواهم کرد
  • عرشیا IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    اون چهار نفر که صد البته همشون سر و ته یه کرباسن می‌خوان به هر قیمتی خود را این‌گونه که در پرسش آمده جلوه بدهند ،کم و زیاد هم ندارن .....
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      88 5
      هر کسی خودش هست و مشابه نداره!
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      قبلأ یه بار نوشته بودم باز هم تاکید می‌کنم اصلا اهمیتی نداره از این چند نفر چه کسی رئیس‌جمهور بشه، مهم اینه که چند ماه دیگه در آمریکا کی رئیس جمهور بشه.گول حرف امثال ظریف رو هم نخورید که میگه فرق میکنه کی رئیس‌جمهور در پاستور باشه! خودش خوب میدونه حتی اگر پزشکیان رئیس جمهور بشه و اونطرف ترامپ، باز هم آش همون آش سال 96 به بعد خواهد بود و کاسه همون کاسه!بایدن هم که نشون داد سر منافع آمریکا و اسرائیل کوتاه بیا نیست.همینا اونوقت فرداش میان جلوی دوربین تلویزیون مثل روحانی با چهره برافروخته و 6تا وزیر به خط شده میگن ما می‌خواستیم ولی ترامپ نذاشت.بقیه هم که بای دیفالت از همین حالا میگن ما بخواهیم هم آمریکا نمیذاره و باید بریم سمت چین و روسیه، انگار توی 40 سال گذشته غیر از این بوده.تا حاکمیت آمریکا بر جهان رو نپذیرید و اون رو به عنوان یک قدرت زورگو قبول نکنید که زورش از شما n برابر بیشتره، هر روز همین بساطه!
  • Kambiz IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    سعید جلیلی
    • آزاد مرد ایرانی IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      قالیباف جلیلی قاضی زاده هاشمی و زاکانی
    • کوانتوم IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      20 21
      چرا می خواهید یک فرد را مشابه فرد دیگری نشان دهید؟ شهید رئیسی شخصیت حقیقی آدم خیلی خوبی بود با تمام فضائل اخلاقی مثبت اما شهید رئیسی شخصیت حقوقی موضوع دیگری ست چرا یاد نگرفتیم اشخاص را در پوشش قدسی قرار ندهیم؟ اگر شهید رئیسی ودولتش احسن الحسنات باشند یقینا نباید مردم ایران در مشکلات باشند همه چی سرجای خودش باشه 5 فردی هم که منتسب به جریان فکری اصولگرایی هستند فکر می کنند چون مردم در تشییع شهید رئیسی شرکت کردند پس دولتش را دوست دارند در حالی که حتی من که به ایشان رای ندادم در مراسم تشییع ایشان بودم نه برای شخصیت ایشان بلکه برای جایگاه حقوقی ریاست جمهوری یک کشور به نام ایران پس دلیلی نداره که از دولتش هم راضی باشم بلکه خیلی هم ناراضیم این کاندیداهای منتسب هم چون میان مردم نیستند در ذهن خود تصویری سازی اشتباهی انجام داده اند
  • خوش باور HK ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    با سلام، همه . زیرا اختیارات دولت محدود است. موفق باشید. تورم و فیلترینگ هم تا ابــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد ادامه دارد
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      10 77
      داشته باشد کارخوبیه
    • ناشناس IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      1 15
      درخط مقدم خدمت مرد میخواهد جلو گلوله های دشمنان خاصا منافقان وایسه اما چشمهای به ظاهر بیدار خود را به کوری می زنند
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    مشخص هست. امیدوارم سرنوشت شون هم شبیه باشه
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      شما قراره تا ابد زنده بمونی؟!
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      سعادت میخاد سرنوشتت شهادت در راه خدمت به ملت باشه که امثال تو از درک و فهمش عاجزید
    • DE ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      24 0
      خوش به سعادتش با این حساب.
    • DE ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      13 1
      در جواب ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲: باشد برای شما به امید خدا. آمین
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      3 18
      فهم و درک و شعورت .... کاش زیر تابوتت رو حداقل ده نفر بگیرن وقتی به دیار باقی شتافتی
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      38 1
      برای کسی آرزوی مرگ نداریم ولی انصافا اقای رئیسی چه گلی به سر این ملت زد؟ قول سالی یک میلیون مسکن داد در کل سه سال کمتر از نصف یک میلیون ساخت بنظرتون این خدمته یا بدعهدی؟!!!!
  • نصرت IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    باسلام ، آقای دکتر سعید جلیلی شیبه رئیس جمهور شهید است.
    • حسن ابادی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      34 1
      خدا کند هیچ کدام مثل او نباشند وگرنهبا این دست و فرمون عاقبت بخیر نمی شن
  • علي IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    آقای رئیسی از لحاظ اخلاق انسانی شاید قابل دفاع بوده باشد اما از لحاظ سیاسی متأسفانه اصلا کارنامه قابل قبولی نداشت چه در سیاست خارجی چه انتخاب وزیران شایسته چه در اقتصاد.چرا از روی انشای پر غلط دنبال نتیجه هستیم؟
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    48 13
    هیچکدام
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    پزشکیان چون آدم روشنفکری هست گوشت شده کیلویی ۹۰۰۰۰۰ هزار تومن تا عید هم لابد یک میلیون خواهد بود خانواده های که درآمد ندارند و بچه هایی که در سن رشد از خوردن پروتیین محروم هستند و از طرفی گوسفند دست دامدار مونده و حمایت نمیشه چرا این کشور به این روز افتاده؟ اینها همه از بی برنامگی و اینکه کسی دلسوز مردم نیست
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      8 13
      پزشکیان ادامه دهنده روحانی
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    79 2
    نامزدِ من !!!
    • عباس IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      3 0
      گل گفتی ای گل گفتی
  • حیدر IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    به جز راه اندازی برخی صنایع عملکرد دولت شهید رییسی اصلا قابل دفاع نبوده و هررییس جمهوری بخواد این شرایط رو ادامه بده بعید است وضعیت بهتری را شاهد باشیم و اخر اینکه هیچکدام از نامزدها شبیه شهید رییسی نیستند
  • جانکارزادگان IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    بنظر من دکتر پزشکیان. چون مانند شهید رئیسی عزیز سخت کوش و مردمی است.
  • علی ار تهران IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    اینها هیچ کدامشان انگشت کوچک شهید رئیسی هم نمی شوند زیرا اقای رئیسی در قوه قضائیه بود راههای در رو خلاف کارها را می دانست روی همین موضوع کارهایش موثر و تاثیر گذار بود
    • حامی MD ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      چه چایی دبشی بود. نوش جان
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      41 1
      مثلاً ریسی چه کار مفیدی کرد اون از وضع تورم و بورس و دستمزد کارگر و معلوم وو اونم از حجوم بی ضابطه اتباع بیگانه که هر روز مرتکب جرم و جنایت می‌شوند انگار مملکت بی صاحب اونم از انفعال مقابل طالبان
    • مرق IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      19 2
      دقیقا" درست گفتی: راههای در رو را خوب بلد بود.
  • جواد IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    هیچ کدام. شهید رییسی دید مثبتی به فرهنگ داشتن . حتی سال 96 با تتلو دیدار کردند اما هیچ یک از این عزیزان حاضر به آزادی تتلو نشدند
    • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      27 0
      عزیزم الان تتلو یعنی فرهنننننگ؟!!!؟
  • محمدی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    فکر نکنم کسی باشه. اخه شهید رییسی میخواست اقتصاد دان ها به خط کند
  • وحید IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    جلیلی و قالیباف و زاکانی و قاضی زاده بدنه دولت هستند دنبال ادامه راه سه سال سخت ایشان هستند اگه رویه فعلی ادامه پیدا کنه کاسبان تحریم از تحریم ها حمایت می کنند وضعیت از سه سال قبل بدتر میشه اما پزشکیان و پورمحمدی دنبال تغییر شرایط،وضع اسفناک فعلی رفع تحریم تعامل با دنیا و برجام بزرگتر شدن سفره های مردم هستند
    • توران IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      7 0
      کاملا دقیق وسنجیده بیان کردی
    • IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      14 15
      بله ، پس 8 سالی که فلاکت و بدبختی مردم همراه بوده رو فراموش کردین 8 سال دروغ شنیدیم و خیانت دیدیم بس نیست نکنه فراموشی گرفتین پزشکیان = دولت سوم روحانی زمانی هم که آقای رئیسی تو انتخابات بود کلی به ایشون نسبت بد دادند حالا ایشون شدن الگو !!!
  • عدالت IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    97 63
    به نظر من اگر به پزشکیان رای بدهیم روح شهید رئیسی بزرگوار در آن دنیا بیشتر خشنود میشود
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    دکتر پزشکیان، چون پاکدست ، صبور و مردمی است
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    95 46
    دکتر پزشکیان بدون ریا و تظاهر باسواد و دانشمند شجاع و نترس
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    71 3
    دو تا دوقلو در تمامی جهات به هم شبیه نیستند چه رسد به دو تا کاندیدا!
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    86 17
    قطعا جلیلی و قاضی زاده‌. آنها با علم الهدی و رییسی از یک جنس هستند.
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      10 23
      کاشکی منم مثلشون بودم.
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    45 30
    من واقعا درک نمیکنم پزشکیان و ستادش عملا میگن شهید رییسی دولتش خوب نبود بعد میخوان بگن ما مثل اونیم...
  • علی IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    36 66
    فقط جلیلی
  • تاریخ IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    94 31
    غیر از آقای دکتر پزشکیان، و تا حدی آقای پورمحمدی، بقیه سر و ته یک کرباس هستند.
  • منوچهری IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    16 3
    هیچکدام
  • مهین خدری IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    32 24
    سلام این که آشکار است آقای زاکانی و آقای امیر حسین قاضی زاده
    • روح‌الله IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      4 0
      زاکانی،،🤣🤣🤣🤣 رئیسی کی تهمت میزد ،تورو خدا چشماتون رو باز کنید، زاکانی موجودی بیش نیست فقط به فکر پست و مقام
  • ح ر IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    53 14
    قاضی زاده هاشمی. امیدوارم مرد باشه مثل رئیسی و تا پایان انتخابات در عرضه باقی بماند تا میزان آرا به تداوم دولت جناب رئیسی مشخص شود
  • ابب IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    6 19
    هیچ کدام اندکی هم شبیه رئیسی نیستند
  • نام اشنا IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    31 82
    برای اینکه کاربران اصلاح طلبی که در این جا حضور دارند نا امید نشوند باید گفت که پزشکیان ادامه دهنده راه رهبر اصلاحات است و دولت سوم خاتمی را کلید خواهد زد که یکراست همه با هم بریم تو بغل امریکای جنایتکار!
    • IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      13 1
      الان که در آغوش روسیه مهربان و چین برادر هستیم چقدر خوشبختیم! کمی تاریخ کشورمون رو بخونیم و ببنیم همین روسیه جان هم کم جنایت نکرده و چقدر ازخاکمون رو ازمون دزدید دوست اصولگرا جان معیار مردم نه خاتمی هست نه شهید رئیسی معیار مردم: ۱.موجودی کارتشون ۲. میزان مخارج خونه و خانواده ۳. تورم و آینده بچه هاشونه یه سر برن برای خونه خرید کنن همه چیز دستشون میاد نیازم به دیدن حرفای تکراری بعضی عزیزان در مناظرات نیست آزموده را آزمودن خطاست...
    • ReSa IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      8 2
      همچنین برای کاربران غیر اصلاح طلب که اینجا حضور دارند یا ندارند باید گفت که بقیه کاندیداها هم راه متغیری نخواهند رفت و یکراست میریم بغل روسیه و چین کمونیست، اینجاست که شاعر میگه میون دوتا دلبر، من دودلم کدوم ور، اینور برم یا اونور
  • مولا IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    53 6
    سوال از واضحات نپرسید. طرفدارهای پزشکیان هم می دانند جلیلی شبیه ترین به رئیسی است لکن هر دو رو دوست ندارن.
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    91 11
    حالا مزیت ایشان چه بوده که شبیه ترین را سوال می‌کنید ولی امید دارم دستش از دنیا کوتاه شده مورد آمرزش قرار گیرد
  • رمضان IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    99 13
    ایشالا هرکدوم میشه بهتر از رییسی باشه، رییسی خیلی تورم رو بدتر کرد
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    90 16
    به نظرتان ۲۰ درصد مردم در انتخابات شرکت میکنن با این کاندیداهای شبیه شهید رئیسی ؟من که در انتخابات شرکت نمیکنم مگر دلیل قانع کننده ای پیدا کنم تا به دکتر پزشکیان رای بدم .
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      6 1
      همین که امثال جلیلی و زاکانی و قالیباف با پیشینه معلوم رای نیاورند و همه کاره مملکت نشوند دلیل قانع کننده ای نیست برای رای دادن به دکتر پزشکیان؟ من به همین دلیل حتما به پزشکیان رای میدهم. شما هم رای بده تا اونا رای نیارن و از این بیچاره تر نکنن مردم را
    • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      8 1
      اتفاقا این بار دیگه باید همه مردم رای بدیم و نزاریم دوباره یه عده اقلیت برامون تصمیم بگیرن
  • حاج علی IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    اقای پزشکیان بهتر از اقای رییسی میباشد اگر مثل مرحوم رییسی بود که مورد استقبال مردم نبود
    • IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 36
      جدی میفرمایی؟شما دیگه کم کم شروع دارید میکنید به توهین .با توهین کشور پیشرفت نمیکنه.تلویزیون ندیدی؟اگر کل کشور شهید رو میبردن متوجه میشدی کی مورد استقباله.
  • DE ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    3 9
    آقای جلیلی یه جور متانت در رفتارش هست، که مشابهش رو در اون شهید عزیز سراغ داشتیم. در جریان مناظرات، درحالی که کاندیداها اغلب در حال حمله به همدیگه و رسوا سازی و طعنه و کنایه ن، ایشون هرگز با کوبیدن بیرحمانه رقیب در گفتمان خودشو بالا نکشید.
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    1 2
    قاضی زاده هاشمی
  • حامد IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    1 1
    قاضی زاده هاشمی ایا میتوانی بگویی دولت چهاردهمم ادامه دولته احمدی نژاد است؟
  • حسین IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    10 1
    مرحوم ریسی فردی مکتبی و اخلاقمدار بود ولی کاراجرایی بلد نبود وضعیت اقتصادی جامعه و چند برابر شدن نان مردم و از بین رفتن سفره چه رسد به کوچک شدن آن گواه عرایض بنده هست
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    3 6
    پزشکیان فقط دم از ازادی میزنه.خب اوکی.ایا شما میتوانید قیمت ها را پایین بیارید؟ادمین بزار اینو ....
  • سامی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    12 1
    تودولت قبلی همین جلیلی وچنتا دیگه داشتن ب رئیسی امرونهی میکردن وکشورو اداره میکردن.این چندسال نتیجه کشورداریه شمابود،حالا دم از چ میزنی برادر؟؟اگه توانش رو داشتی تاالان کاری کرده بودی.جلیلی وقالیباف تو انتخابات شانسی ندارن چون دوره های قبل ثابت شده،مردم به گفتارشان اعتمادی ندارن و همین قالیباف باعث شده مجلسی ناکارامدتشکیل بشه.حتی از ریزشه رای هاش مشخصه مردم ازش راضی بودن یا نه.همین دوتا باعث وبانی شرکت نکردنه مردم تو انتخابات هستن
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    3 1
    به نظر من آنهایی که وعده های الکی وغیر قابل اجرا میدهند ‌بعد ما نبودیم که این وعده ها رو دادیم به شهید رئیسی شبیه هستند
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    14 1
    خدایی برو تو جامعه ببین ازوقتی قالیباف شد رئیس مجلس،مردم چ نظری درباره مجلس دارن واز مجلس راضی هستن..هرجامیره اونجا رو به گندوفساد وباندبازی ودلالی ونابودی میکشونه.مجلسو از ارزش واعتبار انداخت.بقوله خودشون مجلس قوی یعنی کشور و دولتی قوی.حتی خوده مقامات هم ازمجلس امیدی ندارن وناراضی هستن
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    11 1
    اگر رییسی زنده می ماند به جای تقدیس ،الان باید پاسخگوی مشکلات فعلی بود ولی آقایون جوری از دولت رییسی صحبت میکنن انگار به جای سه سال سه روز سر کار بوده و ایران بهشت شده و بشارت میدن که با همون فرمون حرکت میکنن
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    20 0
    واقع بین باشیم یکی از ضعیف ترین کابینه های بعد از انقلاب کابینه رییسی بود،از چی دفاع می کنید ؟چون ایشون شهید شده نباید از نقاط ضعف چشم پوشی کرد
  • ابوالفضل IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    8 0
    این سوال طرح ش غلط است،که کی به دولت رییسی نزدیک تر است؟مگر دولت رییسی،معصوم و بدون خطا است،؟درمورد شخص مرحوم شهید رییسی همه میدانند که پاک بود درست،ولی کار حساب ش جداست،
  • ایرانی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    3 1
    پزشکیان که همه چیو میگه نمی‌دونم کارشناسان باید نظر شونو بگن. خودش شاید نیتش خیر باشه ولی کسانی مثل روحانی و ظریف و حسن خمینی هدایتش میکنند خودش فقط تصویره
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    1 0
    هیچ کدام
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    3 2
    هرکس خودش هست وهیچ کس جای دیگری را هیچ گاه نخواهد گرفت ...آقای رئیسی نمونه مردی بودند نمونه رئیس‌جمهوری بودند در تاریخ که هیچ گاه هیچ تاریخی ار دنیا نمی‌تواند مثل ا و مردی واقعی وبه تمام معنای کامل باشد ..روح این مرد بزرگوار شاد
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    4 5
    قطعا جلیلی! این سواله آخه میپرسی؟!! پر از برنامه و آماده اومده برای تغییر... یه برنامه ای که خوشم اومد فعال کردن دانشگاه ها و شراکتشون در اقتصاد و طرح «وان» اگه درست اجرا بشن عالیه! در مقابل اون پزشکیان بدون برنامه اومده فقط حرفهای روحانی رو تکرار می‌کنه و خودشو کشت با بحث حجاب و فیلترینگ! انگار کل مملکت گل و بلبل شده فقط لخت های بالاشهر موندن! اونا هرکسی باشه همینن! #ما_به_عقب_بر_نمیگردیم!!!!
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    4 1
    جلیلی شبیه‌ترین فرد به آقای رییسی است. هر دو نظراتشان به نظر رهبر خیلی نزدیک است.
  • علی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    2 0
    هیچکس شبیه دیگری نیست افرادی که بعضی از کاندیداها را شبیه آقای رئیسی میدانند ممکنه در عقاید شبیه باشند اما در کارهای اجرایی وشهامت در تصمیم گیری و...حتما باهم فرق خواهند داشت پس از رئیس جمهور شهید برای رای آوری استفاده نشود
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    3 0
    سوالتون غلطه موضع رییسی و زاکانی و قاضی زاده و جلیلی کلهم شبیه مواضع احمدی نژاده پزشکیان هم با وجود تعلقش به دولت خاتمی، مواضع و ایده های خاص خودش رو داره موضع پورمحمدی هم نزدیک به مواضع اشخاصی نظیر رفسنجانی و ناطق نوریه. قالیباف هم به قول مسعود راستی اصلا ماقبل موضع است.
  • ملت مظلوم IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    15 2
    حالا مگه رییسی چه کار خوبی کرد که کسی بخواد راه اون و دنبال کنه
  • سام IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    8 1
    خیلی ببخشید من واقعا متوجه سوال نمیشم! اگه منظورتون اینه کدامشون هنر اینرا دارن که قیمتها را مثل مرحوم رییسی چهار برابر کنند، سهامداران بورس را به خاک سیاه بنشانند، منافع دلالان ارز و سکه و روغن و امثالهم را بر منافع تولید کنندگان ترجیح دهند، به نظرم زاکانی و قاضی زاده با شعارهشون این استعداد و مشابهت را دارند. در مورد جلیلی فهمی از نظراتشون من و امثال من نداریم اما ازش میترسم.قالیباف هم هر نیم ساعت یه بار تغییر موضع میده.پزشکیان مواضع مخالف مرحوم داره اما هر کی بیاد فرقی نداره چون موبوره داره میاد و فک کنم این تو بمیری از اون تو بمیریها نیست.فقط نظاره گر خواهم بود.غرق شده را چه حاحت به ناجی است.
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    0 1
    شمابگو منظورت ازین نظرچیه لطفا با اسم شهیدرییسی بازی نکنید...
  • م. تقی پور DE ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    7 2
    ... همونقدر که رئیسی برای ریاست جمهوری ساخته نشده بود( نه سواد کافی و نه اخلاق پذیرش اشتباه) هیچیک از ۶ کاندیدای فعلی برای این مسئولیت شایستگی ندارند. پس همگی به اندازه ی او میتوانند به ویرانی مملکت ادامه دهند.
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    1 1
    مثل روز روشن است کی به شهید جمهور شبیه تر است فکر کنم بلضی ها دارند شوخی می کنند و دشمن راه و رسم این شهید را به عنوان شبیه تر معرفی می کنند
  • رضا ZA ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    4 1
    هرکس که وعده بده قیمتها رو برمیگردونم قبل و سالی یک میلیون خونه میسازم.اگه میساختن که مشخصه نمیسازن مردم مجبور نبودن برن تو پشت بام یا اصطبل زندگی کنن.لعنت خدا به کسی که واقعیتو انکار کنه.خیلی از مردم دیگه توان اجاره کردن ی خونه خیلی معمولی و قدیمی رو ندارن و کم کم حاشیه های شهر رفتن و سالهای بعد توان همونم براشون نمیمونه و به پشت بامیها و...اضافه میشن.خدایا چیزایی دیدم که هرگز تصورشم نمیکردم ببینم
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    3 0
    به عنوان قدرت انجام کار به عنوان رییس جمهور همه مثل هم و شبیه رییس جمهور قبلند چون کلا کسی که در این مملکت رییس جمهور میشود دستش را می‌بندند و جلوی پایش سنگ می اندازند و میگویند حالا بدو و زمین که خورد میشود بده و من و شما اینجا بحث میکنیم کی بهتر بود یا هست. برای هیچ رییس جمهوری با این شرایط پایان خوب وجود ندارد و همه بازیگر نمایش دموکراسی هستیم ما سیاهی لشکر آنها بازیگر نقش اصلی اما همش بازیه همش
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    4 1
    هیچکدوم اصلن لازم نیست بگن شبیه رییسین چون همشون باید نشون بدن که نیستن تا بتونن رای بیارن هر کی شبیه رییسی باشه تو این انتخابات رای پایینی میاره
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    2 1
    زاکانی بدلیل اینکه گفت همه رو مجانی می کند
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    1 1
    هیچ کدام همه شان دم از قدرت میزنن
  • David IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    4 0
    قالیباف انتخاب شده هست تو نظرسنجی های واهی دارن اینو جا میندازن ، من موندم کیا به قالیباف که دو دوره رییس مجلس بوده و جز گرونی و فقر راهبردی نداشت رای میدن
  • غول برره IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    2 1
    امید من به همستر بیشتر از این 6 نفره
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    2 7
    رییسی صادق بود ولی امثال پزشکیان واصلاح طلبان برای گدایی رای حاضرن برهنگی زنان راهم آزاداعلام کنند وکلارهروقت انتخاباته یک تکرار در امثال طیف پزشکیان هست اونهم حجاب وزنان ودختران ..ابن حنادیگه رنگی نداده..رییسی کجا اینها کجا بک مشت دورو وفرصت طلب ..من کسی راقبول دارم که براعتقاداتش بایستدولو اعتقادات منفی داشته باشدولی برای رای رنگ عوض نکند..پزشکیان بلد نیست حرف بزنه شما برید مناظره ها رانگاه کنید همه برنامه ابن پزشکیان فقط معترض بدون برنامه است خودش سی ساله نسول بوده بعدنیگه ما بدبختیم مروم محرومن مردم ظلم بهشون شده برنامه ای به هیچ وجه ارائه نمیده فقط یک معترض بدون برنامه است با حرفهای تکراری درتمام مناظره ها وسخنرانی ها از هیچی هم سردرنمیا ه وارجاع میده به کارشناس..والبته کارشناس کارشناس گفتش جک شده
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    4 1
    قالیباف وجلیلی نوچه تندروهان
  • سعید جلیلی انشاله IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    1 4
    به نظر من مردم نباید خوبی های شهید رئیسی رو به این زودی فراموش کنن وخودشون رو مدیون خون این شهید عزیز کنن......خدایا تو خودت شاهد بر اعمال ماهستی
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    4 3
    آقای پزشکیان مانند آقای ریسی صحبت میکند ساده زیست هستن و راستگو و مومن بخداوند
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    6 1
    من به اون مرحوم رای ندادم و اگر هم دوباره نامزد می شد هم رای نمی دادم.هملکردشون قابل دفاع نبود
  • جانباز IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    10 2
    هیچکدام . تنها شهید رییسی بود که توانست 4 میلیون مسکن بسازد ، تورم را یک رقمی کند ، دلار را 5 هزار تومان کند و....
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    6 2
    من اونی رو قبول دارم که بیشترین فاصله رو با رییسی داشته باشه. قطعا بدترین و ضعیفترین دولت رو داشته و نزدیک بودن بهش بزرگترین نقطه ضعفه.
  • امین IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    6 2
    مرحوم ابراهیم رییسی دولت ناموفقی داشت و الحمداله که مسعود پزشکیان حداقل شباهت رو با اون دولت ناکارآمد داره
  • ناشناس IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    3 1
    جلیلی
  • پویان IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    3 2
    دکترپزشکیان
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    0 1
    هیچ کدام
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    2 0
    آقای جلیلی وآقای قاضی زاده هاشمی بیشتر
  • مجتبی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    3 4
    انساااااان عااااااقل از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه رای به پزشکیان تکرار دولت روحانی هست و این کار خیانت به ملت و کشوره چشمانتون رو باز کنید درست انتخاب کنید
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    3 1
    خدا به دادمون برسه اگر ادامه دهنده راه اون باشن همه میدونن که اوضاع تو دوره شهید رییسی بسیار اسفناک بوده ولی چون دستش از دنیا کوتاهه چیزی نمیگن و احترام نگه میدارن
  • مهدی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 0
    اصل سوال غلط هست! اساسا موفقیتی نبوده که بخواد ملاک قرار بگیره
  • سورنا IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 1
    سلام، آقای رئیسی از نظر اخلاقی و... آدم خوبی بودولی ابن امر نشانه مدیر یا رییس جمهور موفق بودن نیست ، عملکرد اقتصادی و ... ایشان خوب نبود و مردم کشور وضعشان در دوره ایشان بدتر شد.
  • بنده خدا IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 0
    فقطخدا اگاه است امیدوارم خدا خودش اکمک کند ادم برحق ودلسوز مردم بیاید وخدالعنت کند کسایی را کهچوب لای چرخ مردم میگذارن دستشان انشالله از سفره مردم کوتاه شود.
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 1
    سئوالی دو پهلو است ! کارنامه موفقی نبوده ! کدام مواضع؟
  • من GB ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 1
    همون پنج درصدی ک ب رئیسی رای دادن ب زاکانی رای میدن ک خیلی شبیه کاش هیچ کدوم شبیه دولت 13نباشن ک مملکت ب فنا میره
  • علیرضا IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 1
    جناب آقای پور محمدی دولت قرار
  • حسین IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 2
    آقای پزشکیان با آنکه مواضع اصلاح طلبانه دارد اما مردمی تر از سایرین است ... بقیه فیگور مردمی بودن دارند
  • IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 1
    از عدالت محوری پزشکیان از سیاست محوری جلیلی از اقتصاد محوری زاکانی ازولایت محوری قالیباف از روحانی محوری... از همشهری محوری هاشم...
  • IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 1
    اونی که شباهت بیشتر به جلیلی دارد ،باید ازش به سرعت فرار کرد، جلیلی
  • CA ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 1
    خدا رحمت کنه آقای رییسی را.مردمی بودند ولی در مدیریت اقتصاد و تورم ناموفق
  • رضا IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 1
    آقای سعیدجلیلی
  • دانیال IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 1
    خدا رحمت کند شهید رییسی را.ولی در ریاست جمهوری کارنامه موفقی نداشت
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 3
    بدون شک اقای قالیباف ،مردم ایران اگاهندومیدانندکسانی که به غرب وامریکا دل بسته بودندوباخودفریبی وتبلیغات قصدجمع اوری ارا راداشتند وسکان دست گرفتند ومملکت را به خاک سیاه نشاندند وتورم وتحریم وجفایی که بواسطه همین حرفهای توخالی که هرگزوهرگزمحقق نشدندهیچ رنج مردم راچندین برابرکردند وهزینه های سنگینی را به مردم تحمیل کردند،متاسفانه مدعیان دروغین دوباره برای تسلیم ایران باشعارخودفریبی دست به کارشدند،همه به یاددارندکسانی که قصدمذاکره ورفع مشکل باامریکاراداشتندچگونه مردم وکشوررا روبه پرتگاه کشاندند،امریکاچهل ساله حیله ونیرنگ ونقشه نابودی ایران رادرسرمیپروراند،یک جنایتکاروشیطان بزرگ است ،همه شاهدندچه جنایتهایی راحتی درقبال نزدیکان خویش رامرتکب شده وکسانی که به حرفهای پوچ وتکراری وحبابی بعضیا گوش وباورمیکنندسخت دراشتباهند،ازموده راازمودن خطاست،ان روزها وان دولتهای قبل ازشهیدریسی ازذهن مردم بیرون نرفته واثارتحریم تورم وطرحهای نیمه تمام مردم شاهدهستند،بایدسکاندارجهادی ومتکی به خودمان باشدکه شهیدریسی اثبات کردوکارهای بزرگی که انجام داد،اقای قالیباف جهادی وپرکاروتجربه داراست اثبات شده است
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 0
    اول باید دید تورم افسارگسیخته حاصل تفکر کیست؟!
  • محمود بخیت IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 0
    خوشبختانه هیچکدام .
  • اباصلت IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 0
    قاضی زاده خودش می گه دولت را تغییر نمی دهم البته با ۲ درصد رای
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    8 1
    اصلا برای چی باید شبیه باشه؟؟؟؟تورم رو کم کرد؟قیمت ارز پایین آمد یا ثبات داشت؟گشت ارشاد برای مدیرا اجرا کرد؟قیمت اقلام مصرفی زیاد نشد؟با دنیا تامل سازنده داشت؟مردم از سر استیصال مهاجرت نکردند( پزشکا-پرستارا- دانشجو ها ...)اخه چیکار کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • شربیانی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 4
    یکی می گفت هر کاندیدایی کمک کنه به فعال شدن "مکانیسم ماشه "... من به اون کاندیدا رای می دهم حالا مکانیسم ماشه چی هست من نمی دانم
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 1
    هر چه شبیه تر باشد که بدتر است
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    8 1
    با شهید خواندن رئیسی نقاط ضعف و مشکلاتی که برای کشور پدید آورد را نه تنها می خواهید پاک کنید بلکه او را هم موفق جلوه میدهید؟! و می خواهید نمونه آنرا سر کار بیاورید؟!
  • علیرضا IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 0
    دور از واقعیت است که تصور کنیم با قدرتها نمی توان رابطه متوازن برقرار کرد ما چهل سال است شعار مرگ بر آمریکا می دهیم این طبیعی است که آمریکا ما را تحت فشار قرار دهد. این تصور که ما فکر کنیم هر کشوری با آمریکا رابطه برقرار کرده وادار به پذیرش زور شده بسیار سفیهانه به نظر می رسد. بخش عمده‌ای از مشکل خود ما هستیم.
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 4
    دکتر پزشکیان دقیقا مطابقت دارد
  • مسلم حسينی IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 1
    اگر آقای ریسی شهید نشده بود ودوره اش تموم شده بود باید چکار میکردیم البته این چند سال گل و بلبل بوده
  • ایرج IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 2
    آقای جلیلی
  • ح IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    13 0
    آقای قالیباف شبیه تره. چون هم مشهدیه و هم خلبانه. میتونه وقتی سوار بالگرد شد، به خلبانش بگه یه دفعه دیگه اینطوری بری خودم میشینم ها.
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 6
    سعید جلیلی یار شهید رئیسی
  • حمید IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 13
    به نظرمن همانطور که مرحوم رییسی 3سال به اندازه 30سال خدمت کرد اقای قاضی زاده می تواندجلو مفت خورهارابگیردوانقلاب وخانواده وجوانهارا به کمک رهبرعزیز وعنایت خداوند به پیشرفت برساند.ایشان خیلی خالص وپاک ودرعین حال بدون تعارف هستند
    • ف دال IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      5 1
      درود، شما «حمید»شون هستید؟ خاندان قاضی‌زاده هاشمی رو عرض می‌کنم!
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 0
    هیچکدام چون همه به وضعیت موجود اعتراض دارند فقط بعضی ها خجالت می کشند صریح بگویند
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 6
    هیچکدام. فقط پشت سر آن شهید سنگر گرفتند.
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 5
    فقط جلیلی
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 4
    فقط اقا زاکانی رئیس جمهور در قواره شهید رییسیه تانک انقلاب
  • علی رفیعی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    4 8
    سعید جلیلی راه شهید رییسی را ادامه می‌دهد، و پزشکیان راه روحانی و گرانی و عقب ماندن کشور را ادامه می‌دهد.
  • DE ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    8 2
    سوال خوبی کردید. هر کس شبیه اون باشه یعنی مشکلات بیشتر
  • محمدرضا IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 2
    حال مواضع آقاي رئیسی چه بوده ما منتظر بودیم ایشان قول هایی که در زمان مناظره ها داد را عمل کنه که نشد وعمرشان کفایت نکرد خدا کند هرکسی جای ایشان می آید به مردم خدمت کند نه شعار بدهد وگرنه زمان تمامی این آقایان اتفاق خاصی برای مردم بیافتاده ومن بعد هم نخواهد شد
  • هادی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 0
    هیچ کدام!
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 1
    اینو اینجا میگم چون هیچ کدوم از خبرهای راجب فاضلی رو کامت باز نمیزاری.به فاضلی بگو گند تو زدی.اون توییتت رو که خلاف پزشکیان بود دارن همه الان داری برای کی چاپلوسی میکنی
  • غلام رضایی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    10 1
    از بین شش کاندیدفقط پزشکیان هم با سوادواقعی هست وهم صادق وراستگو ودلسوزمردم مابقی همه به پشنوانه حکومتی و ... به منصب رسیدن ورزومه پزشکیان ثابت میکنه بفکر قدرت طلبی نیست میخاد برای مردم فداکاری کنه مرحوم رییسی فقط بفکر اطرافیان بی تجربه بودو مملکت رو به ....داد فقط جلیلی میتونه راه تخریبی شو ادامه بده اصلحترین اینها پزشکیان هست مطمنا مانند دوره های قبل اجازه درجهت منافع مردم بهش نخواهند داد و یه عده معلوم الحال حتما کارشکنی خواهند کرد
  • کرمان IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 1
    درود. قطعا دکتر پزشکیان