خدمت رسانی ۲۰ تیم روز بسیج جامعه پزشکی به بیماران نیازمند  چهارمحال وبختیاری

همزمان با گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری با اعزام ۲۰ تیم روز، ۵ هزار و ۳۹۸ نفر خدمت به بیماران نیازمند ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین چهارمحال.بختیاری، کاظم کبیری مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، تیمهای بهداشتی درمانی و آموزشی عمومی و تخصصی شهیددکتر رهنمون به مناطق کمتر برخوردار استان چهارمحال و بختیاری اعزام و ایستگان های سلامت برپا شد.

وی افزود: به این مناسبت، ۲۰ تیم روز اعزام از سوی بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری و کانون های تابعه داشتیم که مجموعاً ۵ هزار و ۳۹۸ نفر خدمت رایگان ارائه گردید.

کبیری به سایر برنامه های فرهنگی، تعلیم و تربیت و ... از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی به مناسبت گرامیداشت ارتحال امام خمینی(رحمت الله علیه) هم اشاره کردو گفت: برگزاری نشست حلقه های صالحین همراه با قرائت مراسم زیارت عاشور، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری با حضور اعضای شبکه تربیتی صالحین، برنامه های جوانی جمعیت، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع وصیت نامه حضرت امام (ره) و بیانیه گام دوم انقلاب و اهدای جوایز به ۵ نفر از برگزیدگان به قید قرعه کشی، آموزش پیشگیری از بیماری های منتقله از آب و غذا به کاروان زیارتی مرقد مطهر حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و حضور اعضای بسیج جامعه پزشکی در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام (ره) در تهران از دیگر برنامه های اجرا شده در سی و پنجمین سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب و قیام ۱۵ خرداد بود.

کد خبر 1919192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =