۰ نفر
۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
راهنمای خرید ریمل اوریفلیم

ریمل خوب، برای افراد مختلف با توجه به نوع مژه و آرایشی که انجام می‌دهند متفاوت است.

برای خرید ریمل ابتدا باید به دو موضوع توجه کنید:

1- نگاهی به مژه های خود بیاندازید. چطور به نظر می‌رسند؟ ضعیف و کم‌پشت شده‌اند؟ کوتاه یا آسیب‌دیده؟ رنگ آنها تیره یا روشن است؟

2-انتظار شما از کارایی یک ریمل چیست؟ می‌خواهید مژه‌هایتان بلندتر به نظر برسد یا حجیم‌تر و مشکی‌تر؟

ریمل‌ها ترکیب و حالت متفاوتی دارند.

ریمل پودری

این نوع ریمل که باید با آب مخلوط شود، حالتی مثل مژه مصنوعی ایجاد می‌کند.

ریمل کرمی

این ریمل حالتی پر پشت و حجیم به مژه‌های شما می‌بخشد.

ریمل مایع

این ریمل‌ها به مژه‌های شما حجم و شکل دلخواهتان را می‌بخشد که به دو دسته ضد آب و محلول در آب تقسیم‌بندی می‌شوند.

نکته: ریمل‌های مایع، معمولاً از ترکیب آب و روغن تشکیل شده‌اند. ریمل‌هایی که دارای روغن باشند به عنوان واتر پروف یا ضد آب مورد استفاده قرار می‌گیرند و به راحتی قابل پاک شدن نیستند. استفاده زیاد از این نوع ریمل‌ها یا ماندن زیاد بر روی مژه‌ها، باعث ریزش مژه و ایجاد حساسیت چشمی می‌شود.

انواع ریمل

ریمل‌ها بر اساس قابلیت و کارایی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.

ریمل بلند کننده

دندانه های برس این نوع ریمل متراکم است و موجب بلندتر دیده شدن مژه‌ها می‌شود.

ریمل حجم دهنده

این نوع ریمل مناسب مژه‌های کم و نازک هستند که دارای فرمولاسیونی با پلیمرهای سیلیکونی ضخیم‌تر هستند. برس ریمل‌های حجم دهنده دارای مویچه‌های بیشتر و ضخیم‌تر است.

ریمل حالت دهنده

برس ریمل‌های حالت دهنده بدنه خمیده‌ای دارد و به همین دلیل معمولا بدنه ریمل را بزرگ‌تر می‌سازند.

ریمل همه کاره

این نوع ریمل‌ها همزمان قابلیت حجم دهندگی و ضخیم کنندگی مژه را دارند و نام دیگر آن‌ها Lash Difining است. این ریمل می‌تواند هر مژه را به صورت جداگانه حالت دهد و به تمام مژه‌ها حالت صاف و یکدست ببخشد.

بهترین برند ریمیل

با وجود برندهای مختلف و تغییرات و پیشرفتی که روز به روز در صنعت مد و تولید لوازم آرایش در دنیا شکل می‌گیرد انتخاب بهترین مارک ریمل کار دشواری است.اما باید دقت کرد برای خرید ریمیل از محصولات استاندارد استفاده کرد. برای خرید ریمل اوریفلیم یا خرید کرم پودر اوریفلیم و یا خرید محصولات اوریفلیم پیشنهاد می شود به سایتهای معتبر مانند rojorimel مراجعه کنید.

راهنمای خرید ریمل اوریفلیم

چند نکته درمورد خرید ریمیل

- برخی ریمل‌ها مخصوص افزایش طول مژه هستند، برخی طراحی شده‌اند که مژه‌ها را ضخیم‌تر و پر حجم‌تر نشان بدهند. نوع ریمل را متناسب نیاز مژه‌هایتان انتخاب کنید.

- همه ریمل‌ها مشکی نیستند و در رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند. در هنگام خرید به رنگ ریمل دقت کنید.

- ریمل‌های فاقد پارابن کم ‌ضرر هستند و احتمال بروز حساسیت را کاهش می‌دهند.

- ریمل مثل بقیه لوازم آرایش تاریخ انقضا دارد در حین خرید به آن دقت کنید.

- ریمل را در شرایط و درجه حرارت مناسب نگهداری کنید. دمای بالا ممکن است باعث فاسد شدن مواد تشکیل‌دهنده ریمل شود، دمای خیلی پایین هم باعث انجماد و از بین رفتن حالت عادی ترکیبات شیمیایی ریمل می‌شود.

اگر بعد از استفاده از ریمل دچار التهاب یا سوزش چشمی شدید، دیگر از آن استفاده ننمایید. حتماً قبل از خرید ریمل آن را بررسی نمایید، سلامت استفاده از محصولات آرایشی بسیار مهم است برای این منظور برای اطلاع از قیمت ریمل اوریفلیم یا خرید ریمل اوریفلیم و یا خرید محصولات اوریفلیم مانند خرید کرم پودر اوریفلیم و صحت و سلامت محصولات به سایت معتبر و فروشگاه روجوریمل مراجعه کنید. از آنجایی که بعضی از ریمل‌ها دارای تستر بوده و خانم‌های دیگر هم از آنها استفاده نموده‌اند، بهتر است در صورت پلمپ بودن محصول اقدام به خرید نمایید.

ریمل چون ارتباط مستقیم با چشم شما دارد، اطمینان از اصل بودن و با کیفیت بودن آن نکته‌ای است که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد. ریمل‌های با کیفیت معمولاً ارزان نیستند و اگر در آن استاندارد رعایت نشود باعث عفونت چشمی خواهند شد.

کد خبر 1736289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =