بررسی اساسنامه جدید انجمن های نمایش، موسیقی و هنرهای تجسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان

نشست مشترک مسوولان انجمن های نمایش، موسیقی و هنرهای تجسمی استان سمنان و شهرستانهای تابعه روز دوشنبه به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان برگزار و اساسنامه جدید این انجمن ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، فرشید فلاح در این نشست با تبیین وظایف و مسوولیت های انجمن های مذکور بر اساس اساسنامه جدید بر توسعه و گسترش فعالیت های فرهنگی هنری در این استان تاکید کرد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه اساسنامه انجمن های موسیقی، نمایش و هنرهای تجسمی از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تغییراتی ابلاغ شده است اظهار داشت: روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها مسوول اجرای این اساسنامه هستند.

امیر هوشنگ باهنر با بیان اینکه بر اساس اساسنامه جدید انتخابات این انجمن ها باید برگزار و هیات مدیره آنها تشکیل شود گفت: انجمن های مذکور به صورت استانی خواهند بود و در شهرستانها این انجمن ها تشکیل نمی شود و دفاتر انجمن های استانی در شهرستانها فعالیت خواهند کرد و روال کار مانند گذشته خواهد بود.

در ادامه این نشست مسوولان و اعضای هیات مدیره انجمن های هنرهای تجسمی، نمایش و موسیقی به تبیین مفاد جدید اساسنامه این انجمن ها پرداختند و به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1712210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =