جشنواره «تخم‌مرغ‌های رنگی» در کرج برگزار می‌شود

جشنواره تخم‌مرغ های رنگی به همت واحد هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز به مناسبت نیمه شعبان و در آستانه عید نوروز در کرج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ این جشنواره هم‌زمان با ایام ولادت امام زمان(عج) و  با هدف ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان،  ویژه گروه سنی ۴ تا ۱۸ سال برگزار خواهد شد.

تمامی کودکان و نوجوانان استان البرز می‌توانند جهت حضور در این جشنواره آثار تولید شده خود را ۲۱ تا ۲۶ اسفند ۱۴۰۰  ساعت ۸ الی ۱۴ به مرکز مجتمع کانون واقع در کرج،خیابان شهید صدوقی (ساسانی)، خیابان شهید نامجو تحویل دهند.

هم‌چنین با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و به جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این امکان نیز فراهم شده تا کودکان و نوجوانان تصاویر تخم‌مرغ‌هایی را که با سلیقه خود و به شکل دلخواه تزیین کرده‌اند از  طریق فضای مجازی و نشانی Alborz.kpf.ir/jtr  به دبیرخانه‌ی این جشنواره ارسال کنند.

لازم به توضیح است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، ویژه برنامه‌های دیگری را برای ایام با سعادت شعبان و عید نوروز برنامه ریزی کرده که به زودی به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1610888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =