تأمین آب در شرایط خشکسالی، یکی از چالش‌های حفاظت از حیات وحش

دوستداران حیات وحش برای تامین آب سالم حیات وحش در مناطق تحت مدیریت، در اقدامی خودجوش، با همکاری حفاظت محیط زیست، آبشخورهای حیات وحش را پاکسازی و گندزدایی کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت ، به منظور تامین آب سالم برای حیات وحش در شرایط خشکسالی و افزایش دمای هوا، آبشخورهای منطقه حفاظت شده تنگ صیاد با مشارکت دوستداران طبیعت پاکسازی و گندزدایی شد. 

شهرام احمدی  با اشاره به دغدغه حفاظت محیط زیست برای تأمین آب حیات وحش  در شرایط خشکسالی، به عنوان یکی از چالش های حفاظت از آنها گفت: پاکسازی و گندزدایی در مناطق تحت مدیریت استان در چند فاز اجرا می شود و در گام نخست این اقدام با همکاری دوستداران طبیعت و اعضای سازمان های مردم نهاد محلی در پارک ملی و منطقه حفاظت شده تنگ صیاد آغاز شده است. 

وی افزود: با توجه به اهمیت تامین آب سالم برای حیات وحش، به ویژه در شرایط خشکسالی  پیش بینی های لازم برای تامین آب در مناطق تحت مدیریت صورت پذیرفته است. وی تصریح کرد: احداث و آبگیری مخازن و تانکرهای ذخیره ای آب و لوله های انتقال آب از جمله اقدامات حفاظتی انجام شده است.

دوستداران محیط زیست همانند گذشته می توانند برای ساخت آبشخور و تأمین علوفه حیات‌وحش در شرایط خشکسالی، با محیط زیست همکاری و مشارکت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =