مشارکت حداکثری همه در انتخابات پیش رو قطعا اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در جهان افزایش خواهد داد

نشست بصیرتی نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی استان با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهرکرد و مدیرکل آموزش‌وپرورش استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : فرحناز قائدامینی  مدیر کل اموزش وپرورش استان در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام و عوامل برگزاری این نشست گفت:شکل‌گیری این جلسات و زمینه‌سازی اظهار نظر دانش‌آموزان در مسائل اجتماعی و سیاسی بسیار مفید و مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

قائدامینی با اشاره به تربیت اجتماعی-سیاسی دانش‌آموزان که یکی از اهداف تربیت تمام ساحتی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است، خطاب به دانش‌آموزان گفت: دیدگاه امروز شما و مطالبه‌گری‌هایتان نشان می‌دهد معلمان و مربیان ما در تربیت سیاسی-اجتماعی دانش‌آموزان موفق عمل کرده‌اند اما بدانید مطالبه‌گری زمانی می‌تواند وضعیت بهتری ایجاد کند که همه مسئولیت‌پذیر باشیم و بدانیم چه مسئولیتی داریم و به آن عمل کنیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خطاب به نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی گفت: فهم و درک و فصاحت و بلاغت شما در بیان وضعیت جامعه و نظراتتان ستودنی است و من با تمام وجود به شما افتخار می‌کنم.

قائدامینی ضمن دعوت از دانش‌آموزان رای اولی جهت مشارکت و نقش آفرینی موثر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا،تاکید کرد: مشارکت حداکثری همه در انتخابات پیش رو قطعا اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در جهان افزایش خواهد داد و دانش آموزان بایستی به عنوان آینده‌سازان و مدیران آینده کشور با حضور خود و ترغیب دیگران به شرکت در انتخابات نقش‌آفرینی کنند.

وی گفت:امیدوارم شما دانش‌آموزان به عنوان مدیران آینده این مرز و بوم هرآنچه را که امروز ناپسند و ناشایست می‌دانید زمانی که حرکت چرخ‌های کشور به شما سپرده می‌شود آن موارد را انجام ندهید.

شایان ذکر است این دیدار با حضور ۶۰ نفر از دانش‌آموزان و نمایندگان تشکل‌های مجلس دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی، پیشتازان و اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =