امام جمعه موقت سمنان : کلیدواژه های اصلی در بحث انتخابات، مشارکت حداکثری پای صندوق های رای و تشکیل دولت انقلابی در تراز نظام اسلامی است

غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در وبینار کشوری تجلی حضور مشارکت حداکثری با همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان و به میزبانی این دانشگاه گفت : دو کلیدواژه اصلی در مبحث انتخابات اصل مشارکت حداکثری پای صندوق های رای و دیگری تشکیل دولت انقلابی در تراز نظام اسلامی است .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان وی تاکید کرد : شکل‌گیری دولتی کارآمد و انقلابی گامی مهم در برابر فشار حداکثری نظام سلطه و استکباری و گامی بلند برای عملی شدن بیانیه گام دوم انقلاب  و گام‌های بعدی آن تا تحقق تمدن نوین اسلامی است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد : حضور حداکثری و مشارکت بالا پای صندوق‌های رای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مایوس و توسعه همه‌ جانبه کشور را به دنبال خواهد داشت.
وی با تشریح رای استقرایی  و رای استمراری، رئیس جمهور را در کشورمان  نماد اقتدار نظام دانست و بیان کرد : اگر رئیس جمهوری دارای رای بالایی نباشد و در انتخابات شرکت کنندگان کم باشند نشان دهنده ضعف نظام اسلامی است .
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد افزود : اقتدار و جایگاه نظام جمهوری اسلامی به دنبال حضور حداکثری مردم در انتخابات ایجاد خواهد شد و تثبیت‌ کننده موقعیت جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه ‌ای و بین‌المللی است.
ایشان ضمن اشاره به جنگ ۱۲ روزه غزه و پایان حکومت ۱۲ ساله نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل ، بر جایگاه رفیع جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان تاکید کرد .
امام جمعه موقت سمنان در بخش پایانی سخنان خود گفت : دشمنان به دنبال کمرنگ نشان دادن حضور مردم پای صندوق‌های رای هستند و برای این هدف از شیوه‌ها و روش‌های گوناگون استفاده می‌کنند اما ملت انقلابی و مردم جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده‌اند همواره به آرمان‌های این انقلاب و امام پایبند هستند.
وی همچنین رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای را کارآفرینی، ارتقای مهارت و ایجاد توانمندی در جوانان  دانست و بزرگترین ویژگی دانشگاه فنی و حرفه ای را تکیه بر توانمندی داخلی عنوان کرد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =