حضور مردم پای صندوق های رای اقتدار نظام اسلامی را تقویت می کند

جعفر آهنگران حضور گسترده مردم پای صندوق های رای را موجب اقتدار نظام و انتخاب اصلح عنوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین از کیش  : جعفر آهنگران مدیرعامل این سازمان   "سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری" و " ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا"در مسجد امام حسن (ع) حضور یافت و پس از قرائت فاتحه در کنار قبور مطهر شهدای گمنام ، رای خود را به صندوق انداخت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ابراز خرسندی ازحضور پرشور مردم جزیره کیش در محل اخذ آراء گفت: چشم تمامی دنیا به ویژه بدخواهان به ایران و مردم کشور عزیزمان است و ملت شریف با حضور گسترده پای صندوق های رای موجب اقتدار نظام و انتخاب اصلح خواهند شد.

وی افزود: خوشبختانه در منطقه آزاد کیش شورای تامین، نهاد های نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی از مدت ها پیش مقدمات برگزاری این دوره از انتخابات را به خوبی فراهم کردند. 

جعفر آهنگران که از چند شعبه اخذ رای و بخشداری کیش بازدید کرده بود حضور مردم در حوزه های مختلف کیش را پرشور عنوان کرد و افزود: میزان حضور ساکنان کیش در این انتخابات یکی دیگر از اتفاقات خوبی است که در کارنامه جزیره رقم خواهد خورد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه شرکت در انتخابات انجام وظیفه ملی و شرعی است گفت: با اطلاع رسانی های به موقع و مناسب همچنین تعبیه صندوق های رای در تمامی نقاط جزیره کیش، گردشگران نیز می توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی در پایان از اطلاع رسانی های به موقع و تلاش همه دست اندرکاران انتخابات در منطقه آزاد کیش قدردانی کرد.

همچنین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از بخشداری کیش با تقدیر از تلاش گسترده همه نهادها و دست اندرکاران برگزاری انتخابات و هیات های نظارت و اجرا ،  اظهار داشت : بخشداری با برنامه ریزی و دقت نظر فراوان ،  تمهیدات لازم را برای برگزاری یک انتخابات پرشور ، دقیق و منظم در جزیره کیش فراهم کرده است. 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش نیز با حضور پای صندوق اخذ رای مسجد امام حسن (ع)، آرای مردم را پشتوانه قدرت رئیس جمهور برشمرد و عنوان داشت: دشمنان ایران تلاش دارند تا انتخابات ۱۴۰۰ را بی اهمیت جلوه دهند و به طور قطع مردم با حضور پرشور در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =