اعلام نتایج دیدار هیات‌های آمریکا و روسیه درباره برجام

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در توییتی با اشاره به دیدار هیات‌های روسیه و آمریکا در وین بر سر احیای برجام، این دیدار را "پرثمر" خواند.

به گزارش خبرآنلاین، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی واقع در وین روز دوشنبه در توییتی نوشت:

امروز دیدار پرثمری میان هیات‌های روسیه و آمریکا در مذاکرات وین بر سر برجام برگزار شد. گفت‌وگوهای ما در وین ثابت می‌کند که دو کشور می‌توانند درخصوص مسائلی که در راستای منافع مشترک هر دو است، همکاری‌های منظمی داشته باشند (در این مورد بخصوص، منع اشاعه هسته‌ای).

اولیانوف ساعاتی پیش نیز در صفحه توییتری خود از دیدار روسای هیئت های مذاکره کننده در وین (بدون ایران و بدون کارشناس ها) خبر داده بود. او گفت: امروز برای ارزیابی پیشرفت‌های حاصله و تبادل نظر درباره گام های بعدی برگزار شد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1525366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    آره دیدارخوبی بودکه بزنه همهذچیزرو دوباره خراب کنه. روسیه مارموز
  • جواد IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    بی شرف تر از روسیه وجود ندارد صادرات گاز ایران را به اروپا و پاکستان به راحتی از ایران قاپید و در طول تاریخ هرگز به نفع ایران گامی بر نداشته
  • محمدرضا رازقی IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    این آقای روسی هم چون ایران داره غنی سازی میکنه وبخاطر جلوگیری از رشد ما به تکاپو افتاده وگرنه دلشون واسه مردم تحریم زده نسوخته این چند سال کجا بودن که حالا باغنی سازی ما همه موتورشون روشن شده؟اینها برای عدم اشاعه هسته ای ما تلاش میکنن ولی از اسراییل که اینهمه بمب اتم داره وآمارنمیده نامی بمیان نمیارن ومیترسن ازش. بابا ول کنید برجامو بخدا می افتن التماس وهمه تحریمها یه روزه لغو میشه.