خودکشی پس از همسایه کشی/ علت همچنان در دست بررسی است

فرمانده انتظامی دامغان گفت: مردی که همسایه خود را در یکی از روستاهای شهرستان به قتل رسانده بود پس از جنایت دست به خودکشی زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سرهنگ "سید رضا علوی" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس به تشریح جزئیات جنایت پرداخت و اظهار داشت: ساعت ۱۸:۰۸ روز دوشنبه مردی ۳۸ ساله در روستای حسین آباد دولاب به دلایلی که همچنان در حاله ای از ابهام قرار دارد با یک قبضه سلاح شکاری به سمت همسایه خود شلیک کرده و متواری می شود.
وی افزود مرد ۵۹ ساله که از ناحیه پهلو مورد هدف قرار گرفته بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت خونریزی جان خود را از دست داد.
سرهنگ علوی با اشاره به بررسی های اولیه ماموران پاسگاه انتظامی مهماندوست در صحنه قتل گفت: محل اختفای قاتل در زمان کوتاهی شناسایی و هماهنگی های لازم برای دستگیری وی آغاز شد.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با حضور مأموران در محل مشخص می‌شود قاتل با همان سلاح که مرتکب قتل شده بود دست به خودکشی زده که پس از تایید مرگ توسط پزشکی قانونی به سردخانه منتقل می‌شود. علوی افزود علت وقوع جنایت و زوایای گوناگون و پنهان در دست بررسی دقیق کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =