این ویدیو به حضور فعال بدلِ «آقای دوربینی» بالای سر سلبریتی‌های کرونایی اشاره دارد. منبع: لیگ برتر

266 262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رجب مهرانی IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    0 0
    تو رشته های رزیدنتی کلا تخصص های بیهوشی و عفونی و اطفال پایین ترین نمره ها رو تو آزمون رزیدنتی دارن ولی با اینحال این روزا فایده ی همین پزشکا و حتی پرستارایی که تو بیمارستان دم به دقیقه جلوی آینه هستن و به صورتشون و موهاشون ور میرن خیلی بیشتر از این فارغ التحصیلای کم سواد و علاف و بی مصرف رشته های فنی مهندسی و علوم انسانی و هنر و اینجور رشته های آبکی هست !
  • NL ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    0 0
    خدمت این دوست عزیز باید عرض کنم که برای افرادی که نجات پیدا کردن جشن گرفتن ف عکس بفرستم خدمتتون ؟ یا در زمینه لایو ، خدمت این دوست عزیز باید باز اشاره کرد که تو تماس تصویری با صدا و سیما داشتن . خوب از طرف وزارت بهداشت اکانت های فیک و یک سری چلغوز راه افتادن و کمپین راه انداختن ، راستی از افراد پر فالووئر مثل علی صبوری چه خبر ؟
  • S IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    0 0
    سلام ببخشید به رشته های دیگه توهین نکنید الان اگه همین رشته ها نباشن جامعه اداره نمیشه فایده درس خواندن فقط برای پیدا کردن کار نیست درس می تونه باعث روشن شدن اندیشه و دوری از تعصب و جاهلیت بشه حتی اگه کار نباشه باید برای فردا بهتر تلاش کرد هیچ چیز راحت نیس شاید روزی همین علاف هام بشن آدم های موفق من خودم رشتم انسانی هست با اینکه کار نیس یه فوق لیسانس سیاسی دارم و الانم دارم لیسانس حقوق می گیرم عزیزان باید مطالعه کنید تا فردا حرفی برای گفتن و دفاع از حقوق شهروندی خود داشته باشید دنیا خیلی بزرگتر از آن است که فکر می کنیم نباید خود را محدود به کار کنیم.