۰ نفر
۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
روح‌الامینی: به دنبال وحدت هستیم

ایسنا نوشت: رئیس کمیته احزاب شورای ائتلاف با بیان این که ما به دنبال همگرایی در جریان انقلاب هستیم، گفت: تمام تلاش ما برای حل مشکلات مردم است. از این‌ رو تشکیل دولت در تراز انقلاب واجب است.

عبدالحسین روح‌الامینی با اشاره به فعالیت کمیته متبوعش گفت: ابتکار تشکیل کمیته احزاب و تشکل‌ها در  اواخر سال ۹۷ شکل گرفت که نتیجه آن حضور هماهنگ و یکدست مجموعه احزاب انقلابی در  انتخابات مجلس یازدهم شد.

وی با بیان این که جلسات کمیته احزاب و تشکل‌ها بعد از انتخابات مجلس بدون وقفه ادامه پیدا کرد، افزود: در دور جدید ۱۶ جلسه برگزار شد که نمایندگان ۳۴ تشکل انقلابی در آن جلسات حضور پیدا کردند. به هر حال ما در گام دوم انقلاب به سر می‌بریم و احزاب هم می‌توانند بخش مهمی از بیانیه گام دوم را به عهده بگیرند.

رئیس کمیته احزاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام کرد: در جلسات اخیر کمیته متبوعش، با تعیین کارگروه‌های جداگانه، برنامه‌ها و سرفصل‌های پیشنهادی کمیته سیاسی و احزاب برای دولت آینده را شروع کرده‌ایم. در برنامه‌های پیش‌ رو سعی کرده‌ایم تا هم از بدنه کارشناسی احزاب و هم از توان کارشناسی نیروهای انقلابی به‌درستی استفاده کنیم.

روح الامینی ادامه داد: در حال حاضر هم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که تجربه‌ خوبی از خود در انتخابات ۹۸ به جا گذاشت با رویکرد وحدت در بین نیروهای انقلاب حضوری فعال در انتخابات سال ۱۴۰۰ خواهد داشت و همچنان به دنبال همصدایی و همگرایی جریان انقلاب در آوردگاه ۲۸ خرداد است.

وی همچنین معضل کنونی را ناکاآرمدی و ضعف مدیران دولتی عنوان کرد و با بیان این که باید با اتحاد و همدلی در بین نیروهای انقلاب، با تیم قوی و برنامه‌ای کارآمد وارد صحنه انتخابات شد، تاکید کرد: تمام تلاش ما جهت حل مشکلات مردم و سربلندی ایران است. از این رو بر این باور هستم برای حل مشکلات مردم تشکیل دولتی در تراز انقلاب اسلامی واجب است.

رئیس کمیته احزاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان این که اگر همه با هم یکی شویم باز هم گردنه‌های سخت و کارهای بسیاری برای تشکیل دولتی در تراز انقلاب اسلامی پیش رو داریم، اظهار کرد: کمیته احزاب و مجموعه احزاب انقلابی تمام تلاش خود را برای وحدت در انتخابات پیش رو به کار خواهند بست؛  وحدتی که رسیدن به آن ممکن است و دور از دسترس نیست.

216216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1505554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =