پخش برنامه ی «هلال اروند» ویژه رمضان ۱۴۰۰ در اسنستاگرام

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، از پخش برنامه های متنوع تحت عنوان «هلال اروند» ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

قدرت اله طمیمیان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان، ضمن تبریک فرا رسیدم ماه پر خیر و برکت ماه رمضان اظهار کرد: این ویژه برنامه از ۲۵ فروردین ماه جاری تا ۲۴ اردیبهشت ماه هر شب از طریق شبکه مجازی اینستاگرام به نشانی

HELALARVAND ARAVANDPRNEWS ، آپارات به نشانی APARAT.COM/HELALARVAND/LIVE و یا درگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه آزاد اروند به نشانی ARVANDFREEZONE.COM/RAMAZAN برای روزه داران پخش می شود.

وی با بیان اینکه در این برنامه هر شب پذیرای یک مهمان ویژه هستیم، افزود: برای نخستین بار در این ویژه برنامه از یک شخصیت جذاب عروسکی رونمایی می شود که حضورش در طول زمان اجرا، بر جذابیت برنامه ها می افزاید.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از هنرنمایی اهالی موسیقی و شعرای عرب و فارس در کنار استفاده از نظرات کارشناسان مذهبی در موضوعات متنوع و خاص به عنوان برخی از برنامه های قابل نمایش در این ویژه برنامه نام برد.

طمیمیان، با اشاره به اینکه سعی کرده ایم تا از فرصت پخش این برنامه برای ارائه گزارش عملکرد مسئولان به مردم نیز بهره ببریم، تصریح کرد: بر همین اساس مسئولان شهری با حضور در این ویژه برنامه به تشریح آخرین اقدامات و عملکردهای واحد متبوعه خود می پردازند.

وی اجرای برنامه های شاد و مفرح را لازمه ی ماه پر خیر و برکت رمضان خواند و یادآور شد: بر همین اساس اجرای برنامه های متنوع ورزشی، شاهنامه خوانی، سرود، نمایش های طنز و برخی موارد دیگر در دستور کار عوامل این ویژه برنامه قرار گرفت.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =