اجرای طرح ممیزی املاک شهرکرد پس از ۱۳ سال; ۵۸ هزار ملک بازدید می‌شود

سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد گفت: از اجرای آخرین طرح ممیزی در شهرکرد ۱۳ سال گذشته اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، جلسه بررسی طرح ممیزی به همت معاونت معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد با حضور مهندس عبدالغنی شهردار، معاونت توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران و کارشناسان مجموعه مدیریت شهری برگزار شد.
مرجان دادایی در این جلسه با بیان اینکه شهرداری‌ها به عنوان متولیان اصلی شهر در زمینه نوسازی و بهسازی و به استناد قانون نوسازی و عمران شهری مصوب ۱۳۴۷ می‌توانند نقش کلیدی در ایجاد بانک اطلاعاتی شهر داشته باشند، اظهارداشت: در واقع جامع‌ترین و اولین قدم در جهت جمع‌آوری اطلاعات سطح شهر و تبدیل آن به بانک اطلاعاتی توصیفی شهر برای بهره‌برداری و برنامه‌ریزی و ارائه بهینه خدمات شهری می‌باشد.
وی با بیان اینکه طرح ممیزی برای چهارمین بار در شهرکرد اجرا می‌شود، افزود: آخرین طرح ممیزی املاک سطح شهرکرد در سال ۱۳۸۷ اجرا شده است.
سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه شناسایی املاک سطح شهر و شاخص شناسایی تخلف‌های ساختمانی از جمله معیارهای اجرای طرح است، بیان کرد: اطلاعات به صورت فیزیکی جمع‌آوری و به صورت الکترونیکی در سامانه به ثبت می‌رسد.
دادایی با بیان اینکه در برآورد اولیه پیش‌بینی می‌شود ۱۸ هزار صنف و بیش از ۴۰ هزار ساختمان و زمین بازدید شود، خاطرنشان کرد: مالکین باید مدارک ملکیتی و مجوزهای اخذ شده ملک را در اختیار ممیزین قرار دهند.
وی گفت: در فرآیند انجام پروژه ممیزی پس از برگزاری آزمون انتخاب مجریان با معرفی ممیزین برگزیده به واحد حراست، کارت شناسایی برای افراد صادر می‌شود و افراد منتخب ملکف هستند با همراه داشتن کارت شناسایی در محل حضور یابند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =