تقسیم کار اصولگرایان برای دو انتخابات ۱۴۰۰

چهره سیاسی اصولگرا می گوید: انتخابات همواره تحت تاثیر عملکرد رقیبی است که در مسؤلیت مستقر است و شورای پنجم نشان داد که شورای اثرگذاری نبوده و عملکرد قابل توجهی هم نداشته است و این خود یک پاشنه آشیل برای گروه رقیب هست که یک فرصت برای اصولگراها محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اینطور به نظر می رسد که تصمیم گیری احزاب برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم بر انتخابات شوراهای شهر و روستا سایه انداخته و توجه مردم و سیاستمداران بیشتر به انتخاب رئیس جمهور و کابینه بعدی است.

امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا و عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران هم بر این موضوع صحه می گذارد و به خبرگزاری خبرآنلاین، می گوید: اهمیت انتخابات ریاست جمهوری به گونه ای است که انتخابات شوراها را ناخودآگاه تحت تاثیر خود قرار می دهد.

تقسیم کار اصولگرایان برای برنامه‌ریزی دو انتخابات ۱۴۰۰

هرچند او از تقسیم کار اصولگرایان برای برنامه ریزی درمورد این دو انتخابات خبر می دهد و می گوید: در مجموعه اصولگرایی برنامه ریزی برای انتخابات ریاست جمهوری به عهده یک گروه گذاشته شده و گروهی دیگر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را پیگیری می کند هرچند این واقعیت وجود دارد که انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراها را تحت الشعاع خود قرار داده است اما اینگونه نیست که توجهی به آن نباشد.


بیشتر بخوانید:

سایه سنگین انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ بر انتخابات شوراها


این فعال سیاسی اصولگرا تاکید می کند آن گروهی که انتخابات ریاست جمهوری را پیروز می شود باید انتخابات شوراها را هم در همان راستا پیش ببرد تا یک پیروزی یکدست حاصل شود.

واعظ آشتیانی ابراز امیدواری می کند اصولگرایان به اشتراکی برای شورای شهر تهران و ریاست جمهوری برسند و به گفته او این موضوع محتمل است تا دو گانگی باعث گسست اصولگراها نشود چراکه تجربه نشان داده به یک اتحاد واحد چه در خصوص شوراها و چه در خصوص ریاست جمهوری خواهند رسید.

تقسیم کار اصولگرایان برای دو انتخابات ۱۴۰۰

عملکرد شورای پنجم پاشنه آشیل اصلاح‌طلبان است

او در پاسخ به این پرسش خبرآنلاین که شانس اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا چقدر است، می گوید: انتخابات همواره تحت تاثیر عملکرد رقیبی است که در مسؤلیت مستقر است و شورای پنجم نشان داد که شورای اثرگذاری نبوده و عملکرد قابل توجهی هم نداشته است و این خود یک پاشنه آشیل برای گروه رقیب هست که یک فرصت برای اصولگراها محسوب می شود.

این عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران تاکید می کند وضعیت اصولگراها طبق تحلیل ها تاکنون و روی کاغذ بهتر است اما باید دید که تا یک هفته قبل از انتخابات فضای رقابت چگونه خواهد بود و شرایط به چه گونه پیش می رود اما معتقدم که اقبالی برای گروه فعلی شورای شهر تهران نیست.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =